作者: peterbaby 時間: 2023-11-14 02:17 標題: 求淘寶暖爐轉插
淘左個小米暖爐,但2000W都係兩腳?
用公牛插會吾會溶


via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 04:35
無, 比唔到意見你
作者: cyberyeah 時間: 2023-11-14 06:06
換個頭好難?
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 06:46
本帖最後由 jk1399 於 2023-11-14 06:49 編輯
咁你真係唔好"想當然", 剪左換個頭, 咁就得
不是的...
---
高手拆開想自己換三腳插, 發現點解唔止3條線
插座三個位, 可以點駁?
卡在這, 於是網上問其他大神
個度5條線喎,紅黑個兩條應該訊號線,通常係DC訊息,可能或有機會佢剪左個個制入面有粒sensor,用來感應有冇overload或overheat之類


米家石墨烯智能電暖器

米家石墨烯踢腳線電暖器
https://www.mi.com/shop/buy/detail?product_id=14936&cfrom=search

作者: jk1399 時間: 2023-11-14 06:48
本帖最後由 jk1399 於 2023-11-14 06:57 編輯
有人回應小米D機, 有條控制線, 剪左駁唔返

作者: hketa 時間: 2023-11-14 07:21
暖爐我就唔會買d智能啦!因為內地果d你真係唔敢包乜質素,加發熱電器,火觸就得不償失
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 07:45
留名睇之後留言又鬧交
作者: soccerhk 時間: 2023-11-14 08:20
風筒都可以接受用轉插
暖爐長時間就.... 祝好望
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: penay 時間: 2023-11-14 08:51
本帖最後由 penay 於 2023-11-14 09:35 編輯
點解唔搵英虧版本
好多牌子都有英規插頭
五條線真係未見過
佢識得咁多嘢我諗佢唔會上嚟....仲買到咁大功率

作者: lemonlee 時間: 2023-11-14 09:01
可能是NTC 測温
作者: jwong852 時間: 2023-11-14 09:03
其實好簡單 !
爆開個原裝頭咪知多咗嗰兩條線接乜嘢囉。
via HKEPC Reader for Android
作者: cli 時間: 2023-11-14 09:13
本帖最後由 cli 於 2023-11-14 09:18 編輯
師兄所言正確!
解體插頭就可以知道各線用途,應該係溫度撿測,或插頭過熱保護!
長時間使用不建議用轉插!
作者: edenho 時間: 2023-11-14 09:23
如果有動手能力,自制一條兩腳轉3腳線會好過用轉插
作者: malouis 時間: 2023-11-14 10:08
回覆 1# peterbaby
如果暖爐 2000W / 220V = 9.1A , 咁去電器舖或鸭記買呢隻轉插應該夠用.



作者: ken125111 時間: 2023-11-14 10:24
國內買暖爐真係要有啲DIY能力,第一要識轉返做香港13A插頭,第二有機會要連條電線都要換埋
自己都剛剛淘咗個暖爐(艾美X),2200W用0.75線,條線仲要焊咗錫,自己試過都溶唔返啲石,結果要訂返個防傾倒器,再拆機換
結論好好哋响香港買好過
作者: m92fshing 時間: 2023-11-14 10:39
大功率電器唔好用轉插,少少接觸不良都好易發熱,正確係要剪線換頭
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-11-14 10:40
公牛 10A 的理論上無問題
作者: ebtg 時間: 2023-11-14 10:51
香港D暖風機D樣同質素都好唔掂, 想買呢款松下的 2000W, 自己換3腳有D驚驚

作者: jk1399 時間: 2023-11-14 10:59
上面貼左圖,剪開,有4/5條線
作者: m92fshing 時間: 2023-11-14 11:03
介開原本個插睇下點駁,可能係熱敏電阻嗰類野
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-11-14 11:17
咁要叫人連萬能蘇及拖板都唔好用,要直接插牆身座
作者: m92fshing 時間: 2023-11-14 11:32
過13A就要直駁入牆
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-11-14 11:41
10A 樓下...
作者: ang 時間: 2023-11-14 12:07
呢啲得唔得
[attach]2397621[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: m92fshing 時間: 2023-11-14 12:26
行10A既時候,就算插得正常,電線同頭都會暖,如果再加埋接觸不良,潛在隱患不容忽視
via HKEPC Reader for Android
作者: steleung 時間: 2023-11-14 12:29
網上見過唔少淘返嚟嘅智能微波爐、焗爐都多過三條線,未見過有人剪完用得返
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp 時間: 2023-11-14 12:40
咁你未明我 21# 講乜
作者: Q-Q 時間: 2023-11-14 12:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterbaby 時間: 2023-11-14 13:25
淘咗個16a拖板唔知夠唔夠做

via HKEPC Reader for Android
作者: 3K 時間: 2023-11-14 13:33
本帖最後由 3K 於 2023-11-14 13:37 編輯
冷暖氣機熱泵好過任何電阻發熱食電暖爐

BTW: 多兩條感應線有幾難 , 湯開個插頭咪知.
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 13:44
只駁三條是不是無反應?剪左就廢了?
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 13:45
問題係你換三腳,多左條線唔接,部機著唔著先
你網上軍師講就簡單
作者: 3K 時間: 2023-11-14 13:46
原來人哋一早有答案 , NTC 啫 .
[attach]2397632[/attach]
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 13:47
好多香港人邏輯,是有三腳先安全,話之第三隻明明是假狗
作者: 3K 時間: 2023-11-14 13:48
本帖最後由 3K 於 2023-11-14 14:10 編輯
可能你連NTC係咩都未知咪覺得難囉

好基本電子知識,係重商輕工嘅年代搞到好似頂尖高科技.
步兵以為全部人都係步兵
作者: andy323 時間: 2023-11-14 14:35
搭單問, 希望樓主唔介意.
我買咗一個美的電磁爐, 亦買咗公牛轉插同埋公牛2腳排插.
因為條電源線唔夠長, 所以一定要用拖板/排插.
電磁爐無寫幾多 A, 只寫2200W, 條電源線插頭寫10A / 250V.
請問如果要用得安心,我應該:
1. 用公牛轉插, 再用響香港3腳拖板/排插
2. 剪左換個香港頭, 再用響香港3腳拖板/排插
3. 用公牛2腳排插, 再用公牛轉插插響牆身座
[attach]2397638[/attach]
[attach]2397639[/attach]
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 14:44
網上軍師一向係網上天下無敵,梗係勁
作者: woodsamc 時間: 2023-11-14 14:54
回覆 36# andy323
2200W / 220v = 10A
條線剛剛好喎
作者: 淼林焱 時間: 2023-11-14 16:44
隨時變左直接生火取暖

作者: Q-Q 時間: 2023-11-14 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alax 時間: 2023-11-14 17:39
本帖最後由 alax 於 2023-11-14 17:41 編輯
選項2 會直接啲
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2023-11-14 18:59
一直都唔少問呢個問題, 但我無睇最後係點解決
是不是駁少線條都正常可用
留名睇更進
作者: andy323 時間: 2023-11-14 19:16
多謝師兄回覆.
作者: alax 時間: 2023-11-14 21:44
本帖最後由 alax 於 2023-11-14 21:51 編輯
亦都有另一個選項既 (前提係你無多餘既英規拖板)
就係用公牛兩腳拖板,不過拖板個插頭換做英規,咁電磁爐就唔使換插頭
via HKEPC Reader for Android
作者: andy323 時間: 2023-11-14 21:54
係喎
依個建議可能係最好, thanks.
作者: lemonlee 時間: 2023-11-14 21:57
check 下那隻NTC 乜型號接回就可以了, 或者只接回原來那個NTC也可以.
再不是用他表他下個NTC 幾多OHM, 找個同阻值的電阻也可以.
作者: wildcat2005 時間: 2023-11-14 22:06
笑死換個插頭駁翻粒NTC都可以講5版😒😒
作者: 3K 時間: 2023-11-14 23:18
本帖最後由 3K 於 2023-11-14 23:26 編輯
"ntc 啫"咪係簡單可解決嘅嘢囉!
你可以幻想咁多野?!
唔用可以串粒電阻.
用,可以搵同阻值ntc .
搵埋正確官方答案都唔知下一步點做....真係要喂埋入口?
作者: dcc2000 時間: 2023-11-15 00:32
係, 應該算係最簡單方便, 又毋需破壞原裝插頭嘅方案。
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 12&pid=40126590
[attach]2397694[/attach]
作者: Q-Q 時間: 2023-11-15 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2023-11-15 01:51
無鬧交算係咁
作者: jk1399 時間: 2023-11-15 01:52
回樓主, 擔心就正正經經買個港版算啦, 買乜鬼大陸版
作者: andy323 時間: 2023-11-15 07:15
Thanks 師兄.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 07:18
仲衰過轉插,咪害人
作者: dcc2000 時間: 2023-11-15 09:25
我買咗一個美的電磁爐, 亦買咗公牛轉插同埋公牛2腳排插.
因為條電源線唔夠長, 所以一定要用拖板/排插.
請問如果要用得安心,我應該:
1. 用公牛轉插, 再用響香港3腳拖板/排插
2. 剪左換個香港頭, 再用響香港3腳拖板/排插
3. 用公牛2腳排插, 再用公牛轉插插響牆身座
andy323 發表於 2023-11-14 14:35
有冇睇清楚andy323師兄嘅使用場境?
以唔破壞(剪)電器個原裝國標插頭前題下:
Andy323師兄原本嘅1或3方案都會使用轉插, 依家直接使用英規插頭插13A牆蘇 --> 國標兩腳排插(拖板)(1.0mm²線芯, 5米以內, ) --> 國內電器, 已經少咗一個接插件(轉插), 會仲衰?
也許師兄嘅物理學認知另有高見, 願聞其詳。
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 09:29
短線拖板有乜問題?
用轉插啲質素好參差, 識嘅話就唔會問.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 09:36
本帖最後由 yesau 於 2023-11-15 09:41 編輯
你都識講質數好參差, 國產拖版質素更加流,
有事係發熱會係由13A蘇到電線拖版先,個NTC插頭保護會失效
用垃圾轉插過熱都仲有NTC 保護, 用拖版就廢左仲危險左
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 09:43
"垃圾轉插過熱都仲有NTC 保護"
咁垃圾拖版點解無NTC保護?
垃圾轉插個contact area細(由其萬用孔), 仲易出事.
作者: Miipp 時間: 2023-11-15 09:50
算貓掃把啦,有幾多腥梗仁有常規電器知識
樓煮明明係問公牛野,個個回帖就搬龍門「萬用xx」,「垃圾轉插/拖板」唔掂
佢地自己唔 like 唔用的野就有問題,你地去用就只會揀劣質/山塞 parts,所以一定出事
作者: yesau 時間: 2023-11-15 09:52
你識既唔會咁問啦,垃圾轉插點都細電阻個短線垃圾拖版
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:04
你未見過垃圾轉插入面螺絲都無就咁點住就算?
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:06
本帖最後由 yesau 於 2023-11-15 10:09 編輯
點都唔夠垃圾拖版流
出面2-30元 13A 萬能插蘇 都好過大陸拖版
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:09
本帖最後由 kwliu 於 2023-11-15 10:10 編輯
點流法?
2蚊轉插會好過大陸拖板只能祝你好運.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:11
垃圾拖版入面都係點住住就算,咪仲衰個轉插
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:14
如果如你所講點住就算就只能話係一樣垃圾, 唔會垃圾轉插好過垃圾拖板.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:17
本帖最後由 yesau 於 2023-11-15 10:20 編輯
嘩,咩你用開2元轉插既咩? 怪唔得知當3元垃圾拖版係寶
如來有人唔識轉插都都敢教人害人
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:29
所以你唔識就係唔識
就算係用2元垃圾轉插,發熱燒轉插頭NTC 會做到保護
用垃圾拖版發熱出事,都燒唔到去個NTC保護
仲要死撐為咩
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:38
你唔記得你講過乜?
出面2-30元 13A 萬能插蘇 都好過大陸拖版
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:40
"2元垃圾轉插,發熱燒轉插頭NTC 會做到保護"
"垃圾拖版入面都係點住住就算"
咁你要先解釋垃圾拖板唔會發熱燒到NTC做到保護.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:40
仲要死撐為咩
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:42
反而覺得係你死撐, 講野無乜point.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 10:48
你證明下點解先羅
前面,答左你兩次,你扮睇唔到都冇辦法
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 10:50
拖板同插頭都同用轉插都係貼住, 點解拖板無NTC保護?
你之前都無正面回應, 只係以氣論事.
作者: yesau 時間: 2023-11-15 11:02
本帖最後由 yesau 於 2023-11-15 11:06 編輯
笑死人,拖版前面既個段電線同13A 插蘇係咩?
睇下YT,新聞啦,13A拖版火燭好多係燒前面個插蘇同電線先,NTC 咪做唔到保護羅
第三次啦
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 11:13
"係燒前面個插蘇同電線"
願聞其詳, 有無實例? 我見出事係拖板主題出事先.
另外49樓師兄係介紹公牛拖板(認同"mentos_plus"及"淼林焱"做法)
公牛拖板點垃圾法?
作者: 3K 時間: 2023-11-15 12:41
本帖最後由 3K 於 2023-11-15 12:44 編輯
我只係幫搵出答案...果兩條線係咩.
1. 叫湯開個插頭睇
2. 後來搵到官方答案
明嘅自然會明,自然會有解決方案
手殘黨點講都唔會明
我都無叫手殘黨自己搞
作者: pkf 時間: 2023-11-15 15:41
Ching, 我俾個實際啲嘅建議你
換個86國際5插面板
簡單方便
【淘宝】https://m.tb.cn/h.5QQgz4j?tk=aoOfW37sgfc CZ3457 「港澳版86型13A英式插座Typec+USB快充英标灰色电灯制曲架开关面板」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开
via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-15 16:26
其實呢個問題幾年前已經講過,識就好少事。
傳到今日仲傅。。。?
作者: kwliu 時間: 2023-11-15 17:30
萬用孔容易接觸不良.
作者: alax 時間: 2023-11-15 18:05
公牛拖板符合國標,點垃圾法?
via HKEPC Reader for Android
作者: yesau 時間: 2023-11-15 19:08
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 05&pid=41426284
作者: peterbaby 時間: 2023-11-15 19:14
其實有冇優質轉插
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-11-15 19:39
去 babycondom 抹黑都或者會有機會 work,佢係呢樹用呢 d 技兩只顯示自己無知,可憐人
作者: alax 時間: 2023-11-15 20:03
本帖最後由 alax 於 2023-11-15 20:05 編輯
其實單排(全白色)既公牛唔係咁的
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-11-15 20:09
我用個 d 公牛型號有睇拆殼評測的
作者: Q-Q 時間: 2023-11-15 20:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q 時間: 2023-11-15 20:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkf 時間: 2023-11-15 22:07
直接轉國內版本囉
我個人換左幾隻無咩問題
via HKEPC Reader for Android
作者: 3K 時間: 2023-11-15 22:57
本帖最後由 3K 於 2023-11-16 00:24 編輯
babycondom 班c9真係算把啦! 從來唔睇...
手殘黨明顯另有所指啦
作者: Q-Q 時間: 2023-11-15 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2023-11-16 09:47
你睇食評見都一個負評即刻bad list間餐廳?
餐廳得一款食物?其他食評睇唔到?
你refer個post條友講野非常個人觀感, 無乜客觀評述, 論做工係一般, 但未至於垃圾, 駁位用錫焊都無好似你所講點住就算, 話用線連接非常不安全但佢有無拆過其他大牌用線駁拖板?夠粗過標示電流就得, 我夠知用銅條碰焊好, 都係睇價錢.
作者: jk1399 時間: 2023-11-16 10:03
果然呢個POST發展一定係變鬧交POST
作者: teddybearhk 時間: 2023-11-16 13:41
一般拖板入面啲bar係黃銅唔係紅銅,電阻大,過大電流會發熱或升溫

