作者: 杜龍 時間: 2010-6-12 15:17 標題: 有無apps 可以錄低通話
有無apps 可以錄低通話
作者: darksome 時間: 2010-6-15 16:24
呢樣我都想知喎
作者: laputab 時間: 2010-6-20 20:22
沒 現時差不多10之9的android電話用不到record phone call
recording便得
好像因為 個system 問題
好像之後好有可能也是做不到這個function
google issue 有data check到
作者: newshun 時間: 2010-6-20 23:28
以前用sharp機可以
作者: applebabyxp 時間: 2010-6-21 11:31
有, 叫 Total recall
作者: alantk 時間: 2010-6-21 13:09
回復 5# applebabyxp
MILESTONE 唔 WORK,仲有冇好介紹..............
作者: mcflurry 時間: 2010-6-21 14:00
未用過一個係WORK 的,一係就完全用唔到,一係就齋錄到自己把聲,對方把聲完全錄唔到。
