作者: richard0044 時間: 2009-11-11 20:14 標題: 上次cm310開幾個細洞,今次開左個終極大洞
不過好似熱左1,2度,不過唔緊要..熱1,2度都唔算熱,室溫26.1 , cpu29
但係部電腦就靚仔左好多
我之前出面睇ed機相350蚊
我宜家DIY$210+35
都係245
不過自己整左好耐,人工都係果條數
點都好啦,整完好有成功感~!
作者: wing1234 時間: 2009-11-11 20:20
好食塵咁啊
作者: richard0044 時間: 2009-11-11 20:49
我上面整左塊膠板嫁
宜家部機超靜
作者: cola_cola_man 時間: 2009-11-11 21:28
勁, 整左幾耐呀???

作者: ayerstsang 時間: 2009-11-11 21:42
會唔會開得太大??
塊膠用咩上實的??
作者: FrankChan 時間: 2009-11-11 22:10
原帖由 richard0044 於 2009-11-11 20:14 發表
不過好似熱左1,2度,不過唔緊要..熱1,2度都唔算熱,室溫26.1 , cpu29
但係部電腦就靚仔左好多
我之前出面睇ed機相350蚊
我宜家DIY$210+35
都係245
不過自己整左好耐,人工都係果條數
點都好啦,整完好有成功感~!
Hi, richard0044
哇~ 個機箱變佐"透視裝"。richard0044兄 DIY上癮了...
$210係本身個Case錢?$35係塊亞加力膠片?
如果原裝側板本身無風扇位,整個透明膠面溫度應該無乜分別的。可能係無開冷氣室溫高佐o者。
作者: terrytax 時間: 2009-11-11 22:28
請問你塊亞加力板用幾厚??
我都開到見到case 尾把12cm...
而家唔知用幾厚膠板好.."
作者: richard0044 時間: 2009-11-11 23:32 標題: 回覆 全世界的帖子
我老豆話整左5min,+埋我整塊膠上去共10min
有'家撐'係唔同d
之前我冇果時,,開幾倨洞,搞左我幾個'中'
我老豆幫我用唔知咩'家撐'整
我用黃色膠水上實的(唔知膠水叫咩名,人地係咁叫)
原裝側板本身有風扇位嫁12cm
我塊亞加力板用1分厚
作者: Giroro伍長 時間: 2009-11-11 23:38
入面唔係黑色,好似爭咁d.....
樓主不如一不做,二不休,將內籠噴啞黑,換哂LED fan,一定型好多。
作者: rayw 時間: 2009-11-12 01:34
原帖由 FrankChan 於 2009-11-11 22:10 發表
Hi, richard0044
哇~ 個機箱變佐"透視裝"。richard0044兄 DIY上癮了...咁齊口,用咩工具界o架?
$210係本身個Case錢?$35係塊亞加力膠片?
如果原裝側板本身無風扇位,整個透明膠面溫度應該無乜分別的。可能係無開冷氣室溫高佐o者。![]()
想開側板可用方角剪
作者: Giroro伍長 時間: 2009-11-12 01:44 標題: 回覆 10# 的帖子
方角剪最厚可剪幾多mm?
作者: hkdogfai 時間: 2009-11-12 13:01
ching塊亞加力膠片$35邊到買?
作者: C-Leung 時間: 2009-11-12 13:09
咁大把吹北橋
作者: richard0044 時間: 2009-11-12 13:14 標題: 回覆全世界的帖子
ching塊亞加力膠片$35邊到買?
9龍灣,工業區近'咩家box'果到
咁大把吹北橋
吹住都39度,不過唔吹又係39度
好似吹住會好d掛!
作者: yanliu 時間: 2009-11-12 13:36
話時話cm310個hdd位會唔會阻晒前置風扇抽入既風架?
作者: blueuma 時間: 2009-11-12 15:21
開呀開呀開,有冇人想改箱,拿來樂富。俾我開呀,一齊動手都得。
作者: FW河本鬼茂 時間: 2009-11-12 16:20 標題: 回覆 14# 的帖子
你點吊住把扇響北橋上面? 會唔會大把得滯,扇軸心遮住北橋,d風根本幫助唔到散熱,所以39℃....?
作者: Inti 時間: 2009-11-12 16:39
睇一眼望落去感覺係....無com 到則板~
作者: richard0044 時間: 2009-11-12 17:12
都會嫁,所以我本身都cut左小小佢姐住果d位
作者: richard0044 時間: 2009-11-12 17:14 標題: 回覆 17# 的帖子
我用3m散熱貼 貼上去
扇軸心唔係遮住北橋
把野咁大,左上係吹北橋,右邊吹ram
中心點唔係北橋上
作者: FW河本鬼茂 時間: 2009-11-12 17:19 標題: 回覆 20# 的帖子
但點解會維持39℃呢? 抑係就北橋d熱氣冇乜位走,所以降唔到溫....
作者: richard0044 時間: 2009-11-12 17:29
我都唔知...不嬲都係39度左右.....熱左dd
作者: lyh1993 時間: 2009-11-13 22:10
黃金個條街都有得買...

作者: kit417 時間: 2009-11-13 23:10
其實呢cm310一早出左透側不過要跟機買lor冇散:funk:
作者: jingome 時間: 2009-11-14 10:03
開得好靚.
不過個機箱太簿諧震好勁, 我在你開洞的另一面chi塊1mm不瘦鋼板陣住佢

