Board logo

標題: 急問 mate9 國際版 whatsapp 延遲問題 [打印本頁]

作者: saiyuen    時間: 2018-2-2 21:59     標題: 急問 mate9 國際版 whatsapp 延遲問題

本身用csl 4g ,經常不出訊息,要按入去whatsapp到先一次顯示十幾個訊息未接,想請問有冇得搞(已在設定set不省電模組),,,,thx各位解答
作者: Tong05    時間: 2018-2-2 22:02

本身用csl 4g ,經常不出訊息,要按入去whatsapp到先一次顯示十幾個訊息未接,想請問有冇得搞(已在設定 ...
saiyuen 發表於 2018-2-2 21:59

我以前都係咁...但更新後無事了...
作者: saiyuen    時間: 2018-2-2 22:09

唉,已是最新了........真心部机係好用,電又ok,但這死証問題整到想換机(本身較慳,不想未坏就換新)
作者: b-29    時間: 2018-2-2 22:42

本帖最後由 b-29 於 2018-2-2 22:46 編輯

又系華为老毛病,whatsapp, 延遲接收。有幸與不幸,樓主是不幸吧!

honor x2, 有whatsapp delay,  但honor note8, 就好醒,乜都正常,连個wifi hotspot 都唔会睡死!

小米手机冇呢D问题。
作者: Nukpana    時間: 2018-2-3 00:40

Apps > Settings > Special access > Unrestricted data access > Check Whsatapp.

It works for me.
作者: saiyuen    時間: 2018-2-3 00:45

Apps > Settings > Special access > Unrestricted data access > Check Whsatapp.

It works for me.
Nukpana 發表於 2018-2-3 00:40


thx, 我試下
作者: LUNG2000LUNG1    時間: 2018-2-3 14:36

回復 1 #saiyuen

唔好執行優化

會關左後台的

via HKEPC Reader for Android
作者: leungzboy    時間: 2018-2-3 14:41

又系華为老毛病,whatsapp, 延遲接收。有幸與不幸,樓主是不幸吧!

honor x2, 有whatsapp delay,   ...
b-29 發表於 2018-2-2 22:42



    華為要買港行
作者: n9110    時間: 2018-2-3 14:46

華為要買港行 x 2
作者: b-29    時間: 2018-2-3 15:28

華為要買港行
leungzboy 發表於 2018-2-3 14:41


999人仔 16g honor x2 ,港行買唔到,去年,货尾价。
作者: b-29    時間: 2018-2-3 15:30

華為要買港行 x 2
n9110 發表於 2018-2-3 14:46


唔系,剛買部 honor note8, 淘宝网,又系货尾价,1830人仔,128g rom..全部正常,冇whatsapp delay ....
作者: 陳嘉倩    時間: 2018-2-3 15:35

開返後台啟動
作者: hkwtongme    時間: 2018-2-3 16:13

去電池嗰度,搵WhatsApp 出嚟,set bypass,如果唔係就會被後台停咗,唔理你set乜嘢電力模式,對其他app都係一樣,要後台行嘅都要去setup。
對所有要定期check push notification嘅apps,華為有自己認為合適嘅setup,國行、港行同國際版都有多少唔同,甚至語言唔同都有可能唔同,所以對某啲apps要自己去再做啲setup。
作者: yoyo348    時間: 2018-2-3 16:57

係咪What apps 先發資料去北京,再發落香港?
作者: leave    時間: 2018-2-3 17:03

係咪What apps 先發資料去北京,再發落香港?
yoyo348 發表於 2018-2-3 16:57

發去華盛頓先,但因爲果邊有時差,唔係成日開工,所以會delay。
作者: b-29    時間: 2018-2-3 17:19

係咪What apps 先發資料去北京,再發落香港?
yoyo348 發表於 2018-2-3 16:57


要卑白種看過先,后拍落港。
作者: rcyw    時間: 2018-2-3 17:27

係咪What apps 先發資料去北京,再發落香港?
yoyo348 發表於 2018-2-3 16:57


原來whatsapp係中國既apps 但點解whatsapp係中國又好多時用唔到既...點解既, 點解既...
作者: imax    時間: 2018-2-3 22:12

又系華为老毛病,whatsapp, 延遲接收。有幸與不幸,樓主是不幸吧!

honor x2, 有whatsapp delay,   ...
b-29 發表於 2018-2-2 22:42

因小米可以鎖死 whatsapp

清 ram 都殺唔到,華為有冇喱個功能 ??
作者: b-29    時間: 2018-2-3 22:38

最好系酷比魔方等山寨机,用接近原生安卓,whatsapp 等冇失拖!
作者: koelner73    時間: 2018-2-3 23:58

前日有得Update到 8.0,全新系統,我部mate9pro收wts冇delay

via HKEPC Reader for Android
作者: AmareKa    時間: 2018-2-4 00:46

唔系,剛買部 honor note8, 淘宝网,又系货尾价,1830人仔,128g rom..全部正常,冇whatsapp delay .... ...
b-29 發表於 2018-2-3 15:30


請問有冇網址?
作者: buscocamp    時間: 2018-2-4 01:13

禾部mate9全無delay問題
作者: snap820    時間: 2018-2-4 05:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b-29    時間: 2018-2-4 09:00

Whatsapp 唔係 Facebook 全資擁有咩   何解會發去北京先
snap820 發表於 2018-2-4 05:49


不必太認真,説笑輕鬆下啫。
作者: b-29    時間: 2018-2-4 09:23

本帖最後由 b-29 於 2018-2-4 09:29 編輯
請問有冇網址?
AmareKa 發表於 2018-2-4 00:46


優惠已经完了,可上淘X网上查看 可能又有。最近,華为公告,honor note8可上安卓八,是好消息吧,但我喜欢返回安卓六呢!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2