Board logo

標題: 搵 KNIPEX 開線器 [打印本頁]

作者: kaxman    時間: 2016-7-20 17:15     標題: 搵 KNIPEX 開線器

請問有無師兄見過呢隻 KNIPEX 既開線器係香港邊度有賣?謝謝!

http://youtu.be/Etjyp2F6qXY
作者: 別問我是誰    時間: 2016-7-20 17:27

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-7-20 17:37 編輯
請問有無師兄見過呢隻 KNIPEX 既開線器係香港邊度有賣?謝謝!
kaxman 發表於 2016-7-20 17:15

睇佢開線好似好易 但要用返佢示範既電線先得 

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2241424
作者: hitkcm    時間: 2016-7-20 17:55

見到德國肉腸就驚
作者: kaxman    時間: 2016-7-20 17:56

I see.....thanks !!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2