作者: nadolau 時間: 2013-9-3 23:47 標題: Nokia Lumia 925 各位點睇?
性價比如何?
作者: lcska02nkc 時間: 2013-9-3 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gladnews88 時間: 2013-9-3 23:54
可能哥度多 Nokia 用家
http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=171
作者: leesusu612 時間: 2013-9-4 23:47
925應用係最好 OIS Pureview function+870萬像素.
價格定位中下 抵玩
影相
Camera comparison: Nokia Lumia 925 vs Samsung Galaxy S4, HTC
http://www.youtube.com/watch?v=bdtf9zusdD8
作者: leesusu612 時間: 2013-9-4 23:48
http://www.hkepc.com/9375 可以自己睇
作者: nadolau 時間: 2013-9-4 23:51
睇下漫畫 上網+影囡囡
作者: unit28 時間: 2013-9-7 07:43
睇漫畫mon太细了,上網冇得开tab,又冇flash,mon又细。影相係好正。
我覺得買925係買Live tile,glance screen,here map,cam.
作者: vassilihk 時間: 2013-9-7 09:53
IE 有得開tab 喎
作者: stefac03 時間: 2013-9-7 22:39
作者: unit28 時間: 2013-9-8 06:20
索引標籤??
作者: cuss 時間: 2013-9-8 23:09
因影相靚,剛轉用 925, 發覺原來WP用唔到 Google Map 街景。
作者: kennonma 時間: 2013-9-8 23:11 標題: nokia自已个map呢?
回復 11# cuss
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kennonma 時間: 2013-9-8 23:11 標題: nokia自已个map呢?
回復 11# cuss
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: sawho2000 時間: 2013-9-8 23:57
可以download goog!e maps+, 有街景
作者: pwon 時間: 2013-9-9 02:43
gMaps都可以。

