作者: kaxman 時間: 2016-7-20 17:15 標題: 搵 KNIPEX 開線器
請問有無師兄見過呢隻 KNIPEX 既開線器係香港邊度有賣?謝謝!
http://youtu.be/Etjyp2F6qXY
作者: 別問我是誰 時間: 2016-7-20 17:27
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-7-20 17:37 編輯
睇佢開線好似好易 但要用返佢示範既電線先得
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2241424
作者: hitkcm 時間: 2016-7-20 17:55
見到德國肉腸就驚
作者: kaxman 時間: 2016-7-20 17:56
I see.....thanks !!

