Board logo

標題: 點樣可以設定不鎖機? [打印本頁]

作者: kinchi    時間: 2012-2-3 00:33     標題: 點樣可以設定不鎖機?

apps 如 no lock可以解決但會長期run食電,
我想咁簡單既設定吾洗用apps都做到吧?
root機後點樣設定?
作者: bereavement    時間: 2012-2-3 03:56

如果有root同個rom support.可以用Jkaydeluxe, 唔洗錢, 可以set無lock screen





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2