作者: ywringo 時間: 2013-2-2 17:22 標題: LCD 電視畫面油畫化 維修報告
話說部 32 " 離牌 LCD 使用約五年 有天忽然出現以不正常畫面
個人以前曾折開細尺寸的 電腦Mon 內面好簡單得幾塊板
今次就折開黎睇睇
[attach]1489179[/attach]
作者: ywringo 時間: 2013-2-2 17:31
折機 比隻機腳玩左好耐 最終都打得開部機


首先看到電源板有幾粒電容大肚 個人就唔識換電容
初初想去淘寶買番塊黎換 (人仔 $80)
其後幸得會員好友 powerwhy222 願代我免費無償維修 在此謹致萬分感謝
雖則電源版更換電容後 症狀還是一樣 畫面未正常
大肚電容

作者: ywringo 時間: 2013-2-2 17:41
經在網上尋找藥方和此處朋友提供 目標轉向邏輯版
[attach]1489184[/attach]
在淘寶上有得賣不過就好貴 要成 $200 人仔
經在淘寶上得知此邏輯板 上的驅動IC(紅圈位置) 很易損壞 網上極多人在維修 人工為 $40~$80不等
個粒零件只要數元人仔 不過運費加上唔識吹出黎和焊回 最後找了一間店維修
托朋友在大陸寄快遞和回收 人仔$24 來回 (朋情相助就無價 又要在此致謝) 維修費人仔 $40 共計 $64

作者: ywringo 時間: 2013-2-2 17:46
今天早上 將維修好的邏輯板裝回電視 開機畫面一切正常
[attach]1489210[/attach]
此次 DIY 過程中 學懂了 一步步去排除故障和解決的方法 謹供大家參考
多謝各位的鼓勵和幫忙
作者: ywringo 時間: 2013-2-2 17:55
另外有部三星 畫面有彩色豎紋 就暫時未去整
據聞屏板損壞 無得整 開機後約半小時就會淡化不見
[attach]1489216[/attach]
作者: FUYL 時間: 2013-2-2 19:45
回復 3# ywringo
恭喜哂. 低成本diy.
又學到野
作者: ywringo 時間: 2013-2-2 20:15
而家多左部機出黎 留番黎炒股票 當報價機咁睇
作者: 笑春風 時間: 2013-2-2 20:29
ching你炒股票 一上一落都億億聲
作者: ywringo 時間: 2013-2-2 21:48
億億聲就唔會買雜牌啦 小散戶一名
作者: kentnklee 時間: 2013-2-2 22:16
回復 4# ywringo
可否提供有關該IC的網頁. 討論區及TB shop.
作者: mvp007 時間: 2013-2-2 22:33
整返有得用,又少件廢物,幾好!
作者: ywringo 時間: 2013-2-3 10:11
驅動 IC
http://item.taobao.com/item.htm? ... 1&_u=3frebf669a
維修店鋪
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=21042864321
作者: bennyepc 時間: 2013-2-3 10:34
其實自己慢慢學下就會識,我而家屋企部電視同d電器都係自己整翻...
作者: 暴走使徒 時間: 2013-2-3 11:35
我屋企部電視有時會花畫面/ 起格...
係咪都係呢個問題呢??
作者: longun 時間: 2013-2-3 18:10
公起樓主整返部電視。入黎學下野, 小弟都有只 mon pend 緊未搞掂
作者: 阿死 時間: 2013-2-4 22:06
我都係壞同一樣野, 結果我TB左塊新既返黎, $150人仔, 搞掂, SONY 32"
作者: 賽馬佬 時間: 2013-2-5 21:29
我之部sony 都係壞邏輯板,換咗就ok.下次再壞就學版主方法,仲平添
作者: iscat 時間: 2013-2-6 17:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: william-yeung 時間: 2013-2-6 18:16
呵
作者: iscat 時間: 2013-2-6 20:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vv3d1 時間: 2013-2-6 23:06
E家D電視,電源板,邏輯板 好易壞......
我己前15" mon 用左10年都現在都唔壞,最後轉左23"mon LCD,
諗住用到想換先換,唔係快壞而換.
led 覺得唔會太耐用,led 溫度高好快死.
作者: william-yeung 時間: 2013-2-6 23:39
我睇過保養單,都過左保養期,所以唔整囉
作者: 阿死 時間: 2013-2-11 00:45
我問過出面$800 包整好, 之後上GOOGLE SEARCH就知道LOGIC BOARD 問題,
TAOBAO $150搞掂, 用左四年, 屋企人買過部新既, 自己又多部用,,,,,,,
收買佬都係開我$500

