作者: 止驚俠 時間: 2013-1-30 11:08 標題: 髹木門
[attach]1487624[/attach]
木門舊漆有裂紋, 買左手掃漆去重髹, 但髹完好似遮蓋唔到尐裂紋, 但裂紋又無惡化, 有乜方法做好尐.
作者: cykwok 時間: 2013-1-30 12:35
舊漆有裂紋 定夾板本身表層有裂紋 ?
漆有裂紋->先摌 or 省走舊 7
夾板本身表層無計->換夾板
作者: hongkongiron 時間: 2013-1-30 12:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhcheng28 時間: 2013-1-30 17:30
看隻門木裂紋來,要全隻門批灰再上油.
但見你隻門的裂紋係受到潮濕所至.,最好裱一塊薄板上面再上油好D.
作者: logoff 時間: 2013-1-30 17:37
好似係啲原木皮"樸"起咁樣......
作者: 止驚俠 時間: 2013-1-30 18:27
隻門成十年無保養, 試過剷走尐漆, 但好實好難剷. 宜家批左#901平底醬, 聽日打磨上漆, 希望成功啦.
作者: ng1232002 時間: 2013-1-31 09:51
我想問一問....可以用咩灰批上去??????
作者: amb_cpl 時間: 2013-1-31 10:25
似係木皮裂, 要起木皮換新...
作者: 止驚俠 時間: 2013-1-31 12:00
回復 7# ng1232002
昨日髹完一浸手掃漆, 發覺遮唔到裂紋, 漆乾就直接批灰 (#901 平底醬). 今朝打磨都好實, 應該頂得住.
作者: ng1232002 時間: 2013-1-31 13:34
回復 9# 止驚俠
好.....咁等我返屋企試下先.......THX
