Board logo

標題: [操作疑難] 小米行miui 10 [打印本頁]

作者: rebmup    時間: 2019-4-11 09:06     標題: 小米行miui 10

有兩部小米,行miui 10 !
同一個app,在Max 可以有pop up,但在mix 2s,無pop up !
我記得在max set 左兩個地方,就收到pop up,,但唔記得左邊兩個,有無師兄可以教教我?

Thanks !
作者: cyberyeah    時間: 2019-4-11 09:45

通知管理

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: jackwong717    時間: 2019-4-11 21:50

回復 1 #rebmup

2s係咪上左and9,去通知度開啟,設定,通知和狀態欄,
通知管理

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2