Board logo

標題: 車機touch 走曬位點搞? [打印本頁]

作者: 亞mac    時間: 2013-2-9 18:33     標題: 車機touch 走曬位點搞?

小弟部車機個6.5" touch screen 走曬位,走到按最左系按最右邊既item
請問會系乜問題?
洗唔洗換過個tocun screen? thx a lot lot lot!
作者: ken_nx    時間: 2013-2-9 21:52

有冇得reset or recalibrate
作者: elbahk    時間: 2013-2-9 21:54

是否有得較 touch 的位置
作者: 亞mac    時間: 2013-2-9 23:01

説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set
作者: 亞mac    時間: 2013-2-9 23:01

説明書無講,唔知點搞,setup又唔見有得set
作者: barrymok    時間: 2013-2-10 14:15

有無多d資料提供? 相, 說明書等等
作者: 亞mac    時間: 2013-2-10 20:09

有無多d資料提供? 相, 說明書等等
barrymok 發表於 2013-2-10 14:15


大陸機…
作者: 亞mac    時間: 2013-2-10 20:10

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1915289&highlight=





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2