Board logo

標題: [操作疑難] 請問鴨記大6 & 東支 48" 電子光管價格 [打印本頁]

作者: cykwok    時間: 2013-1-30 13:29     標題: 請問鴨記大6 & 東支 48" 電子光管價格

原舊大6 電子光管不亮 (換了新光管也不亮)
請問有冇 CHing 知道鴨記最近 大6 牌 & 東支牌 48" 電子光管價格 (光管連架)
小弟家附近東支賣 $130, 冇大6
Thank!
作者: sunschow    時間: 2013-1-30 13:59

回復 1# cykwok
i bought a full set 36" at mong kok rd at $6X last year, including philips 光管.
but 130 may be quite high, u can go to the place bet. mongok rd & shanghai st. there has a few shop for ur need.
作者: cykwok    時間: 2013-1-30 16:12

回復  cykwok
i bought a full set 36" at mong kok rd at $6X last year, including philips 光管.
but 1 ...
sunschow 發表於 2013-1-30 13:59

舊的己壞係多年前在鴨記買的大6殼+東芝48"管, 當年好似 $90 2支, 當年港元比人仔高. 現在肯定己脹價不少
家附近只有東芝 殼+東芝管 套裝 $130, 48" 應比 36" $6x 貴 + 來回鴨記需 11-12元車費, 看來布都係在家附近 $130 買東芝原廠, 看會否比大6 品牌耐用
多謝 CHing 回覆
作者: sunschow    時間: 2013-1-30 16:49

回復 3# cykwok

i remember the tube is hkd25 for philip super bright, why don't try philips? 24-48 is same price accoring to the shopper quotation. thx
作者: WLau    時間: 2013-1-30 17:28

原舊大6 電子光管不亮 (換了新光管也不亮)
請問有冇 CHing 知道鴨記最近 大6 牌 & 東支牌 48" 電子光管價格 ...
cykwok 發表於 2013-1-30 13:29

I bought 48" China made full set at $28 around six year ago in ALS.  They are working well.  I guess it would be $3x~$4x today.
作者: hon829    時間: 2013-1-30 17:29

有淨電子牛買,印象3,4十元.(diy者亦可試試修牛)
鴨街大大隻字mark東x光管,實情只是光管用東x,支架仍是不知明國產貨
作者: FUYL    時間: 2013-1-30 20:31

回復 3# cykwok


    TB 飛記電子牛都係RMB 廿多元有隻
你係用T8定 T5?
作者: 貓鈴鐺    時間: 2013-1-30 20:59

用左5-6年0既光管電子牛多數都係粒整流電容乾左,冇直流電出而唔著,只要張果粒450v,10uf電容換左大多數都ok返
作者: FUYL    時間: 2013-1-30 22:47

屋企存貨

[attach]1488004[/attach]

左邊第ー隻  T5 32W 圓管  (大6 飛記 所謂正品)
        第二隻  T5 28W 48"直管 (3隻) (大6 飛記 所謂正品)
        第三隻  T8 36W 48"直管 (2隻) (大6 飛記 所謂正品)
        第四隻  T8 36W 48"直管 (1隻)  (大6 四通)
作者: cykwok    時間: 2013-1-31 00:48

用左5-6年0既光管電子牛多數都係粒整流電容乾左,冇直流電出而唔著,只要張果粒450v,10uf電容換左大多數都ok ...
貓鈴鐺 發表於 2013-1-30 20:59

多謝各位 Ching 的回復, 小弟明天會先試修一下
作者: cykwok    時間: 2013-1-31 15:34

用左5-6年0既光管電子牛多數都係粒整流電容乾左,冇直流電出而唔著,只要張果粒450v,10uf電容換左大多數都ok ...
貓鈴鐺 發表於 2013-1-30 20:59

感謝 "貓鈴鐺" Ching 教路
今天去鴨記問過 東芝 48" 套裝 $125 (比家附近平宜 5元), 大6 40W 電子牛 $35, 全部無買
改去華x買 2粒 10uf 250V 電容 $3*2 無貨, 200V 有貨, 原大6電子牛內電容亦係 200V, 但 HK 220V 有些不安心, 改買了 10uf 400V size 大咗好在緊緊能裝回電子牛內
2粒電容 $10 + 巴士費 10.4 共只花了 $20.4, 但路過M記見豬柳疍漢堡 8元1個咁抵, 忍不住又花多 24元帶了3個回家 (貴過搞光管)
換了2粒電容光管修好后, 微波爐叮個包食獎賞下自己

問題己解決 & 增長了知識, 再3多謝各位 Ching 熱心!

[attach]1488302[/attach]
作者: 貓鈴鐺    時間: 2013-2-3 22:39

睇你咁講,佢原本係串兩粒200v變400v,因為200v爆硬,220vac->dc會變成近300vdc的
作者: logoff    時間: 2013-2-4 07:53

感謝 "貓鈴鐺" Ching 教路
今天去鴨記問過 東芝 48" 套裝 $125 (比家附近平宜 5元), 大6 40W 電子牛 $35,  ...
cykwok 發表於 2013-1-31 15:34


下次如果有機會,師兄去公公婆婆嗰度買類似電容,
好大機會會更加開心..........
作者: cykwok    時間: 2013-2-4 13:37

#12 Yes, 原有係 200V 2粒串連
#13 網上聽過不少次 鴨記 "公公婆婆" 但不清楚確實位置, 近年華x零售電容類別越來越少





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2