標題: 請問有冇app 可以關閉個mon 最頂/底區域 [打印本頁]
作者: ee1942 時間: 2018-4-19 22:48 標題: 請問有冇app 可以關閉個mon 最頂/底區域
如題, 例如想關閉個mon 最頂既2cm 既區域, 即係由得佢最頂全黑, resolution 由1920x1080 變為1700x1080 之類, 有冇app 可以做到? 謝謝.
作者: chromechan 時間: 2018-4-19 22:57
回覆 1# ee1942
adb shell
wm size 1080x1700
reboot
可以試吓
作者: imax 時間: 2018-4-20 01:06
請教有何作用 ? ?
