Board logo

標題: [操作疑難] 平時冇自動備份下有咩方法搵番刪錯既sms? [打印本頁]

作者: kb8kb82006    時間: 2018-9-1 10:47     標題: 平時冇自動備份下有咩方法搵番刪錯既sms?

平時冇自動備份下有咩方法搵番刪錯既sms?
有冇唔洗root機既傻瓜方法?

謝師兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2