作者: cpk 時間: 2018-3-26 22:26 標題: 8.0,LDAC,原來不是間間廠都支援
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray0522 時間: 2018-3-26 22:48
不是8.0就解除封印?
via G9650/DS
作者: cpk 時間: 2018-3-26 23:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happylesson3003 時間: 2018-3-26 23:12
本帖最後由 happylesson3003 於 2018-3-26 23:15 編輯

人地支援
作者: cpk 時間: 2018-3-26 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2018-3-26 23:44
回覆 5# cpk
說明一吓先,LDAC有3個模式330,660,990kbps
所以只要支援LDAC,其實有乜都冇所謂
作者: cpk 時間: 2018-3-26 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2018-3-27 00:04
回覆 7# cpk
第一代有LDAC & aptX,如果直落AAC,咁我都冇計
作者: KwokAngus 時間: 2018-3-27 00:33
開developer mode 都冇?
作者: 婷婷 時間: 2018-3-27 02:43
當然LDAC是Sony 開發的
作者: 真.史提御姐 時間: 2018-3-27 07:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: makeedee 時間: 2018-4-20 10:33
有原因
因為支援LDAC係要改底層野
而坊間升級只係改一部分野為CUT COST, 所以小米都支援唔到LDAC
作者: makeedee 時間: 2018-4-20 10:35
LDAC SONY已經正式無償授權比GOOGLE用
所以任何品牌的8.0都可以用
用唔到就請向該品牌反映
果D咩授權費,SONY唔比用完全係亂講

