Board logo

標題: [教學] 鋁窗關唔上的耳仔處理 [打印本頁]

作者: teddybearhk    時間: 2023-9-3 21:35     標題: 鋁窗關唔上的耳仔處理

十號風隻窗係咁漏水,因為有隻耳仔出事,經常關唔實隻窗自動彈開,一路都覺得係呢個原因。今日細心檢查之後發現係n年前修理師傅安裝窗"較"時隻窗偏左移左幾mm,手柄出面只有少少位鉤到耳仔,長期使用下耳仔有啲彎曲。
解決方法重新拆"較"安裝?自問冇本事喇 ,於是諗到加啲介子喺耳仔較位。

工具有拉釘神器。首先用鑽鑽爛拉釘頭,最困難係上拉釘,原因係耳仔連介子未上好拉釘會跌落街
解決方法先用膠紙固定好耳仔,跟著便很容易做了。最後油d防水油喺拉釘頭上面防氧化。

[attach]2387575[/attach][attach]2387576[/attach][attach]2387577[/attach]
作者: xxmartin    時間: 2023-9-3 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 日本城    時間: 2023-9-4 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829    時間: 2023-9-4 01:00

想問你個拉釘配件好唔好用?
xxmartin 發表於 2023-9-3 23:46



要雙手操作  自己左手同右手鬥力 又長柄   你話好不好用
作者: 1個閒人    時間: 2023-9-4 01:53

呢D情況, 係最初安裝時, 個師父手工唔得, 預得太開, 搞到扣唔實隻鋁窗

我都遇過, 唯有[耳仔]加不鏽鋼墊片, 咁隻聯動手柄, 可以扣多2mm
作者: teddybearhk    時間: 2023-9-4 09:20

要雙手操作  自己左手同右手鬥力 又長柄   你話好不好用 ...
hon829 發表於 2023-9-4 01:00



用衝擊批冇咩反作用力渦 ,相比手打鎗實在方便太多了
作者: kanduki    時間: 2023-9-4 10:23

本帖最後由 kanduki 於 2023-9-4 10:26 編輯

隻拉釘配件直插到把扑批度真係very good
我有把龍韻出嘅成三分柄仲要駁多隻索頭用

睇隻窗門料條凹坑咁深
可能根本就唔啱用呢種窗扣
作者: teddybearhk    時間: 2023-9-4 13:26

想問你個拉釘配件好唔好用?
xxmartin 發表於 2023-9-3 23:46

當你用過之後,完全唔會翻轉頭用手拉槍
作者: ccc123    時間: 2023-9-4 13:30

有矛整巧後照。 。。
作者: teddybearhk    時間: 2023-9-4 13:33

有矛整巧後照。 。。
ccc123 發表於 2023-9-4 13:30

一樓第三張圖咪係囉
作者: jerrychan0610    時間: 2023-9-6 09:19

要雙手操作  自己左手同右手鬥力 又長柄   你話好不好用 ...
hon829 發表於 2023-9-4 01:00


必須雙手操作, 但唔會左,右手鬥力, 拉斷果下返作用力唔算大, 相比電鑽鑽唔到CHOK果下細力好多.
拉幾粒釘都好順手.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2