Board logo

標題: 如何分辨火線及中線 [打印本頁]

作者: pbfans    時間: 2013-2-1 18:58     標題: 如何分辨火線及中線

我見2條線都係紅色, 如何分辨火線及中線? 同埋想問問零綫係咪即係中線???
謝謝
作者: BEpsilon    時間: 2013-2-1 19:38

我見2條線都係紅色, 如何分辨火線及中線? 同埋想問問零綫係咪即係中線???
謝謝 ...
pbfans 發表於 2013-2-1 18:58


請問你所講的兩條線係來自電器還是插座/電箱?
作者: logoff    時間: 2013-2-1 21:45

唔通係入牆燈掣嗰類?
作者: yufleung    時間: 2013-2-1 21:47

又係要求上圖時間
作者: bearing    時間: 2013-2-1 22:03

會唔會用支他筆他吓呢,小心D喎
作者: ntr    時間: 2013-2-1 23:04

有無高手介紹一下D相位表
作者: Offer    時間: 2013-2-1 23:26

有無高手介紹一下D相位表
ntr 發表於 2013-2-1 23:04



    三相相位錶?
作者: jamesting    時間: 2013-2-2 00:50

我第一時間諗到就係
拆開個一路燈制
就見到兩條青線
作者: ckl20002003    時間: 2013-2-2 17:21

揾個他錶他下兩條線之間電壓係幾多先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2