Board logo

標題: 港行 S8+ 已升 8.0,請問有否方法Downgrade回 7.0 [打印本頁]

作者: dracula666    時間: 2018-5-25 11:22     標題: 港行 S8+ 已升 8.0,請問有否方法Downgrade回 7.0

好後悔更新左 8.0,主要係通知功能好唔掂

而家彈出既通知只要掃走後,圖示就唔會再顯示未讀訊息及數量

一啲靜音左既 Whatsapp Line 群組,亦都唔會再係圖示上顯示未讀數量

唔打開程式永遠唔會知道部份靜音群組有冇未讀訊息,對我來講係功能大倒退

請問有冇方法Downgrade返 7.0,唔該各位前輩幫幫手
作者: ericlkh    時間: 2018-5-26 06:50

最大獲係小熊來電及小鴨來電點整都掛斷唔到啲垃圾電話 hkjunkcall
作者: smchkman    時間: 2018-5-26 18:07

本帖最後由 smchkman 於 2018-5-26 18:08 編輯
最大獲係小熊來電及小鴨來電點整都掛斷唔到啲垃圾電話 hkjunkcall
ericlkh 發表於 2018-5-26 06:50

我用小鴨正常播,有冇set不休眠和比權限呀?
作者: lave    時間: 2018-5-26 18:31

本帖最後由 lave 於 2018-5-26 18:33 編輯
我用小鴨正常播,有冇set不休眠和比權限呀?
smchkman 發表於 2018-5-26 18:07



    不休眠:?係咪即電池優化過到?
作者: smchkman    時間: 2018-5-26 19:02

不休眠:?係咪即電池優化過到?
lave 發表於 2018-5-26 18:31

在裝置維護〉未監控程式內,加入小鴨
作者: lave    時間: 2018-5-26 19:25

在裝置維護〉未監控程式內,加入小鴨
smchkman 發表於 2018-5-26 19:02



   
加左都係唔得
作者: smchkman    時間: 2018-5-26 19:55

加左都係唔得
lave 發表於 2018-5-26 19:25

試下洗左再重裝
作者: ericlkh    時間: 2018-5-26 23:45

回復 3 #smchkman

要比都比晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2