作者: fatman 時間: 2020-10-15 20:22 標題: 有無抵用他表介紹 under $300
今日用左呢隻表去度220v, 度度下,拍一聲火花,兩支他表筆黑晒,有一支個金屬頭,溶鬼埋
屋企跳埋制!
5.0fu致文本$BaTfcSfJBxV$da開????τao寶????或掂击炼接 https://m.tb.cn/h.4b6U48m?sm=fee1b5 至瀏lan嘂..【优仪高万用表高精度数字全自动电工万能表数显式家用小型智能防烧】
甘多位ching, 有無好介紹他表?Fluke 無錢買,想買隻表睇下門口!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kamcm 時間: 2020-10-15 20:39
試下台灣表
會平D..作者: idolclub 時間: 2020-10-15 20:51
一百樓下既錶基本視安規如無物,二百以上的才會好少少,不過現時四、五百已可買到 Fluke,安全比較有保障。
作者: dcc2000 時間: 2020-10-15 21:29
樓主首先講吓當其時兩支它筆插咗喺它錶邊兩個孔位?及擰咗喺邊個測試檔位?
其實autorange嘅它錶,就算係平價錶,內部保護設計通常亦會比手動range錶強。
貴價錶內部電路及保護設計當然會較為優勝,但操作不當,一樣可以玩到放煙花。
作者: hon829 時間: 2020-10-15 21:55
本帖最後由 hon829 於 2020-10-15 22:14 編輯
用了度電流檔去度電壓嗎
作者: fatman 時間: 2020-10-15 22:10
我係打左去Voltage, 支+針插埋去10A頭,一樣出煙

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: dcc2000 時間: 2020-10-15 23:22
本帖最後由 dcc2000 於 2020-10-15 23:34 編輯
紅錶棒插落10A口,黑錶棒插落COM口,它錶就變成 "電流錶" (10A口實際上係接咗一條錳銅絲落COM口),所以只可串聯喺供電與負載之間進行電流測量,若你將紅、黑錶棒懟落AC220V (L & N),等同於將AC220V短路,當然會爆,好在大制跳得快,否則可能仲大鑊。
平價錶10A口未必有fuse保護,錯誤使用,就會如你嘅情況爆到九彩跳埋大制。
貴價錶必定裝有fast-acting fuse保護,遇上錯誤操作,fuse除咗可以保護它錶,亦可保護使用者及被測物。
作者: shingzhk 時間: 2020-10-15 23:30

人地咪寫左度電壓時應該插係邊格比你睇
(紅圈上既logo)
點解要插去第2面
其實真係錯不在隻錶, 我成個大學生涯都係用鴨記幾十蚊野, 度AC濕濕碎
作者: ssindy 時間: 2020-10-15 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssindy 時間: 2020-10-15 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000 時間: 2020-10-16 00:17
佢呢種情況(紅棒插10A,黑棒插COM)直度AC220V,無論撥盘喺邊個檔位,都會爆。
作者: suiyan 時間: 2020-10-16 00:37
我試了用電壓檔來度電蚊拍。
原來只係一極掂到個蚊拍都會拍拍拍。
個表即時死左。數字亂咁跳。再度唔到了
作者: ssindy 時間: 2020-10-16 01:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssindy 時間: 2020-10-16 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssindy 時間: 2020-10-16 01:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatman 時間: 2020-10-16 08:51
Ching 真係學到野!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: KinChungE 時間: 2020-10-16 08:57
電蚊拍隨時過千V
爆錶
作者: KinChungE 時間: 2020-10-16 08:58
如果你手上有另一個錶, 你度下10A同COM既電阻, 會發覺其實接近0 ohms
拆開睇會見到兩者係直接銅線駁埋

