Board logo

標題: [操作疑難] 請問有無C兄可以借出充電打磨機?? [打印本頁]

作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-10 19:44     標題: 請問有無C兄可以借出充電打磨機??

我知我好過份, 但係只是切一塊1.5MM的合金片...
如有C兄可以幫忙, 真的萬分感激
作者: jayeung    時間: 2012-12-10 21:48

點解用打磨機切嘢
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-10 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish    時間: 2012-12-10 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blueuma    時間: 2012-12-10 23:10

有就借人,la 喂,又積梭又xxxxxxxxxxxxxxxxxx。

亞門。
作者: Offer    時間: 2012-12-10 23:14

住邊?
A032798 發表於 2012-12-10 23:06



    乜你買左?
作者: longun    時間: 2012-12-10 23:53

我都想買套充電磨, 阿信有做promotion請通知聲
作者: longun    時間: 2012-12-10 23:53

我都想買套充電磨, 阿信有做promotion請通知聲
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 07:50

因為要切斷電單車條行車鏈,部車行唔,已買新鍊更換,但舊的拆不下來。
我住黃大仙區,thanks
作者: elbahk    時間: 2012-12-11 08:24

回復 10# jerrychan0610

條鍊有生口拆,吾使磨
作者: lawrencelau1    時間: 2012-12-11 08:47

應該拉一拉, 轉一轉應該拆到架啦?
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 09:08

應該拉一拉, 轉一轉應該拆到架啦?
lawrencelau1 發表於 2012-12-11 08:47



    已用拆鏈器, 但連個拆鏈器條芯都扭斷左... 再用起釘鉗去鉗果塊鐵片, 可能係原裝關係,迫得大實, 一字批都癈左一枝.
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 09:10

試過用拆鏈器係條新鏈度, 可以迫到條芯出嚟, 但條舊鏈就...原全無郁過..
作者: jayeung    時間: 2012-12-11 09:21

我調轉問噃你,條舊鏈俾你磨斷拆咗出嚟,咁條新鏈又點裝番上去呢?又磨斷佢再駁噃呀?唔好用啲爛鐵佬拆嘢方法修車啦!個生口位唔難拆嘅,試吓問吓車房師傅點拆!
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 09:28

我調轉問噃你,條舊鏈俾你磨斷拆咗出嚟,咁條新鏈又點裝番上去呢?又磨斷佢再駁噃呀?唔好用啲爛鐵佬拆嘢方法 ...
jayeung 發表於 2012-12-11 09:21

條舊鏈拆出嚟就唔要, 又或者用一個同生口一樣的扣把斷開部份重新接駁
電單車上有2個齿輪, 帶動條車鏈, 一個細, 一個大, 新鏈都有一個生口(鏈扣), 拆開呢個扣就變成1條過, 只要穿過呢2個齿輪, 再駁返個扣就ok了.
如果比車房搞, 拆唔開都係用打磨機cut斷, 但我而家部車完全郁唔到, 停車地方又無220v
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 09:32

本帖最後由 jerrychan0610 於 2012-12-11 09:34 編輯

呢個就係鏈扣, 可以獨立買, 無條鏈都有一個

圖中右手邊個扣應該有虛位, 所以左邊那塊同右邊那塊唔平行,而原裝車鏈可能用機器bear出嚟, 會實好多.
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 09:36

如果用手提充電電鑽插小型磨碟work 唔work呢 ?
作者: meguro_    時間: 2012-12-11 11:22

咪亂黎呀!!片爆機爆條鏈都未斷呀?   
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-11 11:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 專業收買佬    時間: 2012-12-11 11:55

使唔使呀.....拎個hammer一定KO.到佢啦...
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 12:05

使唔使呀.....拎個hammer一定KO.到佢啦...
專業收買佬 發表於 2012-12-11 11:55



    我部車仲要架喎..
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 12:05

咪亂黎呀!!片爆機爆條鏈都未斷呀?
meguro_ 發表於 2012-12-11 11:22



    有咩好提意?
作者: dtom    時間: 2012-12-11 13:17

本帖最後由 dtom 於 2012-12-11 13:19 編輯

開單車鍊咋...  駛唔駛咁大陣仗
條單車鍊每個扣其實都打得開,
放鯉魚鉗係低,鎚仔打幾下就開啦

再唔係一把手鋸都掂啦掛
依家D鍊真係咁好鋼水? 硬到鋸唔斷?

其實拎去單車鋪換都唔駛幾錢咋 ...
作者: longun    時間: 2012-12-11 13:57

回復 20# hongkongiron

No la, ed 九年都唔用一次, 係尖毛果類呀
作者: hongkongiron    時間: 2012-12-11 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qq1001    時間: 2012-12-11 14:04

同意樓上所講  用鎚仔打就可以打開
不過 用手鋸就.........鋸斷又點  個鏈扣又打唔開  
個人意見( 新鍊唔好用平野 平野一年島玩完 好快起角
  正正經經落條日本金鍊  好用好多 不過好貴 幾年前換  料錢都600  人工未計)
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 15:02

開單車鍊咋...  駛唔駛咁大陣仗
條單車鍊每個扣其實都打得開,
放鯉魚鉗係低,鎚仔打幾下就開啦

再唔係一把 ...
dtom 發表於 2012-12-11 13:17

係電單車, 唔係單車..
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 15:03

本帖最後由 jerrychan0610 於 2012-12-11 15:04 編輯
同意樓上所講  用鎚仔打就可以打開
不過 用手鋸就.........鋸斷又點  個鏈扣又打唔開  
個人意見( 新鍊唔好 ...
qq1001 發表於 2012-12-11 14:04

都要拆到出嚟先換到條金鏈
鋸斷點解唔得, 斷左就可以拆出嚟換條新.
作者: qq1001    時間: 2012-12-11 15:28

有鍊鎖  不需要鋸  好容易拆 找到個鍊鎖 用把尖咀就可以拆
條新鍊就可能要cut   就為長佐  因為唔係每一部車條鍊都是一樣長度
作者: ricoba    時間: 2012-12-11 15:40

或者幾十蚊買把剪到鎖頭同鐵鏈o既大剪拑得唔得?
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 16:37

有鍊鎖  不需要鋸  好容易拆 找到個鍊鎖 用把尖咀就可以拆
條新鍊就可能要cut   就為長佐  因為唔係每一部 ...
qq1001 發表於 2012-12-11 15:28

但係我舊果條鏈就拆唔到.
而鏈的長度應該啱, 唔使改, 少一粒差好遠,會裝唔返去上, 而部車可以有位可以調較鬆緊
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 16:38

或者幾十蚊買把剪到鎖頭同鐵鏈o既大剪拑得唔得?
ricoba 發表於 2012-12-11 15:40

已經訂了把18寸大鐵剪..
作者: qq1001    時間: 2012-12-11 16:59

但係我舊果條鏈就拆唔到.
而鏈的長度應該啱, 唔使改, 少一粒差好遠,會裝唔返去上, 而部車可以有位可以調較 ...
jerrychan0610 發表於 2012-12-11 16:37


舊鏈找唔找到個鏈鎖?
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 17:00

舊鏈找唔找到個鏈鎖?
qq1001 發表於 2012-12-11 16:59



    找到個鏈鎖, 已爆開個彈弓扣
作者: qq1001    時間: 2012-12-11 17:28

找到個鏈鎖, 已爆開個彈弓扣
jerrychan0610 發表於 2012-12-11 17:00


個彈弓扣好容易開
你要爆開  ...個扣可能己經變型  拆唔開
只能落磨机cut  
幫你唔到啦 sor.......
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 17:36

個彈弓扣好容易開
你要爆開  ...個扣可能己經變型  拆唔開
只能落磨机cut  
幫你唔到啦 sor...... ...
qq1001 發表於 2012-12-11 17:28

個彈弓無晒彈性, 用一字批"叫"開少少, 佢就唔單返去原位, 再大力d"叫"佢就斷埋.
而家個彈弓扣完全同個鎖扣分離, 個鏈鎖應該無變形
已訂左把18寸大鐵剪返搞掂佢
作者: Offer    時間: 2012-12-11 18:36

回復  Offer


    角磨機~~
A032798 發表於 2012-12-11 17:24


嘩!小朋友乜你玩尐咁危險野,最好上齊PPE否則爆碟你就知有幾大威力!
作者: lawson5    時間: 2012-12-11 18:37

樓主其實有幾多人留意到你架係摩托車呢?我唔敢打電單車囉!哈哈!
作者: kckachitam    時間: 2012-12-11 18:48

回復 39# Offer

磨機爆碟平常事,不是什麽洪水猛默.
最緊要做足安全功夫

台式磨輪機爆磨輪才恐佈
[attach]1466761[/attach]
作者: kckachitam    時間: 2012-12-11 18:49

或者幾十蚊買把剪到鎖頭同鐵鏈o既大剪拑得唔得?
ricoba 發表於 2012-12-11 15:40



幾十蚊只能買到.........把較剪
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 19:21

樓主其實有幾多人留意到你架係摩托車呢?我唔敢打電單車囉!哈哈!
lawson5 發表於 2012-12-11 18:37



    咩係打電單車?
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 19:22

回復  Offer

磨機爆碟平常事,不是什麽洪水猛默.
最緊要做足安全功夫

台式磨輪機爆磨輪才恐佈
...
kckachitam 發表於 2012-12-11 18:48

呢部係充電?
要用幾多V電池?
作者: kckachitam    時間: 2012-12-11 19:38

回復 44# jerrychan0610

台式磨輪用三相電
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-11 19:41

回復  jerrychan0610

台式磨輪用三相電
kckachitam 發表於 2012-12-11 19:38



    磨輪? 咩輪要攞嚟磨..?
作者: qq1001    時間: 2012-12-11 20:10

磨輪? 咩輪要攞嚟磨..?
jerrychan0610 發表於 2012-12-11 19:41



    41樓係工業用磨机 用三相電ac380v
作者: lokkey    時間: 2012-12-12 12:37

鏈有野校恒,師兄你唔知,就說明你沒鬆,沒鬆鏈個生位係好難拆
作者: huichuenleung    時間: 2012-12-12 22:30

回復 10# jerrychan0610

電單車鍊有個扣,可用尖鉗解開,不用磨機。
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-12 22:46

鏈有野校恒,師兄你唔知,就說明你沒鬆,沒鬆鏈個生位係好難拆
lokkey 發表於 2012-12-12 12:37


我知邊可以移後後輪去拉緊車鏈, 但我已拉到盡都鬆, 所以要換鏈.
作者: lwwk    時間: 2012-12-12 22:47

呢度有位ching有油壓剪 搵d舊post再問下佢
作者: jerrychan0610    時間: 2012-12-12 22:48

回復  jerrychan0610

電單車鍊有個扣,可用尖鉗解開,不用磨機。
huichuenleung 發表於 2012-12-12 22:30

問題係拆左個彈弓扣之後有另外一塊鐵片COM住, 而家係拆唔到呢塊COM, 而鏈鎖的2條芯又頂唔到出嚟... 已用專拆車鏈的工具, 連工具條芯都頂斷左,所以想用磨機搞搞佢.
作者: sy0791    時間: 2012-12-20 21:55

本帖最後由 sy0791 於 2012-12-21 00:40 編輯
呢度有位ching有油壓剪 搵d舊post再問下佢
lwwk 發表於 2012-12-12 22:47


咪玩啦, 廿幾K搬黎搬去, 呢個得唔得?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2