標題: I9000可以升2.2了嗎? [打印本頁]
作者: chingsik 時間: 2010-9-24 12:47 標題: I9000可以升2.2了嗎?
點解咁耐都好似未有得升?
作者: zetalai 時間: 2010-9-24 12:58
第四季先有,慢慢等
作者: wch922 時間: 2010-9-24 13:08
http://www.samfirmware.com/
delay10月頭到
作者: jackson123456 時間: 2010-9-24 16:09
回復 3# wch922
End of October !!!!
作者: cheungz 時間: 2010-9-28 10:38
本身官方就只係話九月尾 等到三十號先再算
作者: kcchong18 時間: 2010-9-28 21:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
