作者: pbfans 時間: 2013-2-1 18:58 標題: 如何分辨火線及中線
我見2條線都係紅色, 如何分辨火線及中線? 同埋想問問零綫係咪即係中線???
謝謝
作者: BEpsilon 時間: 2013-2-1 19:38
請問你所講的兩條線係來自電器還是插座/電箱?
作者: logoff 時間: 2013-2-1 21:45
唔通係入牆燈掣嗰類?
作者: yufleung 時間: 2013-2-1 21:47
又係要求上圖時間
作者: bearing 時間: 2013-2-1 22:03
會唔會用支他筆他吓呢,小心D喎
作者: ntr 時間: 2013-2-1 23:04
有無高手介紹一下D相位表
作者: Offer 時間: 2013-2-1 23:26
三相相位錶?
作者: jamesting 時間: 2013-2-2 00:50
我第一時間諗到就係
拆開個一路燈制
就見到兩條青線
作者: ckl20002003 時間: 2013-2-2 17:21
揾個他錶他下兩條線之間電壓係幾多先

