Board logo

標題: 省走晒漆磨到銀光閃閃的鐵放幾耐生鏽? [打印本頁]

作者: chimp    時間: 2020-8-28 20:15     標題: 省走晒漆磨到銀光閃閃的鐵放幾耐生鏽?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boy168    時間: 2020-8-28 20:42

長期擺膠箱内,每星期拿出來室內兩個鐘。

另外,如想防鏽,塗乜嘢好?唔要油漆。 ...
chimp 發表於 2020-8-28 20:15


生油應該得.
作者: shingzhk    時間: 2020-8-28 20:49

力架算唔算油漆?
作者: naomi    時間: 2020-8-28 20:58

凡士林
作者: alancck    時間: 2020-8-28 21:11

生銹係氧化嘅表現,冇氧氣未唔會生銹囉,用膠袋加吸氧劑未放幾耐都得囉,一係去搵人同你鍍鋅/金/鋁,未又可以用耐啲
作者: billyck2    時間: 2020-8-28 21:21

整個金字塔,放入去聽講話唔會生鏽...
作者: hongkongiron    時間: 2020-8-28 21:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2