Board logo

標題: 解不到的謎--求解 [打印本頁]

作者: 冰之風    時間: 2013-2-5 23:26     標題: 解不到的謎--求解

本帖最後由 冰之風 於 2013-2-9 00:12 編輯

一個双頭天花燈,两藍+两啡+黄線。
- 黄線接E
- 两藍接N
- 两啡接L
(其實N/L應冇分別)
雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK
飛利蒲慳電胆 + 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆 = 全熄
飛利蒲慳電胆 + 飛利蒲慳電胆 = 全熄
即係話天花燈不相容飛利蒲慳電胆。
拆出嚟,逐條線它過,冇問題。將飛利蒲慳電胆接去枱燈,又冇問題。求解。

新年前,特別忙。抽油煙機,PCX2,魚缸水泵剛剛整好。
唔信邪,再拆開天花燈拍照,檢查,冇結果。
[attach]1491860[/attach][attach]1491861[/attach][attach]1491862[/attach][attach]1491863[/attach][attach]1491864[/attach]
Ikea係平頭冇鍚,反而冇問題。
作者: qq1001    時間: 2013-2-6 01:08

有冇想過可能係燈座問題
作者: doverlau    時間: 2013-2-6 01:29

一個双頭天花燈,两藍+两啡+黄線。
- 黄線接E
- 两藍接N
- 两啡接L
(其實N/L應冇分別)
雜嘜慳電胆+Ikea慳電 ...
冰之風 發表於 2013-2-5 23:26

先试(通唔通)
作者: jamesting    時間: 2013-2-6 02:26

回復 1# 冰之風


N 同 L 駁錯好易電親,要小心

你呢個問題,好大機會係燈座底果塊金屬片無左彈性,壓底左彈唔返上黎
所以只有部份燈,尾部較長(焊錫位較大)既可以著到
飛利蒲慳電胆個底無焊鍚,只係一塊金屬片
所以就掂唔到個燈座底
作者: billy0301    時間: 2013-2-6 08:47

有無check過嚟氣正唔正常?我諗個N可能有d問題
作者: 冰之風    時間: 2013-2-6 22:44

先试(通唔通)
doverlau 發表於 2013-2-6 01:29

已它過,同時雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK
作者: 冰之風    時間: 2013-2-6 22:46

回復  冰之風


N 同 L 駁錯好易電親,要小心

你呢個問題,好大機會係燈座底果塊金屬片無左彈性,壓底左 ...
jamesting 發表於 2013-2-6 02:26

其實度過長度,唔見有異常。但奇在飛利蒲慳電胆 + 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆 = 全熄
作者: 冰之風    時間: 2013-2-6 22:51

回復 5# billy0301
我其實都有懷疑,等白天試吓追線。我只係用它筆試,見雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆又冇問題...。有冇好D嘅方法試氣,只有它錶。
作者: doverlau    時間: 2013-2-7 01:42

唔通係50HZ或60HZ問題?
作者: billy0301    時間: 2013-2-7 09:38

回復  billy0301
我其實都有懷疑,等白天試吓追線。我只係用它筆試,見雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆又冇問題.. ...
冰之風 發表於 2013-2-6 22:51



插個200w燈膽睇下著唔著先,如果唔著就一定有問題
作者: 冰之風    時間: 2013-2-7 10:04

回復 10# billy0301
就係插 "雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK",其中一隻或两隻都係"飛利蒲慳電胆"就唔得。
簡單D講,有"飛利蒲慳電胆"就全熄,冇"飛利蒲慳電胆"就冇問題。估唔到咁簡單嘅嘢,都比佢考起。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-7 10:05

回復 9# doverlau
吓,我以為香港一般都通用添。
作者: kin1933    時間: 2013-2-7 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1933    時間: 2013-2-7 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mba2dna    時間: 2013-2-7 11:30

How about when only 1 Philips
作者: ken_nx    時間: 2013-2-7 13:33

我屋企之前個謎之電燈已解開咗, 原因係姨媽家私枝吊燈個夾線式簪肉夾唔實攪到BAD CONTACT, 整返好就冇事
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 00:37

回復  冰之風

好有興趣解開呢個謎!
可唔可以拆開影張接線相睇睇?
kin1933 發表於 2013-2-7 10:11

其實真係好簡單,明天試吓影。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 00:38

How about when only 1 Philips
mba2dna 發表於 2013-2-7 11:30

都唔着啊,但換去枱灯又着啊。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 00:41

我屋企之前個謎之電燈已解開咗, 原因係姨媽家私枝吊燈個夾線式簪肉夾唔實攪到BAD CONTACT, 整返好就冇事 ...
ken_nx 發表於 2013-2-7 13:33

因之前太緊,線口散晒。尊登除下來上鍚再上簪肉。
作者: ky2k    時間: 2013-2-8 11:15

師兄之前試了 only 1 Philips 不亮,
如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著
3種燈膽其標示工作電壓又有沒有不同
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 13:59

師兄之前試了 only 1 Philips 不亮,
如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著
3種燈膽其標示工作 ...
ky2k 發表於 2013-2-8 11:15

如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著 : 又著喎

3種燈膽其標示工作電壓又有沒有不同 : 都係220~240V
作者: wingwah    時間: 2013-2-8 14:31

師兄

1)你個是螺絲膽定釘膽?

2)檢本一下燈座內的接觸點

3)我試過釘膽的底部接點位不夠高要加焊錫加高來接觸燈座才亮,
作者: logoff    時間: 2013-2-8 14:36

喺過年之前破到案就好嘞.........
作者: billy0301    時間: 2013-2-8 15:36

回復  billy0301
就係插 "雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK",其中一隻或两隻都係"飛利蒲慳電胆"就唔得。
簡單D ...
冰之風 發表於 2013-2-7 10:04


我知,你試咗安個200W烏絲燈膽著唔著未?
作者: dnsccu    時間: 2013-2-8 17:02

你check一下circuit 係串聯/並聯 ??
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 17:38

你check一下circuit 係串聯/並聯 ??
dnsccu 發表於 2013-2-8 17:02

已check過,況且串聯單隻係唔會著嘅。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 17:40

我知,你試咗安個200W烏絲燈膽著唔著未?
billy0301 發表於 2013-2-8 15:36

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?
作者: 冰之風    時間: 2013-2-8 17:49

師兄

wingwah 發表於 2013-2-8 14:31


1)你個是螺絲膽定釘膽?
螺絲頭

2)檢本一下燈座內的接觸點
Check過,冇銹+彈性很好。

3)我試過釘膽的底部接點位不夠高要加焊錫加高來 ...
我有諗過,但就係唔明點解有菲利蒲燈胆就連應該着嘅都唔着。佢唔單止菲利蒲燈胆唔着,連另一盞冇問題嘅都唔着,除去菲利蒲燈胆,其餘個盞又着。
作者: logoff    時間: 2013-2-8 21:13

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?
冰之風 發表於 2013-2-8 17:40


我估係想師兄試重少少 loading 掛,
咁可以測試呢個照明線路其中開關,燈座,等等所有接駁,甚至電源供應(最好係用埋他錶睇著個電壓有冇不正常波動,他筆就幾十 V 都會著燈)..........
以上係假設個電壓跌到臨界點。
作者: billy0301    時間: 2013-2-8 21:47

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?
冰之風 發表於 2013-2-8 17:40


200w最準,想知只可以叫你自己搵下書或搵其他師兄解釋,我唔識講
作者: C_Law    時間: 2013-2-8 23:08

200W?
小心,先睇睇燈座的 Rating label,有不小是 60W Max!
作者: 冰之風    時間: 2013-2-9 00:14

回復 14# kin1933
相片已上載,請參閱。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-9 00:16

回復 31# C_Law
謝謝!又真係冇留意。 也許換上新座試吓。
作者: billy0301    時間: 2013-2-9 04:01

回復  C_Law
謝謝!又真係冇留意。 也許換上新座試吓。
冰之風 發表於 2013-2-9 00:16



    只係著一陣,唔使換嘅,長著就話唔得姐
作者: logoff    時間: 2013-2-9 21:03

回復  C_Law
謝謝!又真係冇留意。 也許換上新座試吓。
冰之風 發表於 2013-2-9 00:16


其實嗰個 rating 係針對傳統燈膽長時間喺燈具裡面工作時發出嘅熱量..........
作者: barrymok    時間: 2013-2-10 14:31

我覺得係燈座有工差
作者: dicksonkln    時間: 2013-2-11 11:06

只接一個燈座,再用飛利浦燈膽著5著????
續隻試先再并聯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2