作者: kamcm 時間: 2012-12-29 04:41 標題: AA 充電 圓筒直徑過大 問題.
本帖最後由 kamcm 於 2012-12-30 08:26 編輯
AA 充電 Size 問題
Eneloop HR-3UTGA 2000mAh
直徑 = 14.21-14.22MM
Gp 1300mAh
直徑= 13.97mm
-----------------
GP 1300mAh 剛剛好夠位放得入電子產品, 但Eneloop 就因為明顯過大而放唔入...
但由於小弟唔想再買GP 充電,
請Ching 幫忙推介一下,
直徑尺寸在13.99mm 以下 和 1000mAh以上充電池...
先謝謝了

作者: kamcm 時間: 2012-12-30 08:25
本帖最後由 kamcm 於 2012-12-30 08:26 編輯
因為買充電池都係有包裝的, 跟本唔會有機會比你用卡尺去度圓筒直徑有幾長
有冇Ching 可以幫忙喔?
我怕買了其他品牌的低容量充電池, 仍然會Size 過大
作者: GEISS 時間: 2012-12-30 13:58
走去電池收集箱,執齊一套來量!
作者: 高級嘍囉 時間: 2012-12-30 15:00
AA標準直徑係14.2mm,證明Eneloop俾足料冇偷細個尺寸,同埋對自己生產工藝有信心。
你件電子產品係咪用上子彈方式入電芯架(推入管道)?
作者: awinds 時間: 2012-12-30 15:08
GP 電池真係好廢下
我有好幾粒 都出問題
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 15:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高級嘍囉 時間: 2012-12-30 17:12
我搵唔到規格可以容許誤差有幾大,但三洋大約有+0.2%(+0.02mm)嘅誤差,GP大約有-1.6%(-0.23mm)嘅誤差,都係好輕微,反而樓主件用具就唔合規格,連多0.02mm都入唔倒。
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 17:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v 時間: 2012-12-30 17:35
如果14.2 mm 係標準
講唔合規格, 13.97mm 個誤差點都大過 14.21-14.22 (0.03 點都大過0.01-0.02 掛)
點解又唔話GP 係唔合規格

仲有, 假如標準係14.2mm, 個誤差係咪一定要少於0.01mm?
作者: garnett_v 時間: 2012-12-30 17:38
唔好意思, 岩岩搵到有個standard, 係14 +- 0.5[attach]1474274[/attach]
作者: logoff 時間: 2012-12-30 17:49
最近都俾幾粒出汁嘅 GP 攪到頭痕........
作者: garnett_v 時間: 2012-12-30 17:51
GP 都badlist 左好耐
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lamtszhin0528 時間: 2012-12-30 18:30
唔係碳電先會出水咩
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 18:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v 時間: 2012-12-30 18:34
c hing 唔使咁緊張wor, 如果唔係gei 更加無謂對號入座
既然樓主拎得出eneloop 同GP 兩個例子, 就自然兩個例子都會比較 (唔係樓主都唔會舉兩個例)
呢d 都係好簡單o既邏輯o者
既然c hing 你係同意係"如果AA標準係14.2,咁樓主果d電咪即係唔合規格囉,咁咪即係因為三洋生產左一d唔合規格o既產品搞到樓主用唔到去自己o既電子產品度難"
樓主的三洋電唔meet 個standard = 唔合格; 咁樓主gei gp 電都係meet 唔到個standard, 咁都應該唔合格
呢d 都係好簡單o既邏輯o者
再者我上面都問左, 係咪under 14.2mm呢個standard 下, 個誤差係要<= 0.01mm?
當然講唔講出口, 呢個係每個人gei 自由
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 18:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v 時間: 2012-12-30 19:21
樓上講GP 出汁je...無話其他唔會或者只係GP 先會出汁
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-30 19:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C_Law 時間: 2012-12-30 20:59
根據 Engrgizer 和 Druacell 的 Datasheet,AA 電直徑是 14±0.5mm,樓主量得的 Eneloop 直徑 14.21-14.22mm,仍然在上下限範圍內,放不用電器,似乎是件電器不合規格!
http://data.energizer.com/PDFs/E91.pdf
http://www.duracell.com/media/en ... TS/MX1500_US_UL.pdf
作者: kamcm 時間: 2012-12-31 04:59
本帖最後由 kamcm 於 2012-12-31 05:06 編輯
根據 Engrgizer 和 Druacell 的 Datasheet,AA 電直徑是 14±0.5mm,樓主量得的 Eneloop 直徑 14.21-14.22m ...
C_Law 發表於 2012-12-30 20:59
件電器係呢件, 用4粒AA
剛剛試左, Druacell ALKALINE 都放得入, 之後用卡尺度
Druacell = 14.00 mm
題外話, 用Eneloop 在xbox xontroller for PC, 雖然電池放得入, 但電池同管道會卡得好實..
當Controller震動時... 有機會電池被震離觸點, 而彈弓又唔夠力推番原位... 於是Xbox controller 用用下 自動OFF 了...
唔知係eneloop 的問題 還是 電器生產商的問題呢?...
作者: upcupcupc 時間: 2012-12-31 08:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff 時間: 2012-12-31 09:25
吓..........等我仲以為呢隻會少啲機會出汁添
作者: wilson1234 時間: 2012-12-31 09:33
我覺得電池出汁是少了水銀, 新的環保電池減少用水銀有關.
作者: C_Law 時間: 2012-12-31 15:54
既然 AA 電的規格是直徑 14±0.5mm,你量得的 Eneloop 直徑是 14.21-14.22mm,Eneloop 當然是合格。
AA 電最大直徑是 14.5mm,設計電器時當然要放得入 14.5mm 電池才算合格,如今連的 14.22mm 電池都放不入,當然是電器的設計出問題!不過,電批使用時會有震蕩,可能設計時故意收窄電池位置,目的是想將電池裝得更穩,只不過真是做得太窄,適得其反!
如果將 Eneloop 外層的膠套拆走又如何呢?但我不建議!事關整個帶電的電池外殼暴露出來,如果一堆電池隨意放在一起,有機會短路,存放時一定要放在有獨立分隔的電池盒。
作者: 冰之風 時間: 2013-1-1 00:10
AA 充電 Size 問題
Eneloop HR-3UTGA 2000mAh
直徑 = 14.21-14.22MM
Gp 1300mAh
直徑= 13.97mm
----- ...
kamcm 發表於 2012-12-29 04:41
其實之前買過4粒AA size嘅小型手電鑽,試過GP,SY等差電都過大,只有普通碳電可放得入。而家嘅LED電筒亦一樣,所以使用AAA+AA adapter。
作者: bennyepc 時間: 2013-1-1 10:36
真係唔知,原來Eneloop AA電Size會大d......
作者: garnett_v 時間: 2013-1-1 17:18
本帖最後由 garnett_v 於 2013-1-1 17:29 編輯
我只係回應電池GEI 問題
如果有人睇唔明, 咁你可以當我表達有問題lor
如果有咩誤會有人自然會提出, 我係講個個都未擔心
我個人唔中意此地無銀
如果你驚有誤會大可以唔覆我
如果我有講錯電池GEI 問題亦唔介意你更正
但唔該唔好刻意去曲解同放大我GEI 意思同回覆內容, 如果你個人中意幻想呢個係你個人選擇
作者: garnett_v 時間: 2013-1-1 17:26
本帖最後由 garnett_v 於 2013-1-1 17:37 編輯
既然你話無就無
不過請你睇清楚我講咩先"樓主拎得出eneloop 同GP 兩個例子, 就自然兩個例子都會比較"
我無話過係你比較wor, 唔好扭曲我gei 意思
不過如果我理解錯樓主係想比較, 咁我向樓主講個sorry 先
14.2何來係一個誤差範圍? ! 個範圍係咩?
假如有標準, 咁有一件產品唔合標準, 咁算唔算唔合格?
咁當然, 你話GP 唔係under 呢個標準, 咁我無話可說啦
咩邏輯咩抽水呢d 只係你自己帶出先
唔該唔好曲解同埋求其up d 野就入我數, 然後就話咩抽水
你要抽水曲解ge你慢慢, 我唔會再回應你呢d 話題
作者: garnett_v 時間: 2013-1-1 17:31
我搵番兩粒ENELOOP 出黎 (都成6, 7年前) ~14.1XMM 左右
作者: garnett_v 時間: 2013-1-1 17:36
既然 AA 電的規格是直徑 14±0.5mm,你量得的 Eneloop 直徑是 14.21-14.22mm,Eneloop 當然是合格。
AA ...
C_Law 發表於 2012-12-31 15:54
反而有個奇想
其實個尺寸係咪應該計剝左皮之後呢
而且感覺上ENELOOP 層皮都厚過duracell個d 少少
作者: upcupcupc 時間: 2013-1-1 18:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰之風 時間: 2013-1-1 18:19
我搵到份ANSI specification與你#10的略有不同,佢有包唔包皮嘅規格。
http://www.batteryholders.org/AA-RECHARGE.pdf

