作者: 路人乙 時間: 2014-12-28 09:59 標題: 黐咩膠?
啫係火牛裡面啲電容有啲膠黐埋一齊咁囉,嗰啲會係用咩膠,我用過熱溶膠啦,不過我怕太熱會慢慢軟化!
THX

作者: fire889 時間: 2014-12-28 10:31
矽膠
作者: 路人乙 時間: 2014-12-29 15:59
push ! 我認真問㗎

作者: imax 時間: 2014-12-29 21:42
http://item.taobao.com/item.htm?id=15190794114
無酸性硅膠
作者: amb_cpl 時間: 2014-12-29 22:01
我剛剛係華強六樓買多左支...
[attach]1749680[/attach]
作者: hk3301t 時間: 2014-12-29 22:04
借问一下黃膠可以嗎?
http://item.taobao.com/item.htm? ... erboss&appId=13
作者: imax 時間: 2014-12-29 22:32
哩隻唔係黄膠, 冇色透明嘅....就算真正黄膠都唔啱用
原因有天拿水成份, 可能會挪溶電子元件絶緣膠膜
作者: movement 時間: 2014-12-29 23:08
#2 係認真架.....師兄.
作者: leung1610 時間: 2014-12-30 11:37
好奇問一問, 用黎黐模型得唔得呢?
作者: amb_cpl 時間: 2014-12-30 11:39
回覆 8# movement
樓主 ching 係唔係以為矽膠只可以隆胸??
作者: amb_cpl 時間: 2014-12-30 11:41
回覆 9# leung1610
ching 你講矽膠? 佢要有番咁上下面膠先會穏... 不過唔會好實...
作者: imax 時間: 2014-12-30 11:44
唔啱黐模型喎,硅膠冇溶劑,溶合唔到硬膠夾口
而且唔上漆油,揩吓ㄧ片片甩番出嚟㗎
via HKEPC Reader for Android
作者: leung1610 時間: 2014-12-30 11:50
見佢咁平, 仲諗住用黎做無縫
作者: jerrychan0610 時間: 2014-12-30 11:55
之前裝LED灯有用矽膠做導熱同痴個散熱器, 初時好似唔係咁實, 耐左, 用手都整唔甩.
作者: amb_cpl 時間: 2014-12-30 12:53
回覆 14# jerrychan0610
唉, 我有兩塊致冷片都賴左野, 用刀片都界唔甩...
作者: jerrychan0610 時間: 2014-12-30 14:04
咁你就唔好話唔實啦.
作者: amb_cpl 時間: 2014-12-30 14:09
回覆 16# jerrychan0610
因為模型個接觸面細嘛~
PS : 我所認知既模型係 BB戰士 同 四驅車果D...
作者: leung1610 時間: 2014-12-30 15:27
依家D模型造到好精細, 已經將1/100造到1/144咁細
作者: imax 時間: 2014-12-30 16:37
回復 18 #leung1610
依家砌模型係咪轉咗用超能膠 , 因好耐冇砌過了
via HKEPC Reader for Android
作者: 路人乙 時間: 2014-12-30 22:32
多謝咁多位!
想順問問去鴨記有冇同埋幾錢?

