作者: Kin_2012 時間: 2021-4-26 12:23 標題: 角鐵生銹, 可以點處理?
先磨走完銹同部份焗漆, 之後 ...?
以前油鋼筋就話紅丹, 不過好嗅, 而且好似無咩需要再用佢.
今時今日有咩選擇?
作者: ghostkcleung 時間: 2021-4-26 13:10
沿水油
作者: hon829 時間: 2021-4-26 13:11
簡單講鐵防銹不外乎隔氧做coating(油油/電鍍)
轉用不銹鋼/鋁或可免煩吧
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-26 13:23
不銹鋼貴太多, 唔值, 而且只係因為以前果度滲水濕氣重先銹左少,而家環境改善應該好好多。
會油番少少油, 差在油咩。
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-26 13:23
鎖鏈牌?
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-26 13:24
水性防銹油好似無咁臭,唔知得唔得?
作者: ghostkcleung 時間: 2021-4-26 18:40
無話咩牌架喎,五金鋪同佢講沿水油就會俾罐你。
地盤鐵器嘢,逢親焊位,鎅過嘅位,總之有傷口,
就係唔係都撻一劈落去。
作者: Q-Q 時間: 2021-4-26 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hippo 時間: 2021-4-26 19:25
一般磁漆都可以頂到下, 以前屋村鐵閘扁鐵都係油磁漆
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-27 12:32
生銹的部份半升油都用唔晒,換晒不銹鋼要幾千。。。
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-27 12:33
磁漆係臭, 但應該可以用
作者: Q-Q 時間: 2021-4-27 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012 時間: 2021-4-27 13:17
我諗住買防銹底漆算了, 因為而家個環境無滲水, 基本上唔會點濕, 1升都係 100 上下,或者平 d 就磁漆薄薄上一至兩層就算。。
作者: Kin_2012 時間: 2021-5-8 12:32
原來而家一黎水性防銹底漆同水性磁油最細都要 1升裝。
應該會用剩最少大半,都唔知有咩用
作者: Kin_2012 時間: 2021-5-9 11:02
最後發現防銹底漆同磁油都有細細支噴漆
作者: Kin_2012 時間: 2021-5-15 15:09
原本噴完就算, 但自己又唔抵得, 走去磨。。。
多左功夫

作者: pangfai 時間: 2021-5-16 00:04
如果想質量好d, 可試下立邦防锈底油同水性磁油, 有1升裝同低氣味
作者: Kin_2012 時間: 2021-5-16 00:22
考慮過, 不過 1升用唔到十分一太浪費, 最後買左手噴漆, 雖然都用左好少, 不過浪費少 d.

