標題: 邊度買裝飾用既螺絲平靚正? [打印本頁]
作者: wongtyaa 時間: 2013-2-12 11:40 標題: 邊度買裝飾用既螺絲平靚正?
諗住將兩塊亞加力膠版整埋一齊
所以要有埋絲帽,前後都要靚
新手未買過唔知邊度買會好d~
另外,請問有冇人知新填地街果頭賣膠片既舖頭大約初幾開?
thanks!
作者: 人中之龍 時間: 2013-2-12 11:57
旺角旺角道同上海街一帶,五金裝飾鋪有售
作者: wongtyaa 時間: 2013-2-12 23:46
唔該晒: ) 我會去睇下~
