Board logo

標題: [操作疑難] 已停號及一段時間無用的whatapp,之後能否再看過往訊息呢? [打印本頁]

作者: FUNG602    時間: 2022-11-7 10:00     標題: 已停號及一段時間無用的whatapp,之後能否再看過往訊息呢?

我有已故親人,手機未取回,因該機已一段時間無用,號碼已停,whatapp應該都停左,想知日後取回手機後,再開返,能否可以看返watapp過往訊息呢?
作者: tox    時間: 2022-11-7 10:24

若手機號碼未被新領加密,應該有可能睇到...
作者: funfunhk    時間: 2022-11-7 17:42

開咗飛行模式至開whatsapp
作者: FUNG602    時間: 2022-11-7 19:08

回覆 3# funfunhk


  為何要咁做呢?
作者: ringo1    時間: 2022-11-8 09:11

回覆 4# FUNG602

如果個電話號碼已經派左比其他人,人地又裝左whatsapp的話,一connect會要sms認證
唔記得可唔可以skip認證睇舊message
所以安全起見offline睇左,記低緊要野先
之後可以試下online睇收唔收到新message
作者: funfunhk    時間: 2022-11-8 09:35

處理這類情況無論手機定電腦;一定係離線搞。
作者: slt    時間: 2022-11-9 07:09

只要部機個WhatsApp未鏟,就可以睇到;如果個號碼被他人用咗,你幫個WhatsApp轉號碼之後就開得返啲message
作者: FT907    時間: 2022-11-9 08:01

只要部機個WhatsApp未鏟,就可以睇到;如果個號碼被他人用咗,你幫個WhatsApp轉號碼之後就開得返啲message ...
slt 發表於 2022-11-9 07:09



    如果號碼已被別人使用    你點樣將個whatsapp轉號碼?
作者: slt    時間: 2022-11-11 08:09

本帖最後由 slt 於 2022-11-11 08:15 編輯

回復 8 #FT907

唔知有咩方法可以教到你明。你自己搵兩部後備機試下

只要唔好曾經手痕uninstall WhatsApp,一開 app 就會話你知號碼已被佔用,叫你轉號碼

戴定頭盔先,唔係次次都得,有時 WhatsApp 個 server 或你個連線瓜咗,呢個方法就會 fail
作者: wct    時間: 2022-11-11 12:11

回復 FT907

唔知有咩方法可以教到你明。你自己搵兩部後備機試下

只要唔好曾經手痕uninstall WhatsApp,一 ...
slt 發表於 2022-11-11 00:09

你講呢個方法,我試過係唔work。

跟 #3 樓講,確定offline 先入Whatsapp係最正確做法。
作者: slt    時間: 2022-11-11 13:47

本帖最後由 slt 於 2022-11-11 13:48 編輯

回復 10 #wct

offline 到當然最好

但好多時,啲app都會偷跑數據

到時就要用其他方法

另外,部機會唔會永遠都 offline 先
作者: wct    時間: 2022-11-11 17:52

回復 wct

offline 到當然最好

但好多時,啲app都會偷跑數據

到時就要用其他方法

另外,部機會唔會永遠 ...
slt 發表於 2022-11-11 05:47

點解offline 唔到?唔插SIM 同 熄Wifi 冇難度喎。

熄咗wifi 同 mobile data ,啲app仲點偷跑數據?

而且電話原主人已仙遊點解仲要online ?
作者: jacktsui    時間: 2022-11-21 13:40

如果驚wifi自己連線, 咪熄左router 先開手機
作者: FUNG602    時間: 2022-11-21 14:38

仲有一個問題,如果係無網絡情況下看到以前D信息,咁有咩方法可以備份到所有信息,去其它手機裏看返呢?因原有手機無可能唔再連網。看完D信息,最後都會連返網,但一連網,就有機會出現要驗證問題。
作者: tox    時間: 2022-11-23 10:22

唔知呢個幫唔幫到你,要用電腦

https://www.imyfone.com/whatsapp/open-whatsapp-backup-file-on-pc/
作者: FUNG602    時間: 2022-11-23 10:36

回覆 15# tox


    謝謝,唔知有無用,將來試下先知。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2