作者: chimp 時間: 2020-8-28 20:15 標題: 省走晒漆磨到銀光閃閃的鐵放幾耐生鏽?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boy168 時間: 2020-8-28 20:42
生油應該得.
作者: shingzhk 時間: 2020-8-28 20:49
力架算唔算油漆?
作者: naomi 時間: 2020-8-28 20:58
凡士林
作者: alancck 時間: 2020-8-28 21:11
生銹係氧化嘅表現,冇氧氣未唔會生銹囉,用膠袋加吸氧劑未放幾耐都得囉,一係去搵人同你鍍鋅/金/鋁,未又可以用耐啲
作者: billyck2 時間: 2020-8-28 21:21
整個金字塔,放入去聽講話唔會生鏽...

作者: hongkongiron 時間: 2020-8-28 21:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

