Board logo

標題: 屋企廁所洗手盤底來水總掣漏水情況點算好呢? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2014-2-18 14:06     標題: 屋企廁所洗手盤底來水總掣漏水情況點算好呢?

屋企廁所洗手盤底來水總掣漏水情況點算好呢? 廁所洗手盤底有個木櫃, 裏面有兩個來水總掣, 一個比洗手盤用, 而另一個比沖涼花灑用, 但不幸兩個掣都出現漏水情況, 但因剛裝修好, 而家唔知點算好呢? 有無方法唔使換個掣而可以修復好呢? 萬分感激, 謝謝!~

[attach]1640347[/attach]

啲水全部由呢個位度漏出, 奇怪的係感覺上好似環境凍啲好似漏小啲咁!
[attach]1640348[/attach]
作者: hongkongiron    時間: 2014-2-18 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lnchu    時間: 2014-2-18 14:44

試下慢慢轉,不要開盡,可能有個位唔漏.
作者: tomchen    時間: 2014-2-18 14:47

磁磚是新鋪?八卦一問
以前間屋廁所磁磚新鋪兼呢個掣漏水兼裝修帥傅懶磚疊磚唔起舊磚俾白蟻有機可乘有地道可走,最後好大鑊
作者: sonycliepda    時間: 2014-2-18 15:07

可以試吓,拆左前鑼絲甩左個紅色手把,再扭實少少後面大DD鑼絲母,少心方向及咪一次扭太多。 ...
hongkongiron 發表於 2014-2-18 14:43


個掣有成二十年歷史, 我驚一用力就爆呀!~ 就係之前剛裝修鋪過晒啲磚, 就係師傅偷鷄無換到個掣, 而家如果成個掣要換係未好大鑊呢? 請指教謝謝!~
作者: jackwong717    時間: 2014-2-18 15:20

本帖最後由 jackwong717 於 2014-2-18 15:21 編輯

冇經驗比錢整,
如想自己整,上頂樓關左制先,
嘗試拎實d,不過多數個制老化,
成個換會好d,但大工程,
最起碼要扑左個塊階磚!
塊階磚後面係空心既
作者: ahwah133    時間: 2014-2-18 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qq1001    時間: 2014-2-18 15:47

唔好想可以自己換個掣   扑磚唔會拆一件  要全拆才可CUT喉換掣
只能收緊後面粒銅絲母試下
作者: lokkey    時間: 2014-2-18 17:18

唔好收,E个位行胶圈多,收没用,加DWD40浸下先,个胶圈好像在條芯道,要拆散先换到,所以换唔到,E个铜母作用不大,但你可加胶墊安回,加了后唔好开关,用胶墊止水
作者: charleslam009    時間: 2014-2-18 21:41

唔好收,E个位行胶圈多,收没用,加DWD40浸下先,个胶圈好像在條芯道,要拆散先换到,所以换唔到,E个铜母 ...
lokkey 發表於 2014-2-18 17:18

師兄
你想個膠圈死快d?DWD40係會令到軟膠硬化
樓主e個case好簡单,試咗收緊索帽唔得就鬆索帽加士占膠布再收緊,9成9ok
唔好問我點解,只要信不要問
作者: Ricky_ston    時間: 2014-2-18 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2014-2-18 22:31

回復 9# lokkey

食水喉用WD40?想玩人定回錯POST。
作者: sonycliepda    時間: 2014-2-18 22:52

師兄
你想個膠圈死快d?DWD40係會令到軟膠硬化
樓主e個case好簡单,試咗收緊索帽唔得就鬆索帽加士占膠 ...
charleslam009 發表於 2014-2-18 21:41


師兄可否詳細啲講下點拆? 謝謝!
作者: lokkey    時間: 2014-2-18 22:56

个胶圈好入嫁,用WD40浸係等个铜母好松D,你加个胶圈再上番就得,胶圈可皮錢切薄,我做車D暖风水喉有好多閘掣
作者: charleslam009    時間: 2014-2-18 23:07

我做咗19年水喉,都係噤整,你知唔知樓主邊嗰位漏水,你叫樓主拆嗰制芯出黎做乜
樓主係制芯杯士漏水喎
作者: lokkey    時間: 2014-2-18 23:19

加胶布都得,但包幾厚下,問题是松唔松到
作者: 高登阿伯    時間: 2014-2-18 23:23

回復 14# lokkey

WD40留翻俾車用啦,人地講緊食水喉。
作者: charleslam009    時間: 2014-2-19 00:58

鬆索帽一把8吋鋰魚鉗都鬆到啦
索帽收到緊手就得嫁啦,點會鬆唔到
作者: logoff    時間: 2014-2-19 10:09

睇圖會唔會清楚啲呢?
如果收緊個迫母都唔得,咪鬆開佢再加纏一啲土炮逼件(如水喉膠布,痲根.....),注意唔係纏落去外面啲螺絲牙嗰度,再收緊試下。

[attach]1640651[/attach]
作者: chkee    時間: 2014-2-19 10:42

師兄可否詳細啲講下點拆? 謝謝!
sonycliepda 發表於 2014-2-18 22:52



   尼位 c兄講得正確,跟住造 99% 成功,但有樣野想問樓主你話新造磁磚但係師傅無同你換個掣,但係你有無換水喉呢個項目?如果有就師傅偷雞,無的話師傅無錢收點會同你換個掣?
作者: hongkongiron    時間: 2014-2-19 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2014-2-19 14:40

如果好實,
可以用打火機把外環加少少熱,
會容易鬆好多!
作者: chkee    時間: 2014-2-19 18:32

ball valve掣心太短不適合藏牆,例好似無話唔比。
作者: hongkongiron    時間: 2014-2-19 18:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2