Board logo

標題: 開始轉涼...開定topic ...速熱式電熱水爐,儲水式電熱水爐(高壓式) [打印本頁]

作者: orbxat    時間: 2023-10-29 16:43     標題: 開始轉涼...開定topic ...速熱式電熱水爐,儲水式電熱水爐(高壓式)

單相即熱式電熱水爐  /儲水式電熱水爐(高壓式)

樂信
斯寶亞創
德國寶
作者: 邪惡聯盟    時間: 2023-10-31 11:09

VAILLANT 德國威能
作者: chpyeung    時間: 2023-10-31 11:51

單相即熱D水唔會夠熱沖涼.
作者: popo1234    時間: 2023-10-31 12:34

德國寶我完全唔會買佢任何野
作者: Miipp    時間: 2023-10-31 13:56

可憐腥梗仁,重用緊時間競賽式,諗起細個用火水爐煲水沖涼的時代
作者: 3K    時間: 2023-11-1 21:30

我自己會選擇熱泵
作者: 1個閒人    時間: 2023-11-1 23:48

太陽能預熱缸+煤氣熱水爐
若冇太陽能, 就用煤氣熱水爐
作者: orbxat    時間: 2023-11-2 03:17

電好bor

via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki    時間: 2023-11-2 09:44

單相的話就祇有儲水式選擇
以加熱30 °C計算
每升水一分鐘就須要1.8kW
單相即熱式就算買到8kW級
供水量亦都得4.4升/分左右…
作者: fundive    時間: 2023-11-2 10:24

本帖最後由 fundive 於 2023-11-2 12:07 編輯

越大越好,10度樓下25L都係用唔夠10分鐘, 但煲水要半個鐘以上, 屋企人多就有排搞





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2