Board logo

標題: 邊度買裝飾用既螺絲平靚正? [打印本頁]

作者: wongtyaa    時間: 2013-2-12 11:40     標題: 邊度買裝飾用既螺絲平靚正?

諗住將兩塊亞加力膠版整埋一齊
所以要有埋絲帽,前後都要靚
新手未買過唔知邊度買會好d~

另外,請問有冇人知新填地街果頭賣膠片既舖頭大約初幾開?

thanks!
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-12 11:57

旺角旺角道同上海街一帶,五金裝飾鋪有售
作者: wongtyaa    時間: 2013-2-12 23:46

唔該晒: ) 我會去睇下~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2