作者: kit228 時間: 2018-3-25 21:52 標題: android權限一問
以前用android 6.0個陣,咪有得set app既權限,
但係有d app因為熄左佢某d權限(例如wechat),佢成個app就唔比用一定要開返佢先得
想問下而家7.1/8.0會唔會有咁既情況?
作者: jaajaa 時間: 2018-3-25 21:55
一樣

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |