作者: winphoneboy 時間: 2015-6-21 17:34 標題: 現在仲有人用Symbian機嗎?
前排係街上見到有人用N8,我就有一部Symbian做後備機+鬧鐘,Whatsapp 定期更新,仲係好好用!
唔知有無其他人仲用緊Symbian嗎?不如討論下
作者: YANG 時間: 2015-6-21 23:32
PureView 808
作者: boot 時間: 2015-6-22 12:24
C5-03做鬧鐘仲work...
作者: matthewlong 時間: 2015-6-23 14:45
老一輩會用或者當做後備電話
作者: Man@MFHK 時間: 2015-6-28 03:11
本帖最後由 Man@MFHK 於 2015-6-28 03:12 編輯
N79做大後備。
有機會我都想收返部808玩下。
作者: TKY 時間: 2015-6-28 16:11
仲用緊Nokia 808 PureView,不過自從買多左部Android機,部808 PureView就已經冇插SIM卡,只係用黎影相
作者: dolbysnoopy 時間: 2015-6-28 20:31
本帖最後由 dolbysnoopy 於 2015-6-28 20:36 編輯
主力機,用緊101,x2收發whatsapp,計數,鬧鐘,拍照,收音機,日曆備忘,開會錄音。
作者: naxingxiao 時間: 2015-6-29 09:20
暫時用嚟做後備,睇嚟都要退役了!
作者: 支離疏 時間: 2015-6-29 21:15
本帖最後由 支離疏 於 2015-6-29 21:16 編輯
Nokia 808 PureView 報到、我果部用來做副機。呢到都好多師兄用 808
作者: kckong99 時間: 2015-6-30 12:52
E71, 可惜嚿電用唔耐
作者: bbsunny 時間: 2015-6-30 12:55
老老實實啲賓賓係邊買機,我見到佢拎住部應該係港行既E72
我淘個部似啲番收機,勁入塵
作者: boot 時間: 2015-6-30 19:57
ching,可以淘個嚿電用...
作者: alax 時間: 2015-6-30 21:12
我果部5530 本來當後備機,但舊電無幾耐前都已經壞左了
作者: boot 時間: 2015-7-1 12:28
ching,會上"tobo" buy舊電ma?
作者: alax 時間: 2015-7-1 14:47
暫時無咁既考慮
或者有機會路過SSP, 可考慮會番舊
作者: googleli 時間: 2015-7-7 13:52
拿部N95出來威
作者: boot 時間: 2015-7-7 18:22
ching有用緊N95?

作者: k45m78 時間: 2015-7-8 17:18
PureView 808
作者: boot 時間: 2015-7-10 16:29
ching可以up your"PureView 808"photo is use which colour?
作者: parkie 時間: 2015-7-10 22:17
後備機PureView 808
作者: roytam1 時間: 2015-7-12 07:20
N78主力
作者: boot 時間: 2015-7-12 19:56
PureView 808拍攝最強...
作者: bbsunny 時間: 2015-7-25 15:32
E72全倉whatsapp同googlemap
作者: boot 時間: 2015-7-25 16:05
本帖最後由 boot 於 2015-7-25 16:30 編輯
ching,goldxx仔 ching而家仲話好想要當年E72 old機 tim...
作者: bbsunny 時間: 2015-7-25 20:18
淘部囉,我有部玩緊,不過應該係啲合成機什至係外形一樣既假野
作者: boot 時間: 2015-7-25 20:35
本帖最後由 boot 於 2015-7-26 19:46 編輯
我都淘左幾個Nokia-8250電池玩緊...
作者: boot 時間: 2015-7-26 20:21
轉帖:AM730-手機情尋 (馮俊鍵)
http://www.am730.com.hk/column_index-337§ion=10&page=3
ps:其它ching可以由第三頁開始睇到第一頁完...
作者: ipple 時間: 2016-4-2 00:44
依家無啦掛
作者: 顏佬 時間: 2016-4-2 12:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c3plx 時間: 2016-4-2 19:22
冇 有幾部n記 不過按鍵壞咗 壓箱底了
作者: 老婆大哂 時間: 2016-4-3 09:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dolbysnoopy 時間: 2016-4-3 11:39
我係當主力機用,副機用android冇插sim只開wifi
作者: ghibli013 時間: 2016-4-14 02:40
上兩個月我仲係當主力機用(5800XM)
但係因為Whatsapp宣佈咗年尾唔再十卜Symbian,所以今個月開始轉移去Android手機上,呢部只會當成後備機了。
現在Symbian機仲可以用Wechat同埋Whatsapp,但已經相當吃力(圖相對太大,多啲都頂唔順了)。
而Whatsapp現在仲有更新,但我已經諗唔到第二隻而家仲有響Symbian系統更新嘅apps了。
作者: Yessmann 時間: 2016-8-22 11:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: emax430 時間: 2016-9-3 14:16
現在用緊 Nokia 100
[attach]1919640[/attach]
作者: kit9 時間: 2017-2-28 21:40
後備電話
作者: Yessmann 時間: 2017-3-2 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winphoneboy 時間: 2017-3-2 21:50
的確有D網已經load唔到,好彩Opera Mini都應付大多數的網,n年的產物算唔錯
作者: Yessmann 時間: 2017-3-3 00:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2017-3-5 07:25
之前有部E63做後備機
有wifi有3g有收音機有3.5mm插有qwerty鍵盤
最煩係個wifi設定,n咁多個位set,
但scan完一定要開瀏覽器先連到,有時開左又會自己斷
whatsapp比較吃力
facebook就無問題
不過whatsapp去到30/6/17就唔再支援
symbian應該真正成為歷史了
作者: samuel3578 時間: 2017-3-5 16:59
間唔中仲會攞部808玩下...
作者: kelvinhin 時間: 2017-3-6 22:49
仲有間中開下部5800xm
作者: winphoneboy 時間: 2017-3-10 10:37
部5230仲用到
作者: parnhk 時間: 2017-3-10 20:06
間中開下E7
作者: 一男子 時間: 2017-3-11 20:31
呢部係鬼symbian機咩
作者: boot 時間: 2017-3-11 23:32
佢呢部機系統用S30
作者: Yessmann 時間: 2017-3-14 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

