Board logo

標題: TA-1068 (Nokia 6.1) 有Pie [打印本頁]

作者: ronald    時間: 2018-11-6 21:15     標題: TA-1068 (Nokia 6.1) 有Pie

未得閒up
作者: bbsen    時間: 2018-11-7 10:36

回覆 1# ronald


update 緊
作者: cpk    時間: 2018-11-7 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2018-11-7 11:40

底下條OK Google search bar 係咪無方法整走佢
作者: bbsen    時間: 2018-11-7 12:06

回覆 4# fatau


    正想出post 『D』。。。。  上面個時間日期都用咗一行....
網上d人話無得整走, 所以d人裝其他launcher嚟解決
作者: fatau    時間: 2018-11-7 12:12

回覆  fatau


    正想出post 『D』。。。。  上面個時間日期都用咗一行....
網上d人話無得整走, 所以d ...
bbsen 發表於 2018-11-7 12:06



    日期都算, 放底下真心_ _
單手用個位好唔慣
作者: bbsen    時間: 2018-11-7 13:18

回覆 6# fatau

我想兩樣都整走晒
作者: silver    時間: 2018-11-7 13:54

係咪無咗雙視窗??
作者: bbsen    時間: 2018-11-7 18:58

回覆 8# silver


    裝Nova 搞掂晒 , 冇咗時間同google bar,仲要預有返6x6格
作者: DGCNYO    時間: 2018-11-7 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a    時間: 2018-11-8 09:37

回復 10 #DGCNYO

最舊個款nokia 6有冇android 9.0?

via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2018-11-8 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2018-11-9 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-11-9 22:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-10 02:08

未得閒up
ronald 發表於 2018-11-6 21:15


剛剛食咗PIE,成個介面改動好大,如果習慣OREO個操作唔想改,要三思。
作者: eniao    時間: 2018-11-10 09:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2018-11-10 09:47

剛剛食咗PIE,成個介面改動好大,如果習慣OREO個操作唔想改,要三思。
高登阿伯 發表於 2018-11-10 02:08



    有無方法唔up?

因為而家已經彈左 "重啟做更新" 的提示

唔好迫我更新......


另問﹐上左 9.0 之後﹐係唔係再無電話錄音apps可用?
作者: bbsen    時間: 2018-11-10 09:48

回覆 15# 高登阿伯

我用返nova, 一切回復『正常』
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-10 10:43

語音有無改善? (之前部機好細聲)
eniao 發表於 2018-11-10 09:46


唔覺有分別。
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-10 10:45

本帖最後由 高登阿伯 於 2018-11-10 10:51 編輯
有無方法唔up?

因為而家已經彈左 "重啟做更新" 的提示

唔好迫我更新......


另問﹐上左 9 ...
peter_chan 發表於 2018-11-10 09:47


似乎已經完成下載,應該無計。

錄音apps未用過,無乜研究,幫你唔到。Sorry。
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-10 10:48

回覆  高登阿伯

我用返nova, 一切回復『正常』
bbsen 發表於 2018-11-10 09:48


我用晒原裝無改,無用其他launcher,改到七彩。
作者: peter_chan    時間: 2018-11-10 11:04

回覆 20# 高登阿伯


    我亞媽有部 nokia 7﹐暫時未有更新﹐但係又搵唔到唔自動去check & download 的選項﹐有無邊個位去設定?

錄音功能對她好緊要﹐唔想她用唔到此功能。

上pie要再習慣﹐都勉強可以硬食的。


PS. 我公司部 6.1﹐都提我更新OS 成個星期﹐我暫時都係食硬唔reboot手機而不更新。
只怕唔知幾時我真係要reboot而要花時間被迫更新。
作者: bbsen    時間: 2018-11-10 11:04

本帖最後由 bbsen 於 2018-11-10 12:17 編輯

回覆 21# 高登阿伯


   up咗上9.0最煩係上面個時間bar同最下面個google bar.... 冇得remove...UI冇咩customization。。。
無得改行數, 我鍾意一個畫面有齊我鍾意用嘅apps +埋一d info widgets...
行緊6x7 + bookmark同keep note widgets, 方便好多。
暫時nova係最好嘅選擇,主頁再tap多下home就lock機, 唔駛吓吓按power制...
個launcher 嘅size好似係7MB以下, 好順暢。
作者: dvd-rw    時間: 2018-11-10 12:01

用緊9.0
感覺怪怪地,例如鎖屏收到Whatsapp, 啲字大到呢好似爭人錢俾人追數咁
作者: bbsen    時間: 2018-11-10 12:17

回覆 24# dvd-rw

確實係有d嘢唔多完善咁,上面pull down menu竟然連NFC on off都無... 有d唔方便。
作者: dvd-rw    時間: 2018-11-10 20:32

回覆  dvd-rw

確實係有d嘢唔多完善咁,上面pull down menu竟然連NFC on off都無... 有d唔方便。 ...
bbsen 發表於 10-11-2018 12:17



我諗佢原生真係預你一開就長開
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-11 01:53

回覆  高登阿伯


    我亞媽有部 nokia 7﹐暫時未有更新﹐但係又搵唔到唔自動去check & download 的選項 ...
peter_chan 發表於 2018-11-10 11:04


我都揾唔到停用自動更新選項,只有靠停用WIFI去推遲更新。
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-11 01:54

回覆  高登阿伯


   up咗上9.0最煩係上面個時間bar同最下面個google bar.... 冇得remove...UI冇咩customi ...
bbsen 發表於 2018-11-10 11:04


多謝介紹。
作者: bbsen    時間: 2018-11-11 10:49

回覆 28# 高登阿伯


  佢係最出名嘅launcher之一,so far好穩定, 好好用。
作者: 剋星    時間: 2018-11-13 23:25

反而抵死的是7+beta到現在仲未有正式版可升
cpk 發表於 2018-11-7 11:38



    岩岩入左手一部...點樣申請P BETA.定係邊DL?
作者: cpk    時間: 2018-11-13 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2018-11-21 15:21

問問大家﹐upgrade 完是否無左 VoLTE?

用 CSL 台﹐未升之前係有的。
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-24 00:50

問問大家﹐upgrade 完是否無左 VoLTE?

用 CSL 台﹐未升之前係有的。
peter_chan 發表於 2018-11-21 15:21


用緊SUN MOBILE, 升前升後都有VoLTE。
作者: peter_chan    時間: 2018-11-24 09:48

用緊SUN MOBILE, 升前升後都有VoLTE。
高登阿伯 發表於 2018-11-24 00:50



   
想問問你有無 VoLTE 的icon show出來?

我升完之後﹐打電話出街慢左。
只見setting入面有開﹐但又唔見有 VoLTE 的icon標示﹐都唔知有無VoLTE使用中。

之前打電話﹐按完number send﹐放埋隻耳就已經聽到鈴聲。
而家﹐按完number 按 send﹐放埋耳仔仲要等多一兩秒才聽到鈴聲。
(註 : 手提打去固網)
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-24 23:33

想問問你有無 VoLTE 的icon show出來?

我升完之後﹐打電話出街慢知唔左。
只見setting入面有開﹐但又 ...
peter_chan 發表於 2018-11-24 09:48


一直都有VoLTE 嘅icon ,不過好少打電話,唔知打電話出街快定慢,只可以講升前升後冇乜分別。
作者: peter_chan    時間: 2018-11-25 13:00

一直都有VoLTE 嘅icon ,不過好少打電話,唔知打電話出街快定慢,只可以講升前升後冇乜分別。 ...
高登阿伯 發表於 2018-11-24 23:33



    可否cap張圖給我看看個icon?
作者: Shunpike    時間: 2018-11-25 17:07

我都揾唔到停用自動更新選項,只有靠停用WIFI去推遲更新。
高登阿伯 發表於 2018-11-11 01:53



    Developer options, Disable automatic system updates
作者: 剋星    時間: 2018-11-25 17:28

都想講下幾個小問題 應該都係AN ONE 8.0 既問題
禁BACKGROUND想清APP既時候..冇全部清除..
要手動拉拉拉拉拉到最上第一個APP 佢先會出自動清除
部機有NFC?  但通知欄冇SHORTCUT?  次次開都要入設定入面開?
係APP DRAWER 冇得設定D APP排列方法 名稱時間 個D

唔知9.0有冇改善
作者: Shunpike    時間: 2018-11-25 22:56     標題: RE: TA-1068 (Nokia 6.1) 有Pie

都想講下幾個小問題 應該都係AN ONE 8.0 既問題
禁BACKGROUND想清APP既時候..冇全部清除..
要手動拉拉拉拉拉到最上第一個APP 佢先會出自動清除
部機有NFC?  但通知欄冇SHORTCUT?  次次開都要入設定入面開?
係APP DRAWER 冇得設定D APP排列方法 名稱時間 個D

唔知9.0有冇改善
剋星 發表於 2018-11-25 17:28

原生android 係咁

清全部app 其實唔預你成日用,Android OOM 嘅設計係專登咁,用盡晒啲RAM
你清app 都只係Clear App State
個Process 仲照Run 緊
要Force Stop 先係真閂App

用第三方Launcher 先可以改排序
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-25 23:13

可否cap張圖給我看看個icon?
peter_chan 發表於 2018-11-25 13:00

圖已CAP。
[attach]2094917[/attach]
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-25 23:17

Developer options, Disable automatic system updates
Shunpike 發表於 2018-11-25 17:07


THX。

我無打開Developer options,唔怪得無。
作者: peter_chan    時間: 2018-11-26 09:43

圖已CAP。
高登阿伯 發表於 2018-11-25 23:13



    我真係無左VoLTE icon

有無邊處特別setting?
作者: silver    時間: 2018-11-26 12:23

用緊SUN MOBILE, 升前升後都有VoLTE。
高登阿伯 發表於 2018-11-24 00:50

升前唔見有升後就見VoLTE
作者: peter_chan    時間: 2018-11-26 13:49

升前唔見有升後就見VoLTE
silver 發表於 2018-11-26 12:23
這樣即係有無VoLTE?

[attach]2094997[/attach]
作者: NeTZoO    時間: 2018-11-26 23:03

這樣即係有無VoLTE?
peter_chan 發表於 2018-11-26 13:49


你打出會見到HD,咁就係VoLTE
作者: 高登阿伯    時間: 2018-11-26 23:17

我真係無左VoLTE icon

有無邊處特別setting?
peter_chan 發表於 2018-11-26 09:43


無呀,新機未升之前已經有,完全無特別setting。
作者: peter_chan    時間: 2018-11-27 10:15

你打出會見到HD,咁就係VoLTE
NeTZoO 發表於 2018-11-26 23:03



    打出時都唔見有HD
作者: peter_chan    時間: 2018-11-27 11:52

無呀,新機未升之前已經有,完全無特別setting。
高登阿伯 發表於 2018-11-26 23:17



    我係升完之後無左
作者: arescom153    時間: 2018-11-28 00:05

升左如收得到4G+信號才叫好
作者: Rubi    時間: 2018-11-29 17:33

呢部野升9.0PIE好似怪怪地
人地放係度叉電有來電但機主不在沒接
45分鐘後先彈個通知出黎話有未接來電
唔係我坐係部機隔離都唔會發覺
作者: 剋星    時間: 2018-12-13 23:39

7PLUS 呢幾日有正式版9.0
佢個WHATSAPP 好怪...
D人係GP 度SD 訊息出黎  通知只會顯示邊個人講咩野.又唔顯示邊個GP
又分唔到係個人SD出黎比你定係SD落GP
作者: bw706    時間: 2019-1-7 01:37

請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗
作者: peter_chan    時間: 2019-1-7 12:07

請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗  ...
bw706 發表於 2019-1-7 01:37



    留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用過8.0及9.0的DEMO機試過正常﹐我話我仲有問題﹐他們話會再check﹐但係無回音。

在上個月有每月更新﹐神奇事就出現﹐VoLTE就重現了。
作者: bw706    時間: 2019-1-7 20:25

留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用 ...
peter_chan 發表於 2019-1-7 12:07

我已經係12月個9.0,但都係冇VoLTE,唔知係咪因為個台唔支援,是關香港網絡商成日唔update VoLTE/VoWiFi,問過3 iChat又答啲Outdate野比我
作者: bw706    時間: 2019-1-23 00:01

留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用 ...
peter_chan 發表於 2019-1-7 12:07

啱啱更新咗1月份安全性更新後就出到VoLTE
作者: ronald    時間: 2019-1-23 20:59

我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK)
作者: peter_chan    時間: 2019-1-24 11:34

我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK)
ronald 發表於 2019-1-23 20:59



    VoWIFI﹐這部機根本唔支援





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2