Board logo

標題: 水箱配件- 福馬曲波 [打印本頁]

作者: 372366    時間: 2023-5-17 12:55     標題: 水箱配件- 福馬曲波

想問聲呢套福馬曲波係咪只得一種尺碼, 係唔會買錯㗎? thx.
作者: TH30    時間: 2023-5-17 15:11

想問聲呢套福馬曲波係咪只得一種尺碼, 係唔會買錯㗎? thx.
372366 發表於 2023-5-17 12:55 PM


唔係
首先名稱是波曲不是曲波
上(soeng5)水有4分(半吋)6分
建議帶舊款去配
作者: TH30    時間: 2023-5-17 15:12

波曲  同  水膽,兩者不同用途
作者: watadou    時間: 2023-5-17 15:16

想問聲呢套福馬曲波係咪只得一種尺碼, 係唔會買錯㗎? thx.
372366 發表於 2023-5-17 12:55


[youtube]gK6TJWcZKRk[/youtube]
作者: vacuum.tube    時間: 2023-5-17 15:21

如果你個屎塔係呢款,咁就係呢款。
無其它呎碼。
作者: PV-001    時間: 2023-5-17 16:51

回覆 1# 372366

Ching, 可否 PM link ?
我都想換, 之前買過膠墊, 諗住淨換膠墊, 吾 work.
作者: blackkh    時間: 2023-5-17 17:23

回覆  372366

Ching, 可否 PM link ?
我都想換, 之前買過膠墊, 諗住淨換膠墊, 吾 work. ...
PV-001 發表於 2023-5-17 16:51

好多地方五金舖都有得賣,我都換過膠墊,但有一樣要記得個入水個制不要開得太大,水力太大會加速膠墊快速老化

via HKEPC Reader for Android
作者: PV-001    時間: 2023-5-17 17:25

回覆 7# blackkh

香港貴呀嘛, 好似有分正貨同冒牌貨, 都要成百元架.
作者: wildcat2005    時間: 2023-5-17 17:53

想問聲呢套福馬曲波係咪只得一種尺碼, 係唔會買錯㗎? thx.
372366 發表於 2023-5-17 12:55



波曲有3分同4分,但係多數水箱都係用4分,
而家福馬上水牙位好易爆,我改用WDI好耐淘寶又平又靚.
作者: PV-001    時間: 2023-5-17 18:03

回覆 9# wildcat2005

CHINg, 見呢隻都有好多款, 邊款先啱 ? 係咪福馬一換一便可, 有無咩要注意 ? THX.
https://detail.tmall.com/item.ht ... 4.16.5c9f1b14TloRIJ
作者: wildcat2005    時間: 2023-5-17 18:29

回覆 10# PV-001
[attach]2373050[/attach]
買最平就得,唔好買銅牙,安裝時順手拆走過濾網.
作者: uganda_martyr    時間: 2023-5-17 18:49

唔係
首先名稱是波曲不是曲波
上(soeng5)水有4分(半吋)6分
建議帶舊款去配 ...
TH30 發表於 2023-5-17 15:11

X2
唔帶埋去好易瀨嘢!
作者: Leeahye2    時間: 2023-5-18 01:41

回覆  PV-001

買最平就得,唔好買銅牙,安裝時順手拆走過濾網.
wildcat2005 發表於 2023-5-17 18:29

請問點解要拆走過濾網?
作者: wildcat2005    時間: 2023-5-18 07:28

請問點解要拆走過濾網?
Leeahye2 發表於 2023-5-18 01:41

因為鹹水比較污糟大廈定期洗水缸時會翻起缸底沉澱物,
沙泥會經水管流到坐廁水缸,時間耐咗有濾網會比較易塞,
所以唔要濾網等佢可以直接流入水箱,沖水時順便沖走.
作者: n123    時間: 2023-5-18 08:26

回覆  372366

Ching, 可否 PM link ?
我都想換, 之前買過膠墊, 諗住淨換膠墊, 吾 work. ...
PV-001 發表於 17/5/2023 16:51


TB 有副廠膠墊賣,10元左右
作者: big_nature    時間: 2023-5-18 08:56

本帖最後由 big_nature 於 2023-5-18 09:12 編輯

Roca波曲*1
福馬*2
都係3~4年就裂入水廹口位!
馬桶用左11年,個原廠水芯仲服役中。

去年改用WDI+軟頭筷子喉,
希望能長一倍時間服役啦!
作者: 372366    時間: 2023-5-18 09:11

本帖最後由 372366 於 2023-5-18 09:13 編輯

回覆 5# vacuum.tube


HKTV mall 有, hk$115.
一城附近有小舖賣 hk$160
作者: big_nature    時間: 2023-5-18 09:16

回覆 17# 372366

福馬波曲嗎?
上海街/德華街價100左右!

作者: PV-001    時間: 2023-5-18 09:52

回覆 11# wildcat2005

Thx. Ching.
咁係水箱個底座(支棍)使吾使換 ? 可以用番嗎 ? 拆都幾麻煩
作者: PV-001    時間: 2023-5-18 09:55

回覆 15# n123

我買幾個, 試過得一個啱, 但我有兩個廁所, 只有一個成功換到.
作者: PV-001    時間: 2023-5-18 10:05

回覆 14# wildcat2005

Ching, 詳細講解, very good
作者: chpyeung    時間: 2023-5-18 10:20

本帖最後由 chpyeung 於 2023-5-18 10:25 編輯
回覆  wildcat2005

Thx. Ching.
咁係水箱個底座(支棍)使吾使換 ? 可以用番嗎 ? 拆都幾麻煩 ...
PV-001 發表於 2023-5-18 09:52


你淘一個福馬回來(約 40人仔), 拆開佢只換上半部就 OK.  如果你確定係個止水墊的問題, 只淘止水墊都得. 不同尺碼只係限下半部入水位. 上半部止水筏係一樣的. 我早幾個月先自己換過. 如果水箱係舊款有條溢水管, 而馬桶又係高水位的, 建議買款有條膠喉直駁溢水管, 咁就可以保持馬桶水位高D, 提高沖廁效能.
作者: PV-001    時間: 2023-5-18 10:28

回覆 22# chpyeung

Thx. Ching
但我想轉下款, 用 WDI 試試, 舊福馬都用左成 20年 , 其實係襟用嘅, 但都想轉下.
作者: wildcat2005    時間: 2023-5-18 12:13

回覆  wildcat2005

Thx. Ching.
咁係水箱個底座(支棍)使吾使換 ? 可以用番嗎 ? 拆都幾麻煩 ...
PV-001 發表於 2023-5-18 09:52

唔同牌子緊係要成支換啦
作者: Leeahye2    時間: 2023-5-18 23:17

回覆 14# wildcat2005
多謝詳解
作者: 1個閒人    時間: 2023-5-19 00:14

你淘一個福馬回來(約 40人仔), 拆開佢只換上半部就 OK.  如果你確定係個止水墊的問題, 只淘止水墊都得.  ...
chpyeung 發表於 2023-5-18 02:20



    師兄唔講, 我都冇留意添, 下次識淘了
作者: chpyeung    時間: 2023-5-19 09:59

師兄唔講, 我都冇留意添, 下次識淘了
1個閒人 發表於 2023-5-19 00:14



    香港的五金舖要百幾蚊一枝, 貴好多!
作者: 372366    時間: 2023-5-19 22:08

本帖最後由 372366 於 2023-5-19 22:10 編輯

最終喺"C"字頭二手網買咗($85). 開心使用中!!! 多謝咁多位師兄意見!!!
作者: 1個閒人    時間: 2023-5-21 12:50

呢個帖出現得剛剛好,
我屋企馬桶水箱波曲, 早幾年起屋企附近的五金鋪買,
先幾日開始發出[必必]聲, 而且愈來愈密, 係時候淘件新野換喇.
作者: 1個閒人    時間: 2023-5-27 21:00

我淘件WDI波曲, 今日到貨, 即日換埋,
現在水箱在半夜, 不會發出必必聲響喇.

提外話, 淘宝邊件上水喉, 適合4分波曲入水用?
作者: teddybearhk    時間: 2023-5-27 21:21

我淘件WDI波曲, 今日到貨, 即日換埋,
現在水箱在半夜, 不會發出必必聲響喇.

提外話, 淘宝邊件上 ...
1個閒人 發表於 2023-5-27 21:00

師兄入手價係多少?五年前買過最平19人仔,而家WDI最静係黑色個款
作者: 1個閒人    時間: 2023-5-27 21:24

本帖最後由 1個閒人 於 2023-5-27 13:59 編輯
師兄入手價係多少?五年前買過最平19人仔,而家WDI最静係黑色個款
teddybearhk 發表於 2023-5-27 13:21


你講黑色果款, 就係我舊果件, 會必必聲的walrus波曲, 成佰蚊件, 用幾年就.........

我買三代膠咀波曲, 約25人仔
初初安裝, 唔習慣洩水喉運作, 一開水就噴水出黎, 整濕膞頭
作者: jpli    時間: 2023-5-28 09:04

福鳥,WDI 都OK,就是唔好用冬菇頭筷子管,用膠網軟喉
作者: 我愛日本JK    時間: 2023-5-28 12:05

福鳥,WDI 都OK,就是唔好用冬菇頭筷子管,用膠網軟喉
jpli 發表於 2023-5-28 09:04



    同意, 冬菇頭筷子喉安裝唔方便, 使用次數低....
作者: big_nature    時間: 2023-5-28 19:26

本帖最後由 big_nature 於 2023-5-28 19:28 編輯

Tucai膠網軟喉好用及抵用。
上海街16蚊起。
我在青衣長發街市五金店。
16吋喉56蚊!
食水真係深。
作者: 1個閒人    時間: 2023-5-28 23:05

咸水膠網喉, 又識多樣野, 應該易用好多
作者: jacky_chua    時間: 2023-5-30 18:40

呢個帖出現得剛剛好,  
我屋企馬桶水箱波曲, 早幾年起屋企附近的五金鋪買,
先幾日開始發出[必必] ...
1個閒人 發表於 2023-5-21 12:50


會叫因為塊止水皮有雜物
你可以就咁換塊止水皮就可以





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2