Board logo

標題: tar 筆點試安全d? thx [打印本頁]

作者: frankfai    時間: 2013-2-10 19:48     標題: tar 筆點試安全d? thx

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicksonkln    時間: 2013-2-11 10:55

找合資格電工師傅試,最安全!!!!!
作者: ckshum    時間: 2013-2-11 11:01

本帖最後由 ckshum 於 2013-2-12 10:12 編輯

他筆應該安全,不過只能看到有無電到

補充:設計上他筆內有一粒幾meg既電阻同一粒氖膽,通過電流很少,正常使用應該沒有問題。不過要提防零件或水氣短路,所以仍有一定危險性,使用時要小心留意。
作者: frankfai    時間: 2013-2-11 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gulakpi    時間: 2013-2-11 17:26

濕電有一定危險性.
由你的問題看來, 樓主對電的理解近零.
請找合資格的電工!
作者: qq1001    時間: 2013-2-11 17:32

怕就唔好試 唔試最安全
試下右手他筆測火氣  左手落地 好HI呀
他筆根本唔安全  110v都會著 只係知有電到  幾多v唔知
作者: quota    時間: 2013-2-11 19:40

樓上真係high到無朋友
作者: yufleung    時間: 2013-2-11 23:25

Sorry,
我係指點知支 他筆 work 先~

買他筆o個陣佢徒手直插  他筆 落 mains,
之後 他筆 著燈.

我想試下支 ...
frankfai 發表於 2013-2-11 14:08

如果樓主真係咁擔心,都係搵人幫手搞電器,唔好自己 diy .... 好危險
作者: 冰之風    時間: 2013-2-12 00:40

想tar 電器,
見人插入mains 試。
但我唔敢。
有無安全d 的方法試?

唔試下,無positive contr ...
frankfai 發表於 2013-2-10 19:48

我見過標示12V的它筆,當然我冇係市電試過,但佢外型與普通它筆無異。
我試過用普通它筆係50A 總掣試過,有微電感覺。
我現在用內含電池的它筆,無須用人體導電,但非常敏感。
作者: lion97    時間: 2013-2-12 11:34

叫屋企隻狗幫手啦,  佢有4隻手 !   
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-12 11:37

用支非接觸性既電子它筆





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2