標題: 車機touch 走曬位點搞? [打印本頁]
作者: 亞mac 時間: 2013-2-9 18:33 標題: 車機touch 走曬位點搞?
小弟部車機個6.5" touch screen 走曬位,走到按最左系按最右邊既item
請問會系乜問題?
洗唔洗換過個tocun screen? thx a lot lot lot!
作者: ken_nx 時間: 2013-2-9 21:52
有冇得reset or recalibrate
作者: elbahk 時間: 2013-2-9 21:54
是否有得較 touch 的位置
作者: 亞mac 時間: 2013-2-9 23:01
説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set
作者: 亞mac 時間: 2013-2-9 23:01
説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set
作者: barrymok 時間: 2013-2-10 14:15
有無多d資料提供? 相, 說明書等等
作者: 亞mac 時間: 2013-2-10 20:09
大陸機…
作者: 亞mac 時間: 2013-2-10 20:10
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1915289&highlight=

