作者: orbxat 時間: 2023-10-29 16:43 標題: 開始轉涼...開定topic ...速熱式電熱水爐,儲水式電熱水爐(高壓式)
單相即熱式電熱水爐 /儲水式電熱水爐(高壓式)
樂信
斯寶亞創
德國寶
作者: 邪惡聯盟 時間: 2023-10-31 11:09
VAILLANT 德國威能
作者: chpyeung 時間: 2023-10-31 11:51
單相即熱D水唔會夠熱沖涼.
作者: popo1234 時間: 2023-10-31 12:34
德國寶我完全唔會買佢任何野
作者: Miipp 時間: 2023-10-31 13:56
可憐腥梗仁,重用緊時間競賽式,諗起細個用火水爐煲水沖涼的時代
作者: 3K 時間: 2023-11-1 21:30
我自己會選擇熱泵

作者: 1個閒人 時間: 2023-11-1 23:48
太陽能預熱缸+煤氣熱水爐
若冇太陽能, 就用煤氣熱水爐
作者: orbxat 時間: 2023-11-2 03:17
電好bor
via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki 時間: 2023-11-2 09:44
單相的話就祇有儲水式選擇
以加熱30 °C計算
每升水一分鐘就須要1.8kW
單相即熱式就算買到8kW級
供水量亦都得4.4升/分左右…
作者: fundive 時間: 2023-11-2 10:24
本帖最後由 fundive 於 2023-11-2 12:07 編輯
越大越好,10度樓下25L都係用唔夠10分鐘, 但煲水要半個鐘以上, 屋企人多就有排搞
