Board logo

標題: [操作疑難] thank you [打印本頁]

作者: 4233    時間: 2020-10-21 23:16     標題: thank you

本帖最後由 4233 於 2021-9-19 18:54 編輯

thank you
作者: ghost2377    時間: 2020-10-21 23:54

無基本電工知識,唔建議自己動手,始終220v會電死人同火燭累街坊
作者: reddogdog    時間: 2020-10-22 02:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2020-10-22 02:26

回覆 1# 4233

火線睇係燒燶左,
建議先換個好D插頭。
樓主風扇係乜牌子?
作者: shingzhk    時間: 2020-10-22 03:50

係燒燶, 但目測仲導緊電未至於停轉
估計係有其他部份短路, 爆電流果野呢到燒黑, 死因係其他位
作者: C_Law    時間: 2020-10-22 06:08

L 線明顯是燶了一小截!但這程度應該還未至於影響到通電,不過就算把扇用得,都最好剪短小小三條線重新駁過個插蘇頭。

風扇都用 13A Fuse?

首先確定相中插蘇頭內的 Fuse 有無燒。無他錶去試的話,可將這粒 Fuse 裝入其他小電器的插蘇頭去試。不過,連他錶都無的話,斷估對電的 DIY 經驗好有限,我就不建議再搞落去。
作者: ANWKLO    時間: 2020-10-22 11:17

火線燒燶左, 這把是什麼風扇 屋企的鴻運扇Fuse係3A~5A, 檢查Fuse有無燒斷?
作者: O人    時間: 2020-10-22 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lawrencelau1    時間: 2020-10-22 12:24

係咪當日換插, 用打火機去退線ja ?

如果熔到咁既情度, 重要熔e 個位, 個風扇應該出左燒膠味 lo ....

著嗰陣有冇電流聲先? 多數係起動電容打柴
作者: raylee    時間: 2020-10-22 12:31

photo of motor, fan please
作者: citibatter    時間: 2020-10-22 18:22

軸心位滴幾滴衣車油或WD-40試下先。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: DOT    時間: 2020-10-23 12:21

插風扇都燒燶電線你都係先check清楚把風扇有冇事。
作者: PangDeng    時間: 2020-10-24 12:42

首先要知道樓主把風扇是機械式開關定電子式開關?

電線燒燶一定是出現過短路現像, 如果是機械式開關的風扇, 個摩打就多數兇多吉少多數已gg

如果是電子式開關, 可能是供電電路出問題, 例如粒橋或整流或濾波電容短路短路燒通左, 試過整一把KDK風扇, 一開轉一下就即關機, 原來是濾波電容值得番一半都唔夠, 電壓唔穩定即停機, 換過之後就工作正常
作者: 剋星    時間: 2020-10-24 20:40

問完又唔上黎跟進
最基本都係搞掂插頭問題...火線再接過.睇下FUSE 有冇斷
作者: 4233    時間: 2020-10-30 22:36

多謝各位C兄的意見
風扇維修成功
正常運作
作者: thumbsup    時間: 2020-10-31 07:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 剋星    時間: 2020-10-31 21:24

其實你完全唔尊重其他人付出嘅時間。
thumbsup 發表於 2020-10-31 07:19



    同意.又唔講點解決.有冇邊位師兄意見岩用
作者: Offer    時間: 2023-9-24 20:54

thank you
4233 發表於 2020-10-21 23:16



會員請勿於發帖後無故刪除標題及內容


*********
版主示





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2