作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-10 19:44 標題: 請問有無C兄可以借出充電打磨機??
我知我好過份, 但係只是切一塊1.5MM的合金片...
如有C兄可以幫忙, 真的萬分感激
作者: jayeung 時間: 2012-12-10 21:48
點解用打磨機切嘢
作者: hongkongiron 時間: 2012-12-10 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish 時間: 2012-12-10 21:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blueuma 時間: 2012-12-10 23:10
有就借人,la 喂,又積梭又xxxxxxxxxxxxxxxxxx。
亞門。
作者: Offer 時間: 2012-12-10 23:14
乜你買左?
作者: longun 時間: 2012-12-10 23:53
我都想買套充電磨, 阿信有做promotion請通知聲
作者: longun 時間: 2012-12-10 23:53
我都想買套充電磨, 阿信有做promotion請通知聲
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 07:50
因為要切斷電單車條行車鏈,部車行唔,已買新鍊更換,但舊的拆不下來。
我住黃大仙區,thanks
作者: elbahk 時間: 2012-12-11 08:24
回復 10# jerrychan0610
條鍊有生口拆,吾使磨
作者: lawrencelau1 時間: 2012-12-11 08:47
應該拉一拉, 轉一轉應該拆到架啦?
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 09:08
已用拆鏈器, 但連個拆鏈器條芯都扭斷左... 再用起釘鉗去鉗果塊鐵片, 可能係原裝關係,迫得大實, 一字批都癈左一枝.
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 09:10
試過用拆鏈器係條新鏈度, 可以迫到條芯出嚟, 但條舊鏈就...原全無郁過..
作者: jayeung 時間: 2012-12-11 09:21
我調轉問噃你,條舊鏈俾你磨斷拆咗出嚟,咁條新鏈又點裝番上去呢?又磨斷佢再駁噃呀?唔好用啲爛鐵佬拆嘢方法修車啦!個生口位唔難拆嘅,試吓問吓車房師傅點拆!
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 09:28
條舊鏈拆出嚟就唔要, 又或者用一個同生口一樣的扣把斷開部份重新接駁
電單車上有2個齿輪, 帶動條車鏈, 一個細, 一個大, 新鏈都有一個生口(鏈扣), 拆開呢個扣就變成1條過, 只要穿過呢2個齿輪, 再駁返個扣就ok了.
如果比車房搞, 拆唔開都係用打磨機cut斷, 但我而家部車完全郁唔到, 停車地方又無220v
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 09:32
本帖最後由 jerrychan0610 於 2012-12-11 09:34 編輯
呢個就係鏈扣, 可以獨立買, 無條鏈都有一個

圖中右手邊個扣應該有虛位, 所以左邊那塊同右邊那塊唔平行,而原裝車鏈可能用機器bear出嚟, 會實好多.
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 09:36
如果用手提充電電鑽插小型磨碟work 唔work呢 ?
作者: meguro_ 時間: 2012-12-11 11:22
咪亂黎呀!!片爆機爆條鏈都未斷呀?

作者: hongkongiron 時間: 2012-12-11 11:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 專業收買佬 時間: 2012-12-11 11:55
使唔使呀.....拎個hammer一定KO.到佢啦...
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 12:05
我部車仲要架喎..
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 12:05
有咩好提意?
作者: dtom 時間: 2012-12-11 13:17
本帖最後由 dtom 於 2012-12-11 13:19 編輯
開單車鍊咋... 駛唔駛咁大陣仗
條單車鍊每個扣其實都打得開,
放鯉魚鉗係低,鎚仔打幾下就開啦
再唔係一把手鋸都掂啦掛
依家D鍊真係咁好鋼水? 硬到鋸唔斷?
其實拎去單車鋪換都唔駛幾錢咋 ...
作者: longun 時間: 2012-12-11 13:57
回復 20# hongkongiron
No la, ed 九年都唔用一次, 係尖毛果類呀
作者: hongkongiron 時間: 2012-12-11 14:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qq1001 時間: 2012-12-11 14:04
同意樓上所講 用鎚仔打就可以打開
不過 用手鋸就.........鋸斷又點 個鏈扣又打唔開
個人意見( 新鍊唔好用平野 平野一年島玩完 好快起角
正正經經落條日本金鍊 好用好多 不過好貴 幾年前換 料錢都600 人工未計)
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 15:02
係電單車, 唔係單車..
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 15:03
本帖最後由 jerrychan0610 於 2012-12-11 15:04 編輯
都要拆到出嚟先換到條金鏈
鋸斷點解唔得, 斷左就可以拆出嚟換條新.
作者: qq1001 時間: 2012-12-11 15:28
有鍊鎖 不需要鋸 好容易拆 找到個鍊鎖 用把尖咀就可以拆
條新鍊就可能要cut 就為長佐 因為唔係每一部車條鍊都是一樣長度
作者: ricoba 時間: 2012-12-11 15:40
或者幾十蚊買把剪到鎖頭同鐵鏈o既大剪拑得唔得?
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 16:37
但係我舊果條鏈就拆唔到.
而鏈的長度應該啱, 唔使改, 少一粒差好遠,會裝唔返去上, 而部車可以有位可以調較鬆緊
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 16:38
已經訂了把18寸大鐵剪..
作者: qq1001 時間: 2012-12-11 16:59
舊鏈找唔找到個鏈鎖?
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 17:00
找到個鏈鎖, 已爆開個彈弓扣
作者: qq1001 時間: 2012-12-11 17:28
個彈弓扣好容易開

你要爆開 ...個扣可能己經變型 拆唔開
只能落磨机cut
幫你唔到啦 sor.......
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 17:36
個彈弓無晒彈性, 用一字批"叫"開少少, 佢就唔單返去原位, 再大力d"叫"佢就斷埋.
而家個彈弓扣完全同個鎖扣分離, 個鏈鎖應該無變形
已訂左把18寸大鐵剪返搞掂佢
作者: Offer 時間: 2012-12-11 18:36
嘩!小朋友乜你玩尐咁危險野,最好上齊PPE否則爆碟你就知有幾大威力!
作者: lawson5 時間: 2012-12-11 18:37
樓主其實有幾多人留意到你架係摩托車呢?我唔敢打電單車囉!哈哈!
作者: kckachitam 時間: 2012-12-11 18:48
回復 39# Offer
磨機爆碟平常事,不是什麽洪水猛默.
最緊要做足安全功夫
台式磨輪機爆磨輪才恐佈
[attach]1466761[/attach]
作者: kckachitam 時間: 2012-12-11 18:49
幾十蚊只能買到.........把較剪
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 19:21
咩係打電單車?
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 19:22
呢部係充電?
要用幾多V電池?
作者: kckachitam 時間: 2012-12-11 19:38
回復 44# jerrychan0610
台式磨輪用三相電
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-11 19:41
磨輪? 咩輪要攞嚟磨..?
作者: qq1001 時間: 2012-12-11 20:10
41樓係工業用磨机 用三相電ac380v
作者: lokkey 時間: 2012-12-12 12:37
鏈有野校恒,師兄你唔知,就說明你沒鬆,沒鬆鏈個生位係好難拆
作者: huichuenleung 時間: 2012-12-12 22:30
回復 10# jerrychan0610
電單車鍊有個扣,可用尖鉗解開,不用磨機。
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-12 22:46
我知邊可以移後後輪去拉緊車鏈, 但我已拉到盡都鬆, 所以要換鏈.
作者: lwwk 時間: 2012-12-12 22:47
呢度有位ching有油壓剪
作者: jerrychan0610 時間: 2012-12-12 22:48
問題係拆左個彈弓扣之後有另外一塊鐵片COM住, 而家係拆唔到呢塊COM, 而鏈鎖的2條芯又頂唔到出嚟... 已用專拆車鏈的工具, 連工具條芯都頂斷左,所以想用磨機搞搞佢.
作者: sy0791 時間: 2012-12-20 21:55
本帖最後由 sy0791 於 2012-12-21 00:40 編輯
咪玩啦, 廿幾K搬黎搬去, 呢個得唔得?


