作者: eucerin06 時間: 2023-7-8 14:43 標題: 风扇电容更换
有没有Ching 知道如把电容从白色接头拔出? 谢谢。
[attach]2380087[/attach]
[attach]2380088[/attach]
[attach]2380089[/attach]
作者: Wiwacomia 時間: 2023-7-8 15:39
勿動白色膠。
換電容只須垂直拔電容兩腳,係拔插冇焊
via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature 時間: 2023-7-8 15:44
回覆 1# eucerin06
我試過用用支鐵線插入孔位,
就順利拔出。
但唔知同你個座是否一樣。
作者: eucerin06 時間: 2023-7-8 15:59
多謝. 試下先, 咁我買左个新电容係电線腳唔係針腳可能唔啱換
回覆 2# Wiwacomia
作者: eucerin06 時間: 2023-7-8 15:59
多謝
回覆 3# big_nature
作者: HK2046 時間: 2023-7-8 16:10
咁你可以搵啲舊嘅用電阻
剪兩支針出嚟唔焊接好佢咪插得入去囉
再用熱熔膠或電線膠布纏好粒膠電容
bb班技倆
作者: hon829 時間: 2023-7-8 20:53
簡單剪腳, 在外面焊翻駁腳
但要攪清是否隻電容真係有問題先
作者: m92fshing 時間: 2023-7-8 21:28
同意,最簡單係咁做
via HKEPC Reader for Android
作者: eucerin06 時間: 2023-7-9 12:35
个風扇慢, 所以估死电容, 温度保險絲死应该唔郁
回覆 7# hon829
作者: hon829 時間: 2023-7-9 13:21
如果係kdk 掛牆扇, 亦有機會係轉軸"笠"油問題
作者: eucerin06 時間: 2023-7-9 18:59
我落左D衣車油落軸心都係立
b]回覆 10# hon829
作者: Wiwacomia 時間: 2023-7-9 20:01
我部換咗電容,
落咗衣車油,
都係1,2度好慢,
3度還可以,
唔知乜事
via HKEPC Reader for Android
作者: 淼林焱 時間: 2023-7-9 20:48
手動轉扇葉順唔順,轉幾耐先停?
作者: 淼林焱 時間: 2023-7-9 20:51
2邊耳仔向外dik小小就可以成個排插拔出來
我上個月部座枱KDK先咁做過
作者: eucerin06 時間: 2023-7-10 18:15
回覆
多謝各位先
我昨天都係拔唔到舊針腳, 最後剪左, 錫汗新电客落舊針腳. 風扇轉速及風力明顯改善.
但轉轉下有声, 原來胶扇葉近軸心位裂左,要換扇葉. 揾日打去kdk 問下價先
但我見台湾大多不用錫汗,用电線帽連接好似幾方便
14# 淼林焱
作者: eucerin06 時間: 2023-7-10 18:16
回覆
下次試下, tks 14# 淼林焱
作者: C_Law 時間: 2023-7-10 18:43
扇葉有破損就不要開,就算開都要不要拖,盡快換。
否則越裂越大,一旦裂到承受不到轉動時的離心力,就會扯到爆開射到四圍都係。
作者: kwliu 時間: 2023-7-10 18:47
我試過風扇自爆,瞓緊即刻嚇醒,不過無爆射,比個網擋住咗。
作者: eucerin06 時間: 2023-7-10 19:20
回覆
收到, 唔開了, 已刮到个後網
我可能扇頁
上得太實 17# C_Law

