作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 16:57 標題: 燈罩圖案
屋企有個小朋友用的燈罩,上面有卡通圖案好阻光線, 唔環保,請問各位師兄有無方法抹掉上面的卡通圖案? 用天那水,松節水,得唔得?
作者: GEISS 時間: 2013-1-1 17:47
試試用幼沙紙加水磨走去!
作者: mhdante 時間: 2013-1-1 18:39
樓上的方法未必可行
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 20:01
回復 3# mhdante
試左磨20分鐘幼沙紙加水,可以磨淺d色,要原全磨走圖案,相信要磨好耐至得,師兄知唔知其他法子?
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 20:04
回復 2# GEISS
試左磨20分鐘幼沙紙加水,可以磨淺d色,要原全磨走圖案,相信要磨好耐至得,師兄知唔知其他法子?
作者: mhdante 時間: 2013-1-1 20:05
不要介意我說廢話,
但有太多類(指你手上的product),太多finish方法,
所以如果你要磨我只可以說你用極粗的沙布(沒錯,是沙布不是沙紙)......
btw, 你要先確定你是真的磨淺色了,而不是光是磨花了(因可能只是錯覺).........
作者: logoff 時間: 2013-1-1 20:17
同意.........
先要確定圖案係印喺裡面定係外面。
作者: hkshit 時間: 2013-1-1 20:21
就咁睇咁鮮明應該係外面, 我估係膠貼紙 (最平成本)
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 20:22
回復 6# mhdante
睇上去係有花左同淺色了(唔似錯覺),雖然唔家意花左,(安响天花,唔覺),不過怕花左容易裂唔安全,同埋真係要磨好耐,所以睇吓有無其他法子?
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 20:24
回復 7# logoff
係外面,圖案裡面睇唔清楚,外面睇好清楚
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 20:26
回復 8# hkshit
係外面, ,但唔似係膠貼紙
作者: logoff 時間: 2013-1-1 20:28
如果覺得有心理壓力就最好成套換咗去,
為人父母嘅,瞓都瞓得安樂啲.........

作者: mhdante 時間: 2013-1-1 20:50
其實如果擔心真的無謂搞,時間心機也是問題
最大問題你日日擔心有事發生,發生是問題,不發生你就繼續擔心。
以下內容只是個人經驗,請自行平估風險,本人真的不負任何責任:
如果是玻璃的話,正常不會因為花而突然碎裂,
除非玻璃中間有大氣泡而你又可以打薄到這個地步而又不在你面前立即碎裂......
印在這些東西上,有可能是絲印
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 21:27
回復 13# mhdante
其實如果唔用磨的方式就唔怕打薄,師兄如果是絲印,有物方法?
作者: STRANGER 時間: 2013-1-1 21:27
回復 13# mhdante
其實如果唔用磨的方式就唔怕打薄,師兄如果是絲印,有物方法?
作者: mhdante 時間: 2013-1-1 21:36
絲印只是一個具體方法,太多東西可變,
用什麼"墨"也是一個問題。
別問了,一是磨,一是換,無他。
作者: mhdante 時間: 2013-1-1 21:39
p.s........玻璃何其硬.....真的可以打磨到有害的地步?
作者: hkshit 時間: 2013-1-3 13:13
回復 13# mhdante
是絲印嗎? 個度都有成五六隻色, 即係印五六次?
那個"木盆"上好像還有木紋, 絲印?
曲面絲印, 個"掃"要點整呢? CNC嗎?
回復 15# STRANGER
其實個圖案有無明顯凹凸感?
貼紙其實仲難搞, 因為黏劑夾在中間接觸不到.
玻璃的話, 應該唔會有顏料蝕入深層的情況.
要溶解顏料的話, 可用指甲油的洗甲水試試?
作者: funfunhk 時間: 2013-1-3 13:19
用去漆水得唔得?
作者: amb_cpl 時間: 2013-1-3 13:27
都一樣係天拿水...
作者: mhdante 時間: 2013-1-3 13:55
以我了解,絲印還是cmyk模式嘛,56色不用印56次.......
而且這個曲面也不是真的很曲,是有方法可以做到(別問我如何做,我只管design那邊,production那邊說什麼我就賣什麼而已)
再說,我只是把我認為的事情說出來而已,我已說明是可能......
無須用這樣的態度質疑我吧........
作者: hkshit 時間: 2013-1-4 13:13
回復 21# mhdante
如此可見我問題的答案不是眾所周知的, 而你又似乎可能知, 那我為何不能問?
你不喜歡可以不答.
CMYK算是回答了其中一個問題, 即彩色絲印(其中一種方法)要印4次色(4個絲網).
另外還有曲面的問題, 就我所知, 絲印是需要網面與工件有接觸的, 顏料不會隔空"噴"在工件上.
以下是絲印在玻璃樽/杯 圓柱上的示範影片, 方法是將玻璃樽緊貼絲網旋轉. 印在玻璃上的顏料亦與衣服使用的不同.
http://www.youtube.com/watch?v=h79xwE43m5w
http://www.youtube.com/watch?v=UDor_8v999Q
燈罩是一個圓曲面, 要如何絲印呢?
將絲網壓在曲面上的話, 一則絲網伸展的時候會造成顏料拖行的情況, 二則會令絲網累積造成不可回復的變形. 另外亦要解決顏料印在工件上會否劑量不均的情況.
作者: mhdante 時間: 2013-1-4 13:40
這已經不是答與不答的問題,
你覺得你態度沒問題沒關係,我不喜歡「無啦啦」被人質問。
我現在選擇拒絕回答你,講完。
作者: funfunhk 時間: 2013-1-4 14:06
有種叫球體移印機的東西~
先絲印在一平面,然後轉移去一柔軟曲面上,再轉印上燈罩上.
[attach]1476392[/attach]
作者: yufleung 時間: 2013-1-4 16:03
唔通係 人手畫上去? 人工平 都有可能
作者: lawrencelau1 時間: 2013-1-4 16:08
我會揀唔用燈罩算
作者: JRJM 時間: 2013-1-4 17:01
省銅水幫到你,
作者: lawrencelau1 時間: 2013-1-4 17:55
如果砂紙都磨唔甩
省銅水更難甩
作者: yufleung 時間: 2013-1-4 18:49
係呀,換返個燈座(羅頭) + 波波胆
作者: STRANGER 時間: 2013-1-4 19:53
唔該咁多位師兄先,試過天那水,松節水,幼沙紙加水,
最有效係幼沙紙加水,不過要原全磨走圖案,相信要磨好耐至得,
天那水,松節水完全無效,
手上無省銅水,暫時無得試,
去漆水會買黎試吓,反正遲D都返新木門要用到
作者: GEISS 時間: 2013-1-5 01:29
買過新吧,搞幾粒鐘,計最底時薪都夠買!你個句最有效係幼沙紙加水最o岩聽!
作者: 200500021 時間: 2013-1-6 20:54
搵起漆水試下!!

