Board logo

標題: 角鐵生銹, 可以點處理? [打印本頁]

作者: Kin_2012    時間: 2021-4-26 12:23     標題: 角鐵生銹, 可以點處理?

先磨走完銹同部份焗漆, 之後 ...?

以前油鋼筋就話紅丹, 不過好嗅, 而且好似無咩需要再用佢.

今時今日有咩選擇?
作者: ghostkcleung    時間: 2021-4-26 13:10

沿水油
作者: hon829    時間: 2021-4-26 13:11

簡單講鐵防銹不外乎隔氧做coating(油油/電鍍)  除銹>油油 係無限loop

轉用不銹鋼/鋁或可免煩吧
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-26 13:23

簡單講鐵防銹不外乎隔氧做coating(油油/電鍍)  除銹>油油 係無限loop

轉用不銹鋼/鋁或可免煩 ...
hon829 發表於 2021-4-26 13:11



不銹鋼貴太多, 唔值, 而且只係因為以前果度滲水濕氣重先銹左少,而家環境改善應該好好多。

會油番少少油, 差在油咩。
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-26 13:23

沿水油
ghostkcleung 發表於 2021-4-26 13:10


鎖鏈牌?
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-26 13:24

水性防銹油好似無咁臭,唔知得唔得?
作者: ghostkcleung    時間: 2021-4-26 18:40

無話咩牌架喎,五金鋪同佢講沿水油就會俾罐你。
地盤鐵器嘢,逢親焊位,鎅過嘅位,總之有傷口,
就係唔係都撻一劈落去。

鎖鏈牌?
Kin_2012 發表於 2021-4-26 13:23

作者: Q-Q    時間: 2021-4-26 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hippo    時間: 2021-4-26 19:25

一般磁漆都可以頂到下, 以前屋村鐵閘扁鐵都係油磁漆
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-27 12:32

鉛水油,比不鏽鋼更貴
Q-Q 發表於 2021-4-26 18:59


生銹的部份半升油都用唔晒,換晒不銹鋼要幾千。。。
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-27 12:33

一般磁漆都可以頂到下, 以前屋村鐵閘扁鐵都係油磁漆
Hippo 發表於 2021-4-26 19:25


磁漆係臭, 但應該可以用
作者: Q-Q    時間: 2021-4-27 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012    時間: 2021-4-27 13:17

頭痛醫頭,就哽係慳既,做工程一定搵好多
話鉛水油貴過不鏽鋼,的確跨大左D,不過的確係貴 ...
Q-Q 發表於 2021-4-27 12:42


我諗住買防銹底漆算了, 因為而家個環境無滲水, 基本上唔會點濕, 1升都係 100 上下,或者平 d 就磁漆薄薄上一至兩層就算。。
作者: Kin_2012    時間: 2021-5-8 12:32

原來而家一黎水性防銹底漆同水性磁油最細都要 1升裝。

應該會用剩最少大半,都唔知有咩用
作者: Kin_2012    時間: 2021-5-9 11:02

最後發現防銹底漆同磁油都有細細支噴漆
作者: Kin_2012    時間: 2021-5-15 15:09

原本噴完就算, 但自己又唔抵得, 走去磨。。。


多左功夫
作者: pangfai    時間: 2021-5-16 00:04

如果想質量好d, 可試下立邦防锈底油同水性磁油, 有1升裝同低氣味
作者: Kin_2012    時間: 2021-5-16 00:22

如果想質量好d, 可試下立邦防锈底油同水性磁油, 有1升裝同低氣味
pangfai 發表於 2021-5-16 00:04


考慮過, 不過 1升用唔到十分一太浪費, 最後買左手噴漆, 雖然都用左好少, 不過浪費少 d.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2