Board logo

標題: android權限一問 [打印本頁]

作者: kit228    時間: 2018-3-25 21:52     標題: android權限一問

以前用android 6.0個陣,咪有得set app既權限,
但係有d app因為熄左佢某d權限(例如wechat),佢成個app就唔比用一定要開返佢先得
想問下而家7.1/8.0會唔會有咁既情況?
作者: jaajaa    時間: 2018-3-25 21:55

一樣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2