Board logo

標題: android 錄屏方法? [打印本頁]

作者: okt04125    時間: 2018-7-10 08:52     標題: android 錄屏方法?

因為我部機就冇內置錄屏功能
所以我就自己裝咗一個
但係如果想錄製內部聲音就會搞到我錄緊嗰時聽唔到部機發出嘅聲音
有冇人知點搞先聽到,又唔會錄到啲噪音





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2