作者: fundive 時間: 2023-7-8 19:25 標題: 雪櫃風扇唔旭
本帖最後由 fundive 於 2023-7-8 19:28 編輯
下層呢兩日開始唔凍,冇風出, 斷咗幾個鐘電開返都唔得,想拆開望下,拆拆下唔知點搞,知唔知跟住要點拆?風扇係唔係喺上面?
[attach]2380114[/attach][attach]2380115[/attach][attach]2380116[/attach]
作者: hon829 時間: 2023-7-8 19:56
簡單睇吓機內或背脊有冇貼電路圖紙跟吓
正常都由冰格抽冷氣去櫃體吧
作者: fundive 時間: 2023-7-8 20:02
樓下係上面吹落去?以為分開的,望下先
作者: hon829 時間: 2023-7-8 20:02
正常風扇在冰格
如果有點動手能力亦可參考同品牌不同型號的雪櫃維修手冊
http://www.sharpthai.co.th/Deale ... -D48G,D51G,D55G.pdf
作者: hon829 時間: 2023-7-8 20:11
如果曉製冷, 一般唔使拆機內恆溫掣部份
重點看看有沒有積雪及門開關正常操作否先吧
作者: fundive 時間: 2023-7-8 20:20
只得一把風扇?下面關門有風係乜野原理?
作者: hon829 時間: 2023-7-8 20:30
密閉空間有風道
[attach]2380123[/attach]
作者: fundive 時間: 2023-7-8 20:36
意思係下面就開門都有風?
作者: hon829 時間: 2023-7-8 20:45
正常打開門一定冇風啦
[attach]2380126[/attach]

