Board logo

標題: 大有 DEVON 20V 5.2Ah 充唔到電(老友攪掂咗,正常充電,完) [打印本頁]

作者: orange88    時間: 2022-5-2 13:37     標題: 大有 DEVON 20V 5.2Ah 充唔到電(老友攪掂咗,正常充電,完)

本帖最後由 orange88 於 2022-5-4 19:40 編輯

大有 20V 5.2Ah 充唔到電
爬文試過用另一個正常電"正接正''負接負"接駁。
壞電池顯示由一格電變成三格電,但也不能充電。
每次充電,充電器都顯示充滿電
有冇師兄有高見
作者: orange88    時間: 2022-5-2 13:41

試過拆電逐一量度,但可能因為仍然串聯電關係,每粒電池電壓一樣,有3.8幾V。
是否要拆晒所有電池度呢?
作者: cronaldo    時間: 2022-5-2 14:46

check火牛電壓幾多?

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2022-5-5 00:36

點搞掂
作者: HK2046    時間: 2022-5-5 01:19

點搞掂
作者: 白羊    時間: 2022-5-5 09:03

點搞掂
作者: btchanchan    時間: 2022-5-5 13:05

DIY 地帶

一定係 DIY 啦      
作者: ghost2377    時間: 2022-5-5 17:39

唔好話插入D就叉到咁搞笑喎
作者: rwkero2    時間: 2022-5-5 18:02

答: 老友一個閃電奔電掌, 一打埋去即刻好返!
作者: orange88    時間: 2022-5-5 19:43

本帖最後由 orange88 於 2022-5-5 19:45 編輯

類似以下
https://youtu.be/3e-RwVawEOs
作者: madebyp90    時間: 2022-5-6 02:54

唔好話插入D就叉到咁搞笑喎
ghost2377 發表於 2022-5-5 17:39



    如果係牧田
佢12v,插好先比220v
可以用盲叉mode去救電

不過18v 死5次就會Lock電





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2