Board logo

標題: 髹木門 [打印本頁]

作者: 止驚俠    時間: 2013-1-30 11:08     標題: 髹木門

[attach]1487624[/attach]

木門舊漆有裂紋, 買左手掃漆去重髹, 但髹完好似遮蓋唔到尐裂紋, 但裂紋又無惡化, 有乜方法做好尐.
作者: cykwok    時間: 2013-1-30 12:35

舊漆有裂紋 定夾板本身表層有裂紋 ?
漆有裂紋->先摌 or 省走舊 7
夾板本身表層無計->換夾板
作者: hongkongiron    時間: 2013-1-30 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhcheng28    時間: 2013-1-30 17:30

看隻門木裂紋來,要全隻門批灰再上油.
但見你隻門的裂紋係受到潮濕所至.,最好裱一塊薄板上面再上油好D.
作者: logoff    時間: 2013-1-30 17:37

好似係啲原木皮"樸"起咁樣......
作者: 止驚俠    時間: 2013-1-30 18:27

隻門成十年無保養, 試過剷走尐漆, 但好實好難剷. 宜家批左#901平底醬, 聽日打磨上漆, 希望成功啦.
作者: ng1232002    時間: 2013-1-31 09:51

我想問一問....可以用咩灰批上去??????
作者: amb_cpl    時間: 2013-1-31 10:25

似係木皮裂, 要起木皮換新...
作者: 止驚俠    時間: 2013-1-31 12:00

回復 7# ng1232002


昨日髹完一浸手掃漆, 發覺遮唔到裂紋, 漆乾就直接批灰 (#901 平底醬). 今朝打磨都好實, 應該頂得住.
作者: ng1232002    時間: 2013-1-31 13:34

回復 9# 止驚俠


好.....咁等我返屋企試下先.......THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2