Board logo

標題: 8.0,LDAC,原來不是間間廠都支援 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2018-3-26 22:26     標題: 8.0,LDAC,原來不是間間廠都支援

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray0522    時間: 2018-3-26 22:48

諾基亞同華碩已確定
essential就出帖文大大聲話支援aptX HD
cpk 發表於 2018-3-26 22:26

不是8.0就解除封印?

via G9650/DS
作者: cpk    時間: 2018-3-26 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happylesson3003    時間: 2018-3-26 23:12

本帖最後由 happylesson3003 於 2018-3-26 23:15 編輯



人地支援
作者: cpk    時間: 2018-3-26 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-3-26 23:44

回覆 5# cpk

說明一吓先,LDAC有3個模式330,660,990kbps

所以只要支援LDAC,其實有乜都冇所謂
作者: cpk    時間: 2018-3-26 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-3-27 00:04

回覆 7# cpk

第一代有LDAC & aptX,如果直落AAC,咁我都冇計
作者: KwokAngus    時間: 2018-3-27 00:33

開developer mode 都冇?
作者: 婷婷    時間: 2018-3-27 02:43

諾基亞同華碩已確定
essential就出帖文大大聲話支援aptX HD
cpk 發表於 2018-3-26 10:26 PM


當然LDAC是Sony 開發的
作者: 真.史提御姐    時間: 2018-3-27 07:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: makeedee    時間: 2018-4-20 10:33

有原因

因為支援LDAC係要改底層野
而坊間升級只係改一部分野為CUT COST, 所以小米都支援唔到LDAC
作者: makeedee    時間: 2018-4-20 10:35

LDAC SONY已經正式無償授權比GOOGLE用
所以任何品牌的8.0都可以用

用唔到就請向該品牌反映
果D咩授權費,SONY唔比用完全係亂講





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2