作者: redcarcar 時間: 2018-9-27 16:33 標題: Samsung C7 收到Oreo update
你地打算up 唔up?
作者: mz3101 時間: 2018-9-27 17:18
咁耐都無update 仲以為到7.0就玩完

作者: wlai888 時間: 2018-9-27 17:56
我都未UP, 算唔算大upgrade ???
要清機, 又要考慮下........
作者: wlai888 時間: 2018-9-27 18:02
各位師兄,
你地有無用邊個相機apps , 去彌補佢影相不足???
作者: redcarcar 時間: 2018-9-27 18:22
官方update 都要清機?
作者: redcarcar 時間: 2018-9-27 18:22
我install 緊
作者: wlai888 時間: 2018-9-27 18:35
[quote]官方update 都要清機?
redcarcar 發表於 2018-9-27 18:22
[/quote唔係升完,雙wipe,會順暢d??
作者: wlai888 時間: 2018-9-27 18:36
等師兄包膠,謝
作者: redcarcar 時間: 2018-9-27 18:58
本帖最後由 redcarcar 於 2018-9-27 18:59 編輯
裝完,未感覺有分別
係個key lock 細左,google D app icon 唔同左
作者: wlai888 時間: 2018-9-27 21:23
本帖最後由 wlai888 於 2018-9-27 22:43 編輯
我都up完, 我用nova 好似快左, 電未知......
請問果個類似 always-on 功能, 點SET ???
作者: hkocx 時間: 2018-9-29 13:03
想不到c 系香港版都有兩次大update
但其實升左有乜好用新功能? 暫時只發現相機功能大變身
作者: wlai888 時間: 2018-9-29 13:20
我覺得相比之前, 個相機好大進步.......


作者: arthurson 時間: 2018-9-30 15:23
再次睇會到android one既好處,我用緊9.0幾個月,依家先到你地升8.1,買機真係要認真諗諗。
作者: redcarcar 時間: 2018-9-30 18:18
我覺得samsung 個rom 是唔錯的
作者: hkocx 時間: 2018-10-1 21:15
呢部手機的相機真係好麻麻,新版相機APP開HDR同手動MODE方便好多
但除此之外,暫時未發現其他改良功能
唔知大家可否分享下
