Board logo

標題: 換外牆樽型隔氣幾多錢? [打印本頁]

作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 12:19     標題: 換外牆樽型隔氣幾多錢?

剛好大廈管理處維修外牆水管,已經搭咗個棚由地下去到十幾樓,個棚對正個隔氣,順便搵維修水管師傅更換樽型隔氣係合理價呢?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Q-Q    時間: 2023-10-27 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 12:52

揾返管理處維修水喉啲師傅,應該有買保險,順便做埋換隔氣,只係唔知咩價錢?
有冇問過管理處?人地搭個棚,你可以自己搵人禽上去?出咩意外入邊個數?
Q-Q 發表於 2023-10-27 12:40

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 12:57

揾返管理處維修水喉啲師傅,應該有買保險,順便做埋換隔氣,只係唔知咩價錢?



(由 HKEPC Android 手機版 ...
ANWKLO 發表於 2023-10-27 12:52


只換一個樽隔?
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 12:58

只換一個樽隔?
Kin_2012 發表於 2023-10-27 12:57

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: hon829    時間: 2023-10-27 13:01

未見過有人咁聰明會裝樽型隔氣在牆外
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 13:02




(由 HKEPC Android 手機版 發出)
ANWKLO 發表於 2023-10-27 12:58


如果個師傅做開野, 順手 6百上下 應該肯做。
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 15:13

本帖最後由 ANWKLO 於 2023-10-27 15:14 編輯

原本新樓入伙係樽型隔氣
有乜嘢問題?
未見過有人咁聰明會裝樽型隔氣在牆外
hon829 發表於 2023-10-27 13:01

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 15:30

未見過有人咁聰明會裝樽型隔氣在牆外
hon829 發表於 2023-10-27 13:01


跟例做改要入紙, 大路都係跟原裝,大家用咩就換番咩。。。
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 15:48

師兄好嘢, 問過管理處真係$600, 之前問過附近水電舖,搭棚加保險$3000.
如果個師傅做開野, 順手 6百上下 應該肯做。
Kin_2012 發表於 2023-10-27 13:02

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 16:36

師兄好嘢, 問過管理處真係$600, 之前問過附近水電舖,搭棚加保險$3000.



(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
ANWKLO 發表於 2023-10-27 15:48


咁啱估中
作者: hon829    時間: 2023-10-27 18:16

原本新樓入伙係樽型隔氣
有乜嘢問題?



(由 HKEPC Android 手機版 發出)
ANWKLO 發表於 2023-10-27 15:13



樽型會會聚垃圾要拆才可清理; 亦不可壤滕類穿過作通渠

正路牆外應用U/P型隔氣吧
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-27 21:15

之前有諗過換U/P型隔氣, 不過日日吸塵拖地冇咩垃圾,地台有格網,用咗多年都冇塞,因為隔氣爛咗,今次搵師傅順便換,換U/P型應該要改位,換樽型應該比較簡單啲。
樽型會會聚垃圾要拆才可清理; 亦不可壤滕類穿過作通渠

正路牆外應用U/P型隔氣吧 ...
hon829 發表於 2023-10-27 18:16

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: TH30    時間: 2023-10-28 13:06

本帖最後由 TH30 於 2023-10-28 13:07 編輯
師兄好嘢, 問過管理處真係$600, 之前問過附近水電舖,搭棚加保險$3000.
(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
ANWKLO 發表於 2023-10-27 03:48 PM

料錢幾十,人工幾百,最貴係個棚,幾千

同埋邊個發展商,外牆用樽隔?
作者: ANWKLO    時間: 2023-10-28 14:36

材料價錢$25
而家個棚係由地下搭上去十幾樓,用嚟維修水喉管,比較簡單,唔係屋企大裝修嗰啲棚。

奇士
料錢幾十,人工幾百,最貴係個棚,幾千

同埋邊個發展商,外牆用樽隔?
TH30 發表於 2023-10-28 13:06

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 3K    時間: 2023-10-28 22:13

材料價錢$25
而家個棚係由地下搭上去十幾樓,用嚟維修水喉管,比較簡單,唔係屋企大裝修嗰啲棚。

奇士



( ...
ANWKLO 發表於 2023-10-28 14:36


我係觀塘買15蚊咋
作者: penthlon    時間: 2023-10-29 14:59

材料價錢$25
而家個棚係由地下搭上去十幾樓,用嚟維修水喉管,比較簡單,唔係屋企大裝修嗰啲棚。

奇士


( ...
ANWKLO 發表於 2023-10-28 14:36

Ching你好,我都係奇士,之前塞咗廿年等唔到佢搭棚

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2666211&page=1

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 00:20

我既心理關口 齋做一個$300~500 ... 無咩參考價值

上次搵舖頭上黎整嘢 順便叫師傅換埋3個外牆樽型隔氣 師傅係打工 即係秘撈
1個$100 埋單3百連工包料 ... 無咩參考價值 吹吓水only

base on換室內隔氣價錢 再加多些少走出外牆辛苦錢 可能有D參考價值
搵管理處如做應該都貴 搵附近舖應該無咩問題(保險佢自負 棚既嘢邊使借用)
又或者買定料 一見cfu物體經過就問吓 ... 保險既嘢自己諗自己 風險自負
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 00:20

回覆 10# ANWKLO
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 00:22

師兄好嘢, 問過管理處真係$600, 之前問過附近水電舖,搭棚加保險$3000.



(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
ANWKLO 發表於 2023-10-27 15:48



  原來已有價目 咁收得工了
作者: iamredfox    時間: 2023-10-30 00:32

本帖最後由 iamredfox 於 2023-10-30 00:34 編輯
我既心理關口 齋做一個$300~500 ... 無咩參考價值

上次搵舖頭上黎整嘢 順便叫師傅換埋3個外牆樽型隔氣 師 ...
GoGo167 發表於 2023-10-30 00:20

人地搭個棚,你未得棚主同意出去做野,一有事你賣定樓
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 00:47

人地搭個棚,你未得棚主同意出去做野,一有事你賣定樓
iamredfox 發表於 2023-10-30 00:32



ching 唔係樓下單位個棚喎 係大廈維修全幢樓搭左個棚喎
作者: iamredfox    時間: 2023-10-30 00:49

ching 唔係樓下單位個棚喎 係大廈維修全幢樓搭左個棚喎
GoGo167 發表於 2023-10-30 00:47


人地個保險有包D三唔識七人上去預多幾多個,一個定一百個?份保險點計
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 01:03

人地個保險有包D三唔識七人上去預多幾多個,一個定一百個?份保險點計 ...
iamredfox 發表於 2023-10-30 00:49


咁樣其實無得傾落去

一係咁啦 你去問十個水喉佬 咁既情況$1000做唔做 怕唔怕成個棚冧左有風險
如果10個有5個話唔做 咁就當我錯啦

加埋呢D資料希望唔使拗: 水喉佬公司有保險 保佢自己 保呢單工程 但唔保大廈個棚 唔保大廈個棚會冧 唔保非工作人員任何意外
作者: iamredfox    時間: 2023-10-30 01:13

咁樣其實無得傾落去

一係咁啦 你去問十個水喉佬 咁既情況$1000做唔做 怕唔怕成個棚冧左有風險
如果10個 ...
GoGo167 發表於 2023-10-30 01:03


成街人/車衝紅燈,唔等如衝紅燈合法

我只係好心提你如果出事,間屋個租客/業主一定會上身。

你覺得無問題就去做,小心上得山多終偶虎
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 01:43

成街人/車衝紅燈,唔等如衝紅燈合法

我只係好心提你如果出事,間屋個租客/業主一定會上身。

你覺 ...
iamredfox 發表於 2023-10-30 01:13


"成街人/車衝紅燈,唔等如衝紅燈合法"

其實引用例子時 有無諗過到底切唔切合討論緊既嘢?
唔好濫用例子 尤其是呢個最常被亂用既例子

相近既例子 我最多諗到...
師傅要鑽嘢 無問過大廈就用佢13A插座
咁有人就提出 唔向大廈申請 擔唔擔心大廈個總電箱會爆有排賠錢
... 我無權答 我都唔係師傅 最好問十個師傅搵答案

"我只係好心提你如果出事,間屋個租客/業主一定會上身。"
好既 有心 業主都未必上身既 睇吓師傅個保險點賠先啦

"你覺得無問題就去做,小心上得山多終偶虎"
係有D問題 不過可能十個師傅 十個都會選擇上山
而唔係你諗既無咩師傅會上山
作者: iamredfox    時間: 2023-10-30 02:14

本帖最後由 iamredfox 於 2023-10-30 02:30 編輯

"成街人/車衝紅燈,唔等如衝紅燈合法"

其實引用例子時 有無諗過到底切唔切合討論緊既嘢?
唔好濫用例子  ...
GoGo167 發表於 2023-10-30 01:43



    "我既心理關口 齋做一個$300~500 ... 無咩參考價值

上次搵舖頭上黎整嘢 順便叫師傅換埋3個外牆樽型隔氣 師傅係打工 即係秘撈
1個$100 埋單3百連工包料 ... 無咩參考價值 吹吓水only

base on換室內隔氣價錢 再加多些少走出外牆辛苦錢 可能有D參考價值
搵管理處如做應該都貴 搵附近舖應該無咩問題(保險佢自負 棚既嘢邊使借用)
又或者買定料 一見cfu物體經過就問吓 ... 保險既嘢自己諗自己 風險自負"


你#18樓自已講係比100一個個師父做私幫。

即是佢個老細已經同佢呢個私幫無關係,你至係佢老細,所以佢有任何意外或者做成任何其它人財物損失或意外,你都有責任。

"師傅要鑽嘢 無問過大廈就用佢13A插座"
你唔知有樣野叫偷電,無論多少都係偷

好既 有心 業主都未必上身既 睇吓師傅個保險點賠先啦
佢老細份勞工保險唔駛淋,人壽保險買夠年期無問題,至於意外保險就要睇下有無把柄比保險公司捉到,最尾咪又係追到租客/業主處。

係有D問題 不過可能十個師傅 十個都會選擇上山 而唔係你諗既無咩師傅會上山
就算人地願意去搏,就算你無需上身,除非你係租客,如果係業主,考慮下個師父跌落街你層樓個價格會點
作者: GoGo167    時間: 2023-10-30 02:25

我無嘢講 跳黎跳去 好難捉摸
作者: popo1234    時間: 2023-10-30 14:26

600 太貴啦, 做緊大廈維修應該預左有業主會順手換野, 應該傾定價錢, 300 較合理. 齋換隔氣咪10分鐘





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2