Board logo

標題: 雪櫃風扇唔旭 [打印本頁]

作者: fundive    時間: 2023-7-8 19:25     標題: 雪櫃風扇唔旭

本帖最後由 fundive 於 2023-7-8 19:28 編輯

下層呢兩日開始唔凍,冇風出, 斷咗幾個鐘電開返都唔得,想拆開望下,拆拆下唔知點搞,知唔知跟住要點拆?風扇係唔係喺上面?

[attach]2380114[/attach][attach]2380115[/attach][attach]2380116[/attach]
作者: hon829    時間: 2023-7-8 19:56

簡單睇吓機內或背脊有冇貼電路圖紙跟吓

正常都由冰格抽冷氣去櫃體吧
作者: fundive    時間: 2023-7-8 20:02

簡單睇吓機內或背脊有冇貼電路圖紙跟吓

正常都由冰格抽冷氣去櫃體吧 ...
hon829 發表於 2023-7-8 19:56


樓下係上面吹落去?以為分開的,望下先
作者: hon829    時間: 2023-7-8 20:02

下層呢兩日開始唔凍,冇風出, 斷咗幾個鐘電開返都唔得,想拆開望下,拆拆下唔知點搞,知唔知跟住要點拆?風扇係 ...
fundive 發表於 2023-7-8 19:25



正常風扇在冰格

如果有點動手能力亦可參考同品牌不同型號的雪櫃維修手冊
http://www.sharpthai.co.th/Deale ... -D48G,D51G,D55G.pdf
作者: hon829    時間: 2023-7-8 20:11

下層呢兩日開始唔凍,冇風出, 斷咗幾個鐘電開返都唔得,想拆開望下,拆拆下唔知點搞,知唔知跟住要點拆?風扇係 ...
fundive 發表於 2023-7-8 19:25



如果曉製冷, 一般唔使拆機內恆溫掣部份

重點看看有沒有積雪及門開關正常操作否先吧
作者: fundive    時間: 2023-7-8 20:20

如果曉製冷, 一般唔使拆機內恆溫掣部份

重點看看有沒有積雪及門開關正常操作否先吧 ...
hon829 發表於 2023-7-8 20:11

只得一把風扇?下面關門有風係乜野原理?
作者: hon829    時間: 2023-7-8 20:30

只得一把風扇?下面關門有風係乜野原理?
fundive 發表於 2023-7-8 20:20



密閉空間有風道

[attach]2380123[/attach]
作者: fundive    時間: 2023-7-8 20:36

密閉空間有風道
hon829 發表於 2023-7-8 20:30


意思係下面就開門都有風?
作者: hon829    時間: 2023-7-8 20:45

意思係下面就開門都有風?
fundive 發表於 2023-7-8 20:36



正常打開門一定冇風啦

[attach]2380126[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2