Board logo

標題: [資源] [轉貼] [經典遊戲] - 飛行棋大戰 (Battle Ludo) [打印本頁]

作者: terry189904    時間: 2011-2-17 16:49     標題: [轉貼] [經典遊戲] - 飛行棋大戰 (Battle Ludo)

本帖最後由 terry189904 於 2011-3-14 20:56 編輯

現為v1.4更新版, 請重新下載

[轉貼] [經典遊戲] - 飛行棋大戰 (Battle Ludo)

飛行棋大戰一觸即發! 飛行棋是大家必玩的童年經典遊戲,亦留下不少童年回憶!
這款飛行棋界面簡潔,棋盤一目了然,玩法和傳統的飛行棋一致!

想重溫一下經典玩意,大家現在可以在Android  Market下載啦!
立即和朋友家人玩玩! 集體回味,一起來重溫下童年的經典遊戲!



簡介:
--------------------------------
飛行棋是常見的休閒類版圖遊戲。它是以模擬飛機飛航為主題,遊戲以飛機由機場起飛至目的地,先到達者為勝,所以稱為飛行棋。飛行棋是中國參考英國圖版遊戲Ludo發展出來的(而Ludo則是從印度遊戲Pachisi演變出來的)。

特點:
--------------------------------
* 支援多人對戰 (1-4人)
* 支援電腦AI (難度: 容易/普通)
* 傳統介面,經典玩法
* 支援Apps2SD
* 多語言介面 (English/中繁/中簡)
* 玩法簡單! 刺激!
* 完全免費!

QRCODE:

                        
Market下載網址: https://market.android.com/details?id=com.sohomob.android.aeroplane_chess_battle_ludo_2

作者: weltergf    時間: 2011-2-17 16:51

好過癮..原來我仲好鐘意玩飛行棋!!!!
作者: terry189904    時間: 2011-2-17 19:40

好過癮..原來我仲好鐘意玩飛行棋!!!!
weltergf 發表於 2011-2-17 16:51



    me too, 玩落好high!
作者: dvd-rw    時間: 2011-2-17 20:52

如果可以網絡對戰就好...
作者: terry189904    時間: 2011-2-17 22:11

如果可以網絡對戰就好...
dvd-rw 發表於 2011-2-17 20:52



同意, 最好有埋d大賽!!! 有獎金 XDDD !!
作者: power2007    時間: 2011-2-19 10:49

kill time 一流ar~~
作者: kssunny    時間: 2011-2-19 20:00

好好玩
作者: weltergf    時間: 2011-2-20 16:29

kill time 一流ar~~
power2007 發表於 2011-2-19 10:49


同意 !
and 同埋一班friend 玩都好開心 !
作者: terry189904    時間: 2011-2-20 20:36

1.1 出了. 不會假死, 建議更新!
作者: weltergf    時間: 2011-2-21 13:19

v1.1 無死了
作者: MARTINkEN    時間: 2011-2-21 21:10

童年既回憶啊~thx for sharing~
作者: weltergf    時間: 2011-2-21 21:40

kill time 一流ar~~
作者: newshun    時間: 2011-2-21 23:09

幾好玩!!!!
作者: vtl    時間: 2011-2-25 15:24

thanks for sharing, very good.
作者: bt352345    時間: 2011-2-25 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lombard    時間: 2011-3-3 22:33

v1.2好似出了!!
terry189904 發表於 2011-3-1 21:52


Really, must check it out, fond memories.
作者: weltergf    時間: 2011-3-6 20:16

exciting , lets check it out !
作者: theprofessional    時間: 2011-3-7 19:40

飛行棋 要多D人先好玩!
作者: snicker    時間: 2011-3-10 22:28

請問有人能分享嗎 已經不能下載了 THX
作者: =鋼=    時間: 2011-3-10 23:45

我今日因為無位DELE左...之後諗住DL番...
已經搵唔到啦...
希望有人SHARE番出黎呀!!!!!!
作者: stanleykao    時間: 2011-3-11 01:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: csggxx    時間: 2011-3-15 22:23

可以連線玩會更好
同fd玩要2個人對住部機輪流禁
始終都冇咁好玩
作者: tommyng    時間: 2011-3-16 21:36

可以連線玩會更好
同fd玩要2個人對住部機輪流禁
始終都冇咁好玩
csggxx 發表於 2011-3-15 22:23

未來再出埋鬥獸棋、波子棋
作者: alanwong199111    時間: 2011-3-21 18:12

多謝分享
作者: Metabo    時間: 2011-3-27 19:44

如果有得ONLINE玩應該會更正
作者: weltergf    時間: 2011-3-29 20:30

v1.4出了?
作者: weltergf    時間: 2011-4-3 21:16

如果有得ONLINE玩應該會更正
作者: 352345    時間: 2011-4-4 14:44

好好玩......
作者: terry189904    時間: 2011-4-4 21:01

好好玩......
352345 發表於 2011-4-4 14:44


玩邊個 mode ????
作者: xsquare    時間: 2011-4-6 03:23

好似幾好玩~~~thx!!
作者: terry189904    時間: 2011-4-6 20:26

好似幾好玩~~~thx!!
xsquare 發表於 2011-4-6 03:23


Enjoy~~ 搵d friend 一齊玩仲正~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2