Board logo

標題: [操作疑難] 黐咩膠? [打印本頁]

作者: 路人乙    時間: 2014-12-28 09:59     標題: 黐咩膠?

啫係火牛裡面啲電容有啲膠黐埋一齊咁囉,嗰啲會係用咩膠,我用過熱溶膠啦,不過我怕太熱會慢慢軟化!
THX
作者: fire889    時間: 2014-12-28 10:31

矽膠
作者: 路人乙    時間: 2014-12-29 15:59

push !  我認真問㗎
作者: imax    時間: 2014-12-29 21:42

push !  我認真問㗎
路人乙 發表於 2014-12-29 15:59


http://item.taobao.com/item.htm?id=15190794114
無酸性硅膠
作者: amb_cpl    時間: 2014-12-29 22:01

我剛剛係華強六樓買多左支...

[attach]1749680[/attach]
作者: hk3301t    時間: 2014-12-29 22:04

借问一下黃膠可以嗎?
http://item.taobao.com/item.htm? ... erboss&appId=13
作者: imax    時間: 2014-12-29 22:32

借问一下黃膠可以嗎?
hk3301t 發表於 2014-12-29 22:04


哩隻唔係黄膠, 冇色透明嘅....就算真正黄膠都唔啱用

原因有天拿水成份, 可能會挪溶電子元件絶緣膠膜
作者: movement    時間: 2014-12-29 23:08

push !  我認真問㗎
路人乙 發表於 2014-12-29 15:59



    #2 係認真架.....師兄.
作者: leung1610    時間: 2014-12-30 11:37

好奇問一問, 用黎黐模型得唔得呢?
作者: amb_cpl    時間: 2014-12-30 11:39

回覆 8# movement


    樓主 ching 係唔係以為矽膠只可以隆胸??
作者: amb_cpl    時間: 2014-12-30 11:41

回覆 9# leung1610


    ching 你講矽膠? 佢要有番咁上下面膠先會穏... 不過唔會好實...
作者: imax    時間: 2014-12-30 11:44

好奇問一問, 用黎黐模型得唔得呢?
leung1610 發表於 2014-12-30 11:37

唔啱黐模型喎,硅膠冇溶劑,溶合唔到硬膠夾口

而且唔上漆油,揩吓ㄧ片片甩番出嚟㗎

via HKEPC Reader for Android
作者: leung1610    時間: 2014-12-30 11:50

唔啱黐模型喎,硅膠冇溶劑,溶合唔到硬膠夾口

而且唔上漆油,揩吓ㄧ片片甩番出嚟㗎

via HKEPC Reader f ...
imax 發表於 2014-12-30 11:44


見佢咁平, 仲諗住用黎做無縫
作者: jerrychan0610    時間: 2014-12-30 11:55

唔啱黐模型喎,硅膠冇溶劑,溶合唔到硬膠夾口

而且唔上漆油,揩吓ㄧ片片甩番出嚟㗎

via HKEPC Reader f ...
imax 發表於 2014-12-30 11:44


之前裝LED灯有用矽膠做導熱同痴個散熱器, 初時好似唔係咁實, 耐左, 用手都整唔甩.
作者: amb_cpl    時間: 2014-12-30 12:53

回覆 14# jerrychan0610


    唉, 我有兩塊致冷片都賴左野, 用刀片都界唔甩...
作者: jerrychan0610    時間: 2014-12-30 14:04

回覆  jerrychan0610


    唉, 我有兩塊致冷片都賴左野, 用刀片都界唔甩...
amb_cpl 發表於 2014-12-30 12:53



    咁你就唔好話唔實啦.
作者: amb_cpl    時間: 2014-12-30 14:09

回覆 16# jerrychan0610


    因為模型個接觸面細嘛~

PS : 我所認知既模型係 BB戰士 同 四驅車果D...
作者: leung1610    時間: 2014-12-30 15:27

回覆  jerrychan0610


    因為模型個接觸面細嘛~

PS : 我所認知既模型係 BB戰士 同 四驅車果D... ...
amb_cpl 發表於 2014-12-30 14:09

依家D模型造到好精細, 已經將1/100造到1/144咁細
作者: imax    時間: 2014-12-30 16:37

回復 18 #leung1610

依家砌模型係咪轉咗用超能膠 , 因好耐冇砌過了

via HKEPC Reader for Android
作者: 路人乙    時間: 2014-12-30 22:32

#2 係認真架.....師兄.
movement 發表於 2014-12-29 23:08



多謝咁多位!
想順問問去鴨記有冇同埋幾錢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2