作者: Yuejing 時間: 2023-7-14 16:02 標題: 吸錫器軟嘴
請問下圖左邊 "軟嘴" 的用途是什麼?
[attach]2380869[/attach]
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-14 18:11
軟咀應該係silicon高溫膠咀,套响個吸錫泵咀度,令個咀更貼底板,吸得好D
但實際分別唔係太大
作者: hon829 時間: 2023-7-14 18:42
行多一兩間淘店咪有示範圖片

作者: HK2046 時間: 2023-7-14 23:09
買台灣呢一隻佢會畀兩條
黑色矽膠管比你 等你好吸啲
矽膠係唔會容易著火
作者: 普羅 時間: 2023-7-14 23:24
吸錫搶唔好慳,ssp正貨一支goot 最小用10年,包你爽
作者: Yuejing 時間: 2023-7-14 23:49
謝謝!
見到一些"好評" 照片,將 "整條" 10cm 軟管插上,"S" 型的放在底板上
我還以為是要吸一些隱蔽位置的錫 ( 但這不合符常理)
作者: Yuejing 時間: 2023-7-14 23:55
看了3樓師兄的圖,也覺得有點兒多此一舉
如能吸得更好,原本的吸嘴就一早已是軟嘴,不是硬的
作者: Yuejing 時間: 2023-7-15 00:04
本帖最後由 Yuejing 於 2023-7-15 00:05 編輯
不清楚是哪裡生產了
淘寶/拼多多的東西,除了一些自家品牌旗艦店外,其餘全都是假,很“嘔心”
作者: Yuejing 時間: 2023-7-15 00:11
我的也是在SSP買 (不是 GOOT )
原本的吸力也不錯,但有次我把它拆開,自此後吸力就大減
作者: kwliu 時間: 2023-7-15 07:47
正常係要定期拆開清潔,個密封膠圈有無移位?有無落少少潤滑油?回彈係咪正常速度?
作者: Yuejing 時間: 2023-7-15 17:07
膠圈相信應該沒有移位? 已加了一些稀的潤滑油、彈簧速度正常
只能說現在還能用到,但吸力就大減。 原本一次能吸清的,現在可能要吸 2-3 次,很麻煩

