Board logo

標題: [操作疑難] 用剩乳膠漆 [打印本頁]

作者: 止驚俠    時間: 2013-1-7 23:32     標題: 用剩乳膠漆

用剩乳膠漆可唔可以倒落膠罐(先前用來載水司拿)儲存?
作者: amb_cpl    時間: 2013-1-7 23:41

開左封既乳膠漆放得耐 (半年) 都會變質喎...
作者: GEISS    時間: 2013-1-8 00:00

用剩乳膠漆可唔可以倒落膠罐(先前用來載水司拿)儲存?
止驚俠 發表於 2013-1-7 23:32



    可以,我有支白色剩乳膠漆放入礦泉水樽成年幾,得閒拎黎補油!
作者: logoff    時間: 2013-1-8 08:26

如果已經加水就會加速變質,
最常遇到嘅係........變咗有少少臭味。
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-1-8 08:26

可以,我有支白色剩乳膠漆放入礦泉水樽成年幾,得閒拎黎補油!
GEISS 發表於 2013-1-8 00:00

我果枝巴馬士的乳膠漆放咗11年都用得返(無開過水的)



作者: pethomas    時間: 2013-1-8 09:15

但過得一年半載墻身都已變色(淡色),補油上去都唔同色。
作者: kentnklee    時間: 2013-1-8 10:24

回復 5# HBV_hongkong
咁啱我又係用巴馬士,
放左六年幾都仲好好,
開左水既放一兩日就要倒,
未開水可以放好耐.

覆 #6
變色係新舊油問題,
變既多數係牆上既油,
作者: amb_cpl    時間: 2013-1-8 13:21

回復 5# HBV_hongkong


    原來係咁...
作者: blueuma    時間: 2013-1-8 13:30

膠樽都得加,唉也.....有三罐5合一,個罐爛到無得爛,早知入膠樽。
作者: 止驚俠    時間: 2013-1-8 23:18

補油要咩步驟, 係咪就甘髹落去就得, 亦或要剷舊漆, 髹底漆先?
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-1-8 23:57

膠樽都得加,唉也.....有三罐5合一,個罐爛到無得爛,早知入膠樽。
blueuma 發表於 2013-1-8 13:30


雖然將乳膠漆入膠樽會可以放好耐
但係要緊記乳膠漆入樽前樽身要無任何水份同埋要支油要放陰涼地方(例如廚櫃裡面)
千萬唔好曬太陽

有三罐5合一,個罐爛到無得爛

個罐生銹d鐵銹會另到d油變色變壞嘛
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-1-9 00:02

補油要咩步驟, 係咪就甘髹落去就得, 亦或要剷舊漆, 髹底漆先?
止驚俠 發表於 2013-1-8 23:18


如果個舊油漆底無問題的話只要用120~150号紅砂紙輕輕地省一省佢就已經可以補油了
作者: GEISS    時間: 2013-1-9 02:23

膠樽都得加,唉也.....有三罐5合一,個罐爛到無得爛,早知入膠樽。
blueuma 發表於 2013-1-8 13:30


好似得你一個用鐵礶裝!
作者: wfchoi    時間: 2013-1-9 09:17

我用剩四分一到,只是用原有的罐裝,放了一年,還打算新年前再用,回去看看變成點先!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2