Board logo

標題: 有冇換過窗口機電容 [打印本頁]

作者: peterbaby    時間: 2023-7-11 01:57     標題: 有冇換過窗口機電容

十幾年冷氣機有風無凍,壓縮無啟動
係咪電容打柴,邊度有得買電容

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2023-7-11 07:22

十幾年冷氣機有風無凍,壓縮無啟動
係咪電容打柴,邊度有得買電容

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2023-7-11 01:57

淘寶

via HKEPC Reader for Android
作者: TH30    時間: 2023-7-11 08:04

十幾年冷氣機有風無凍,壓縮無啟動
係咪電容打柴,邊度有得買電容

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2023-7-11 01:57 AM


好多位C兄講過冷氣換電容,鴨街,新填地,都有賣起動電容,請先爬舊文,有店名有地址,唔識可再問
作者: big_nature    時間: 2023-7-11 08:43

回覆 1# peterbaby


新手第一次換電容,
感謝DIY多位師兄幫手搞好。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2667287
作者: teddybearhk    時間: 2023-7-11 10:35

回覆  peterbaby


新手第一次換電容,
感謝DIY多位師兄幫手搞好。
big_nature 發表於 2023-7-11 08:43


師兄你部機係咪 1匹? 我睇淘寶,1匹用30uF, 3/4匹用25uF
作者: big_nature    時間: 2023-7-11 11:44

回覆 5# teddybearhk

你要拆出嚟睇先明確,
每個牌子起動電容量不盡相同。
我果部係1.5匹機!
作者: HK2046    時間: 2023-7-11 16:12

快樂使用中
拼多多唔使十蚊一粒問國內郵費
作者: HK2046    時間: 2023-7-11 16:13

回覆  teddybearhk

你要拆出嚟睇先明確,
每個牌子起動電容量不盡相同。
我果部係1.5匹機! ...
big_nature 發表於 2023-7-11 03:44



一般冷氣機牌子左下角拉出櫃桶
唔使退機 冇咁辛苦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2