作者: frankfai 時間: 2013-2-10 19:48 標題: tar 筆點試安全d? thx
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicksonkln 時間: 2013-2-11 10:55
找合資格電工師傅試,最安全!!!!!
作者: ckshum 時間: 2013-2-11 11:01
本帖最後由 ckshum 於 2013-2-12 10:12 編輯
他筆應該安全,不過只能看到有無電到
補充:設計上他筆內有一粒幾meg既電阻同一粒氖膽,通過電流很少,正常使用應該沒有問題。不過要提防零件或水氣短路,所以仍有一定危險性,使用時要小心留意。
作者: frankfai 時間: 2013-2-11 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gulakpi 時間: 2013-2-11 17:26
濕電有一定危險性.
由你的問題看來, 樓主對電的理解近零.
請找合資格的電工!
作者: qq1001 時間: 2013-2-11 17:32
怕就唔好試 唔試最安全
試下右手他筆測火氣 左手落地 好HI呀
他筆根本唔安全 110v都會著 只係知有電到 幾多v唔知
作者: quota 時間: 2013-2-11 19:40
樓上真係high到無朋友
作者: yufleung 時間: 2013-2-11 23:25
如果樓主真係咁擔心,都係搵人幫手搞電器,唔好自己 diy .... 好危險

作者: 冰之風 時間: 2013-2-12 00:40
我見過標示12V的它筆,當然我冇係市電試過,但佢外型與普通它筆無異。
我試過用普通它筆係50A 總掣試過,有微電感覺。
我現在用內含電池的它筆,無須用人體導電,但非常敏感。
作者: lion97 時間: 2013-2-12 11:34
叫屋企隻狗幫手啦, 佢有4隻手 !

作者: 人中之龍 時間: 2013-2-12 11:37
用支非接觸性既電子它筆

