作者: ronald 時間: 2018-11-6 21:15 標題: TA-1068 (Nokia 6.1) 有Pie
未得閒up
作者: bbsen 時間: 2018-11-7 10:36
回覆 1# ronald
update 緊
作者: cpk 時間: 2018-11-7 11:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau 時間: 2018-11-7 11:40
底下條OK Google search bar 係咪無方法整走佢
作者: bbsen 時間: 2018-11-7 12:06
回覆 4# fatau
正想出post 『D』。。。。 上面個時間日期都用咗一行....
網上d人話無得整走, 所以d人裝其他launcher嚟解決
作者: fatau 時間: 2018-11-7 12:12
日期都算, 放底下真心_ _
單手用個位好唔慣
作者: bbsen 時間: 2018-11-7 13:18
回覆 6# fatau
我想兩樣都整走晒
作者: silver 時間: 2018-11-7 13:54
係咪無咗雙視窗??
作者: bbsen 時間: 2018-11-7 18:58
回覆 8# silver
裝Nova 搞掂晒 , 冇咗時間同google bar,仲要預有返6x6格
作者: DGCNYO 時間: 2018-11-7 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a 時間: 2018-11-8 09:37
回復 10 #DGCNYO
最舊個款nokia 6有冇android 9.0?
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2018-11-8 10:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2018-11-9 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-11-9 22:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-10 02:08
剛剛食咗PIE,成個介面改動好大,如果習慣OREO個操作唔想改,要三思。
作者: eniao 時間: 2018-11-10 09:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2018-11-10 09:47
有無方法唔up?
因為而家已經彈左 "重啟做更新" 的提示

唔好迫我更新......
另問﹐上左 9.0 之後﹐係唔係再無電話錄音apps可用?
作者: bbsen 時間: 2018-11-10 09:48
回覆 15# 高登阿伯
我用返nova, 一切回復『正常』
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-10 10:43
唔覺有分別。
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-10 10:45
本帖最後由 高登阿伯 於 2018-11-10 10:51 編輯
似乎已經完成下載,應該無計。
錄音apps未用過,無乜研究,幫你唔到。Sorry。
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-10 10:48
我用晒原裝無改,無用其他launcher,改到七彩。

作者: peter_chan 時間: 2018-11-10 11:04
回覆 20# 高登阿伯
我亞媽有部 nokia 7﹐暫時未有更新﹐但係又搵唔到唔自動去check & download 的選項﹐有無邊個位去設定?
錄音功能對她好緊要﹐唔想她用唔到此功能。
上pie要再習慣﹐都勉強可以硬食的。
PS. 我公司部 6.1﹐都提我更新OS 成個星期﹐我暫時都係食硬唔reboot手機而不更新。
只怕唔知幾時我真係要reboot而要花時間被迫更新。
作者: bbsen 時間: 2018-11-10 11:04
本帖最後由 bbsen 於 2018-11-10 12:17 編輯
回覆 21# 高登阿伯
up咗上9.0最煩係上面個時間bar同最下面個google bar.... 冇得remove...UI冇咩customization。。。
無得改行數, 我鍾意一個畫面有齊我鍾意用嘅apps +埋一d info widgets...
行緊6x7 + bookmark同keep note widgets, 方便好多。
暫時nova係最好嘅選擇,主頁再tap多下home就lock機, 唔駛吓吓按power制...
個launcher 嘅size好似係7MB以下, 好順暢。
作者: dvd-rw 時間: 2018-11-10 12:01
用緊9.0
感覺怪怪地,例如鎖屏收到Whatsapp, 啲字大到呢好似爭人錢俾人追數咁
作者: bbsen 時間: 2018-11-10 12:17
回覆 24# dvd-rw
確實係有d嘢唔多完善咁,上面pull down menu竟然連NFC on off都無... 有d唔方便。
作者: dvd-rw 時間: 2018-11-10 20:32
我諗佢原生真係預你一開就長開
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-11 01:53
我都揾唔到停用自動更新選項,只有靠停用WIFI去推遲更新。
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-11 01:54
多謝介紹。
作者: bbsen 時間: 2018-11-11 10:49
回覆 28# 高登阿伯
佢係最出名嘅launcher之一,so far好穩定, 好好用。
作者: 剋星 時間: 2018-11-13 23:25
岩岩入左手一部...點樣申請P BETA.定係邊DL?
作者: cpk 時間: 2018-11-13 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2018-11-21 15:21
問問大家﹐upgrade 完是否無左 VoLTE?
用 CSL 台﹐未升之前係有的。
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-24 00:50
用緊SUN MOBILE, 升前升後都有VoLTE。
作者: peter_chan 時間: 2018-11-24 09:48
想問問你有無 VoLTE 的icon show出來?
我升完之後﹐打電話出街慢左。
只見setting入面有開﹐但又唔見有 VoLTE 的icon標示﹐都唔知有無VoLTE使用中。
之前打電話﹐按完number send﹐放埋隻耳就已經聽到鈴聲。
而家﹐按完number 按 send﹐放埋耳仔仲要等多一兩秒才聽到鈴聲。
(註 : 手提打去固網)
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-24 23:33
一直都有VoLTE 嘅icon ,不過好少打電話,唔知打電話出街快定慢,只可以講升前升後冇乜分別。
作者: peter_chan 時間: 2018-11-25 13:00
可否cap張圖給我看看個icon?
作者: Shunpike 時間: 2018-11-25 17:07
Developer options, Disable automatic system updates
作者: 剋星 時間: 2018-11-25 17:28
都想講下幾個小問題 應該都係AN ONE 8.0 既問題
禁BACKGROUND想清APP既時候..冇全部清除..
要手動拉拉拉拉拉到最上第一個APP 佢先會出自動清除
部機有NFC? 但通知欄冇SHORTCUT? 次次開都要入設定入面開?
係APP DRAWER 冇得設定D APP排列方法 名稱時間 個D
唔知9.0有冇改善
作者: Shunpike 時間: 2018-11-25 22:56 標題: RE: TA-1068 (Nokia 6.1) 有Pie
都想講下幾個小問題 應該都係AN ONE 8.0 既問題
禁BACKGROUND想清APP既時候..冇全部清除..
要手動拉拉拉拉拉到最上第一個APP 佢先會出自動清除
部機有NFC? 但通知欄冇SHORTCUT? 次次開都要入設定入面開?
係APP DRAWER 冇得設定D APP排列方法 名稱時間 個D
唔知9.0有冇改善
剋星 發表於 2018-11-25 17:28
原生android 係咁
清全部app 其實唔預你成日用,Android OOM 嘅設計係專登咁,用盡晒啲RAM
你清app 都只係Clear App State
個Process 仲照Run 緊
要Force Stop 先係真閂App
用第三方Launcher 先可以改排序
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-25 23:13
圖已CAP。
[attach]2094917[/attach]
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-25 23:17
THX。
我無打開Developer options,唔怪得無。
作者: peter_chan 時間: 2018-11-26 09:43
我真係無左VoLTE icon

有無邊處特別setting?
作者: silver 時間: 2018-11-26 12:23
升前唔見有升後就見VoLTE
作者: peter_chan 時間: 2018-11-26 13:49
這樣即係有無VoLTE?
[attach]2094997[/attach]
作者: NeTZoO 時間: 2018-11-26 23:03
你打出會見到HD,咁就係VoLTE
作者: 高登阿伯 時間: 2018-11-26 23:17
無呀,新機未升之前已經有,完全無特別setting。
作者: peter_chan 時間: 2018-11-27 10:15
打出時都唔見有HD

作者: peter_chan 時間: 2018-11-27 11:52
我係升完之後無左


作者: arescom153 時間: 2018-11-28 00:05
升左如收得到4G+信號才叫好
作者: Rubi 時間: 2018-11-29 17:33
呢部野升9.0PIE好似怪怪地
人地放係度叉電有來電但機主不在沒接
45分鐘後先彈個通知出黎話有未接來電
唔係我坐係部機隔離都唔會發覺
作者: 剋星 時間: 2018-12-13 23:39
7PLUS 呢幾日有正式版9.0
佢個WHATSAPP 好怪...
D人係GP 度SD 訊息出黎 通知只會顯示邊個人講咩野.又唔顯示邊個GP
又分唔到係個人SD出黎比你定係SD落GP
作者: bw706 時間: 2019-1-7 01:37
請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗
作者: peter_chan 時間: 2019-1-7 12:07
留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。
搵過CSL﹐他們話自己用過8.0及9.0的DEMO機試過正常﹐我話我仲有問題﹐他們話會再check﹐但係無回音。
在上個月有每月更新﹐神奇事就出現﹐VoLTE就重現了。
作者: bw706 時間: 2019-1-7 20:25
我已經係12月個9.0,但都係冇VoLTE,唔知係咪因為個台唔支援,是關香港網絡商成日唔update VoLTE/VoWiFi,問過3 iChat又答啲Outdate野比我
作者: bw706 時間: 2019-1-23 00:01
啱啱更新咗1月份安全性更新後就出到VoLTE
作者: ronald 時間: 2019-1-23 20:59
我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK)
作者: peter_chan 時間: 2019-1-24 11:34
VoWIFI﹐這部機根本唔支援

