Board logo

標題: [操作疑難] 配螺絲 [打印本頁]

作者: 火雲耶神    時間: 2016-8-8 15:31     標題: 配螺絲

本帖最後由 火雲耶神 於 2016-8-8 15:38 編輯

而家我部40" 飛利浦mon要掛在遊戲架上,但係屋企冇啱用嘅螺絲。

上網search過,只知道係用M4嘅螺絲。
M4是什麼?是否去五金鋪同佢講就得?
作者: gamebridgese    時間: 2016-8-8 15:46

M4 係公制SIZE 講支螺絲幾粗
所以你講M4之外 仲要講 你要幾長
作者: 火雲耶神    時間: 2016-8-8 15:48

回覆 2# gamebridgese


    螺絲坑距呢?
作者: imax    時間: 2016-8-8 16:01

回覆  gamebridgese


    螺絲坑距呢?
火雲耶神 發表於 2016-8-8 15:48

唔係,  M4 = 直徑 4mm
作者: 火雲耶神    時間: 2016-8-8 16:41

回覆 4# imax


    OK thanks
作者: jan129    時間: 2016-8-17 11:58

可以淘一套電視上牆螺絲!
作者: chining0923    時間: 2016-8-17 17:53

回覆 6# jan129


    落街買1蚊粒都要上tb?
為個5蚊野平4蚊然後比多30蚊運費???
作者: ken2004    時間: 2016-8-17 18:09

街坊五金舖好多時都冇公制野, 鑽咀, 鏍絲都重係用英制

旺角,官塘果D就咩都齊。有時唔就腳都冇法
作者: jan129    時間: 2016-8-19 10:29

回覆 7# chining0923

佢唔識嘛~
況且我講既係一套,咩電視既都岩
作者: joecc    時間: 2016-8-19 10:34

M4 去鴨記買,幾蚊細細包 pack 好晒,搵返啱用長度就可以
作者: bbsen    時間: 2016-8-19 10:50

淘寶有店係9.9人仔郵包。。。我唔同型號都買咗D以備不時之需,抵到爛
作者: 高登阿伯    時間: 2016-8-20 01:00

回覆  gamebridgese


    螺絲坑距呢?
火雲耶神 發表於 2016-8-8 15:48


M4即係公制牙,4mm直徑螺絲。

一般螺絲直徑同牙距有固定規格,所以通常只講M4同長度就得,如果去間五金鋪連M4螺絲都唔知,千祈唔好買。
作者: applejuice    時間: 2016-8-20 07:06

鴨寮街有一個專賣螺絲嘅檔口。
作者: 火雲耶神    時間: 2016-8-20 07:45

買咗了,其實我係在五金鋪買。2蚊粒。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2