Board logo

標題: 有無apps 可以錄低通話 [打印本頁]

作者: 杜龍    時間: 2010-6-12 15:17     標題: 有無apps 可以錄低通話

有無apps 可以錄低通話
作者: darksome    時間: 2010-6-15 16:24

呢樣我都想知喎
作者: laputab    時間: 2010-6-20 20:22

沒 現時差不多10之9的android電話用不到record phone call
recording便得
好像因為 個system 問題
好像之後好有可能也是做不到這個function
google issue 有data check到
作者: newshun    時間: 2010-6-20 23:28

以前用sharp機可以
作者: applebabyxp    時間: 2010-6-21 11:31

有, 叫 Total recall
作者: alantk    時間: 2010-6-21 13:09

回復 5# applebabyxp
MILESTONE 唔 WORK,仲有冇好介紹..............
作者: mcflurry    時間: 2010-6-21 14:00

未用過一個係WORK 的,一係就完全用唔到,一係就齋錄到自己把聲,對方把聲完全錄唔到。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2