作者: teddybearhk 時間: 2023-9-3 21:35 標題: 鋁窗關唔上的耳仔處理
十號風隻窗係咁漏水,因為有隻耳仔出事,經常關唔實隻窗自動彈開,一路都覺得係呢個原因。今日細心檢查之後發現係n年前修理師傅安裝窗"較"時隻窗偏左移左幾mm,手柄出面只有少少位鉤到耳仔,長期使用下耳仔有啲彎曲。
解決方法重新拆"較"安裝?自問冇本事喇
工具有拉釘神器。首先用鑽鑽爛拉釘頭,最困難係上拉釘,原因係耳仔連介子未上好拉釘會跌落街
解決方法先用膠紙固定好耳仔,跟著便很容易做了。最後油d防水油喺拉釘頭上面防氧化。
[attach]2387575[/attach][attach]2387576[/attach][attach]2387577[/attach]
作者: xxmartin 時間: 2023-9-3 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 日本城 時間: 2023-9-4 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829 時間: 2023-9-4 01:00
要雙手操作
作者: 1個閒人 時間: 2023-9-4 01:53
呢D情況, 係最初安裝時, 個師父手工唔得, 預得太開, 搞到扣唔實隻鋁窗
我都遇過, 唯有[耳仔]加不鏽鋼墊片, 咁隻聯動手柄, 可以扣多2mm
作者: teddybearhk 時間: 2023-9-4 09:20
用衝擊批冇咩反作用力渦
作者: kanduki 時間: 2023-9-4 10:23
本帖最後由 kanduki 於 2023-9-4 10:26 編輯
隻拉釘配件直插到把扑批度真係very good
我有把龍韻出嘅成三分柄仲要駁多隻索頭用
睇隻窗門料條凹坑咁深
可能根本就唔啱用呢種窗扣

作者: teddybearhk 時間: 2023-9-4 13:26
當你用過之後,完全唔會翻轉頭用手拉槍
作者: ccc123 時間: 2023-9-4 13:30
有矛整巧後照。 。。
作者: teddybearhk 時間: 2023-9-4 13:33
一樓第三張圖咪係囉
作者: jerrychan0610 時間: 2023-9-6 09:19
必須雙手操作, 但唔會左,右手鬥力, 拉斷果下返作用力唔算大, 相比電鑽鑽唔到CHOK果下細力好多.
拉幾粒釘都好順手.

