作者: ANWKLO 時間: 2019-11-30 22:48 標題: LG V20 轉 Samsung A70
Sunmobile 到期續約, 請問 LG V20 轉 Samsung A70是否upgrade
作者: moming8 時間: 2019-11-30 23:09
Samsung A70 有upgrade明年4月,影相坦白講不及V20
via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO 時間: 2019-12-1 10:27
是否A70影相比較鮮艷, 冇V20咁自然
作者: moming8 時間: 2019-12-1 13:24
回復 3 #ANWKLO
A70,A50s日頭影還好,detail位一般,尤其夜拍。
升級睇呢個
https://m.eprice.com.tw/mobile/talk/4523/5445310/1/
via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO 時間: 2019-12-1 15:34
回復 ANWKLO
A70,A50s日頭影還好,detail位一般,尤其夜拍。
升級睇呢個
https://m.eprice.com.tw/mobi ...
moming8 發表於 2019-12-1 13:24
作者: ozonehk 時間: 2019-12-2 09:13
用緊 A40S 對焦好慢, 夜晚麻麻, 日頭還可
對比U11 已經差好遠
作者: dickykwanhk 時間: 2019-12-2 11:13
我V20> nokia 8.1 > A60
影相A60 d色差幾皮,仲要無OIS....要用google cam先叫勉強接受到, A70同grade....
作者: moming8 時間: 2019-12-6 18:30
回復 7 #dickykwanhk
做乜n8.1 轉A60 甘睇吾開啊?
via HKEPC Reader for Android
作者: moming8 時間: 2019-12-9 20:12
回復 8 #moming8
A60 係 ips lcd, 買得samsung吾係太接受到非amoled。
via HKEPC Reader for Android
作者: 清明上河圖 時間: 2019-12-19 10:26
我V20> nokia 8.1 > A60
影相A60 d色差幾皮,仲要無OIS....要用google cam先叫勉強接受到, A70同grade.... ...
dickykwanhk 發表於 2019-12-2 11:13
師兄,我都頭痛緊部 V20 最近太慢想換機。請問邊部機影相一定靚過 V20?最好性價比高啲嘅機,謝謝!
作者: shinnAska 時間: 2019-12-19 11:10
V20後置鏡頭有OIS, A70無, 我都因為依個原因無轉到A70, 我都係用V20
作者: 清明上河圖 時間: 2019-12-19 12:08
回覆 11# shinnAska
我舊電已經唔得,請問師兄有冇邊部手機可以代替 V20,影相靚過 V20?謝謝!
最好高性價比
作者: shinnAska 時間: 2019-12-19 17:58
回覆 12# 清明上河圖
電可以上淘寶買麗升, 慢就無計啦
作者: thomas668 時間: 2019-12-19 18:10
A70 無防手震
影相比較差.....
但A70總體上好過V20好多
作者: 一男子 時間: 2019-12-19 18:12
Zenfone6 真三咭
作者: 清明上河圖 時間: 2019-12-19 20:43
https://www.hkepc.com/forum/view ... =Zenfone&page=6
有師兄玩玩下呱咗
作者: ShawnLo 時間: 2019-12-20 01:04
本帖最後由 ShawnLo 於 2019-12-20 01:18 編輯
唔介意2手既可以諗諗a80。1手既話就6G既a70。如果唔會諗大陸機既話a70真心抵買, pubg絕對冇問題, 如果唔係重度使用者4500電絕對夠你捱一日。
https://unwire.hk/2016/10/03/lg-v20-detail-review/mobile-phone/
講明先, 我極少影相, 對影相都冇乜要求, 我"唔識"影相, 所以我唔知上面條Link入面影相係唔係已經Set到去一個最適合既設定。佢入面既相我都睇哂, 亦有放大黎睇。 無論日夜都好, 佢影出黎既相都非常油畫。a70應該唔會衰過佢掛?
作者: dickykwanhk 時間: 2019-12-20 19:54
睇下外國網有咩特價,之前black friday幫老婆買左pixel 3@ USD 349, 唔貴又影相好好多,pixel 3a間中都做USD 299
要性價比就大陸機易好多, 我經驗係新機有OIS, 用到google camera的都會好過V20
之前唔要8.1其實只係無廣角好唔慣, 8.1都好過v20 ga la~
作者: tn1 時間: 2019-12-23 02:51
本帖最後由 tn1 於 2019-12-23 02:52 編輯
V20實好多 A70磨到冇晒details 跟住再格硬銳利化 起晒白邊
https://m.gsmarena.com/piccmp.ph ... mp;idCamera2=300602
作者: slt 時間: 2019-12-25 13:29
回復 19 #tn1
唔知A71有無改善?
作者: Baron 時間: 2019-12-25 16:37
A70影相係一般,用Gcam後影夜晚好好多
作者: porozo 時間: 2019-12-27 19:40
A70雖然是新model但拍照比V20差很多,最近去泰國朋友托買香薰拍香薰盒給他看,拍了很多張盒上字體都非常模糊散開最後要用第二部機影,ching可以去門口有機示範的店鋪試拍就知!
作者: csw616472 時間: 2019-12-29 16:52
點用gcam?
作者: dickykwanhk 時間: 2019-12-30 17:48
其實你只要google下A70 gcam apk就有....即裝即用
作者: Artemis@ET 時間: 2020-1-15 15:51
V20 同 A70 都要用 GCam 先得
我睇下遲啲 A71 得唔得
作者: zgmfx12a 時間: 2020-1-16 10:18
回復 25 #Artemis@ET
而家仲有Galaxy Xcover Pro揀, spec 同A50s同級, 等月尾詳細評測
via HKEPC Reader for Android
作者: slt 時間: 2020-1-19 13:42
想問下A70有無得share wifi?(駁咗1個wifi再share該wifi)
作者: happyt610 時間: 2020-1-21 07:50
回復 27 #slt
可以share wifi, 但好似A70 要行2.4GHz上網, share 5GHz畀其他裝置
via HKEPC Reader for Android
作者: FX-4AGE 時間: 2020-1-21 17:38
A70用邊個version gcam好?
via HKEPC Reader for Android
作者: Artemis@ET 時間: 2020-9-26 21:48
自答
A71 光學質素太幅不如 V20
16MP 下 V20 好太多
A71 唯一優勢係可以用 astrophotography

