Board logo

標題: 有無人知X10點用SKYPE??? [打印本頁]

作者: laam0083    時間: 2010-7-6 03:47     標題: 有無人知X10點用SKYPE???

係網上搵左好耐資料都搵唔到X10點用SKYPE...

但淨係話要等X10升左2.1先用得....係咪架??

知唔知大約幾時有得升...

好想係X10用到SKYPE...
作者: hithand    時間: 2010-7-6 20:40

try fring





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2