標題: 有無人知X10點用SKYPE??? [打印本頁]
作者: laam0083 時間: 2010-7-6 03:47 標題: 有無人知X10點用SKYPE???
係網上搵左好耐資料都搵唔到X10點用SKYPE...
但淨係話要等X10升左2.1先用得....係咪架??
知唔知大約幾時有得升...
好想係X10用到SKYPE...
作者: hithand 時間: 2010-7-6 20:40
try fring

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |